Mijn lijst met blogs

zaterdag 12 mei 2012

Bedankt. En een vraag.

Dit kaartje is voor een client die stopt met de clientenraad waar ik coach/ondersteuner van ben. Zij heeft dit 12 jaar gedaan, aan het eind van de maand gaan we als afschied met z'n allen uit eten.
Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt, en de bedoeling is dat op het kaartje binnnin onze namen komen.
Daar heb ik het ook versierd en een apart kaartje gemaakt voor onze namen.
Ik heb een 3 D kaartje gebruikt van Swalk. Het kleuren wil ik ook wel meer gaan doen, oefening baart kunst. Want ik zie iedere keer weer dat er hele mooie stempels zijn!
De roosjes heb ik ook gemaakt, die zijn door het scannen iets verdrukt. Haar naam staat op de label, ivm haar privecy heb ik daar iets overheen geplakt. Nog een bijpassnede envelop en dan is het klaar.

Verder heb ik nog een vraag. Ik heb gemerkt dat er veel stans en embossing machines zijn. Volgende maand ben ik jarig en dit is iets wat op mijn verlanglijstje staat. Welke gebruiken jullie en hoe bevalt die?
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,
Nelleke

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Nelleke.wat een lief kaartje heb je gemaakt,mooie kleurnuances.Om je vraag te beantwooden,zelf heb ik de cuttlebug zo'n 4 jaar denk ik en die bevalt me prima.Groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Nel,
wat lief dat je een kaart maakt voor haar. En het is een schattig kaartje! Hel mooi gedaan, die letters zijn mooi!!
ik heb ook een cuttlebug. Deze bevalt goed. Er zijn inderdaad meerdere. Als ik nu moest kiezen zou ik goed bedenken of ik soms een groter formaat zou willen. Door de cuttlebug kunnen geen A4-tjes. Voor de meeste kaarten heb je dat ook niet nodig, maar oriënteer je goed, dus zo'n vraag hier plaatsen vind ik heel slim!

Groetjes,
GerJanne

Ans S. zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Ik heb een cuttlebug en deze bevalt mij wel goed.

Groetjes Ans

Wil zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt Nelleke. Die Swalk serie is gewoon heel erg leuk he?
Ik heb al een paar jaar de cuttlebug. Hij bevalt mij prima. Hij neemt niet zoveel plek in beslag en dat vind ik ook wel handig :)

groetjes, Wil

Corrie zei

Hallo Nelleke je kaartje is weer mooi hoor!! en ik zou als ik jou was een cuttlebug aanschaffen zelf heb ik nu de derde vagabond ik heb er nogal pech mee gehad groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Wat een liefje is dit kaartje.
Ik heb ook de cuttlebug en kan niet meer zonder, ik ben er zeer tevreden over.

Lieve groetjes
Danoesja