Mijn lijst met blogs

woensdag 9 mei 2012

Condoleancekaartje

Vorige week kwam ik weer een plaatje tegen in een folder waarvan ik dacht die kan ik gebruiken voor een kaartje. Ik ben benieuwd of er iemand is die weet waar deze van komt.
De uitgebloeide bloem vond ik mooi voor een condoleancekaartje. Het was even zoeken naar de juiste kleuren. Het papier rondom de bloem heb ik groen gemaakt, dat was mooier dan wit, wat de oorspronkelijk kleur was. De stempel die ik gebruikt heb is de 2e die ik op de rommelmarkt van vorige week heb gevonden.
Gelukkig hoef ik de kaart nog niet te versturen, dat maakte het net even makkelijker om te maken.
Groetjes,
Nelleke

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke,mooi gemaakt en dat van spullen met een tweede leven!Ik vind simpele condoleancekaarten mooi,het gaat om de gedachte aan steun er achter toch? Groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Nelleke,

mooie kaart! Ik heb geen idee welke folder je hebt gebruikt. En we krijgen toch dezelfde.....Ik ga toch maar eens wat beter en anders de folders doorkijken...

Groetjes,
GerJanne

Corrie zei

Hallo Nelleke
Ik heb een Nee sticker op de brievenbus dus ik krijg nooit folders ,ik kan je helaas niet helpen maar ondanks dat het een condoleance kaart is heb je hem mooi gemaakt, ik vind het altijd een moeilijk onderwerp,maar het hoort nu eenmaal bij het leven.
groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Dit is een heel mooi kaartje voor deze gelegenheid.
Ik ga nu wel anders in de reclamefolders kijken, leuk idee van je.
Wij knappen langzaam weer op gelukkig, bedankt voor je lieve berichtje.

Lieve groetjes
Danoesja

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuke kaart. Ik vind het toch zo kanp dat je met dit soort plaatjes zulke mooie kaarten kunt maken. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Groetjes Mirande

Annet zei

Hoi!
Ik zag deze week dat je mijn volger geworden bent: leuk, welkom! Natuurlijk heb ik hier even rondgesnuffeld en ben ook volger geworden... Wat een mooie kaarten! Deze kaart ook! Moeilijke momenten zijn dat om een kaart voor te maken, maar deze is goed gelukt! Heel mooi met die uitgebloeide bloem!
Groetjes Annet