Mijn lijst met blogs

donderdag 31 mei 2012

Trouwen!


Hallo bloggers,
Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn vorige kaart. Bedankt hiervoor het was ook heel erg leuk om die kaart te maken. Welkom ook aan mijn nieuwe volgers.

Afgelopen weken kregen we 2 trouwkaarten in de bus. 2 neven, zoon van mijn broer en zus, gaan allebei trouwen. Ze verschillen 14 dagen in leeftijd met elkaar, ze trouwen ook 14 dagen na elkaar.
We hebben dus leuke dingen in het verschiet.Voor de 2e bruiloft gaan we naar de andere kant van Nederland en blijven daar ook een paar nachten. Mijn ouders gaan ook mee, ze zijn al op leeftijd.
Ze gaan eigenlijk nooit meer een nacht van huis weg, maar voor de bruiloft gaan ze mee waar mijn zus een slaapplaats voor hen geregeld heeft en wij ook meegaan om hen te zijn.
Deze kaart is voor 1 van hen, ik moet er nog een 2e bijmaken. Pas als die klaar is ga ik kijken wie welke kaart krijgt.

Met deze kaart wil ik met de challenge van NKU 19 en Een Hoop Inspiratie meedoen.

Ditmaal geen gebruikte spullen, op het strikje na dan. Het papier is van Studio Light nostalgisch papier, het plaatje ook.
Het groene papier weet ik niet meer.
Ik heb heel voorzichtig de randen iets bewerkt met rode inkt, het lijkt  nu meer roze. Waar die rode inkt vandaan komt?
De kaart heb ik vastgezet met een splitpen. Tussen de 2 groene kaarten zit nog een velletje papier om wat op de schrijven.

Nu de kaart plaatsen en even andere dingen doen in huis.
Ik hoop dat ik alles goed gedaan heb, als dat niet zo is dan hoor ik dit graag van jullie.
Ik weet namelijk niet of ik alles goed gelinkt heb. Dat als je op mijn naam klikt je ook werkelijk op mijn kaart komt.

Groetjes, Nelleke

15 opmerkingen:

Heleen zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Erg leuke uitwerking van de sketch. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
Lieve groetjes,
Heleen

Aukje zei

Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt!! Leuk nostalgisch plaatje is het.
Groetjes
Aukje

Ellen zei

Prachtig Nelleke! Lekker vrolijk ook.

Groetjes, Ellen

Marcella zei

Wat een vrolijk trouwkaartje leuk ook zo in het rond.
Leuk dat je mee doet met de Challenge van EHI

Groetjes Marcella

Marianne zei

Heel mooi gedaan Nelleke en dank je wel voor het meedoen bij NKU
liefs, Marianne

Corrie zei

Prachtige kaart Nelleke leuke details groetjes Corrie

Wil zei

Vrolijke, fleurige kaart Nelleke. Nu ben ik ook benieuwd naar de 2de trouwkaart haha
groetjes, Wil

hennie zei

Mooie kaart Nelleke!
Leuk dat je meedoet bij NKU.
Groetjes hennie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke,wat een lieve vrolijke kaart,leuk idee om dat ronde door te trekken .Ik vind dat gedoe rondom challenges ook erg ingewikkeld,ik heb me voorgenomen om binnenkort het ook eens te proberen maar dat linken enzo is voor mij ook nog een vraagteken.Ik wens jou alvast succes met je deelname,groetjes Miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Nelleke. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

GerJanne zei

Hoi Nelleke,

heel erg leuk, deze kaart! Allerlei leuke dingen erop, die mini vlindertjes zijn leuk.
Goed dat je met ons mee doet bij EHI!!
En wat een feestmaand wordt dat!!
Groetjes,
GerJanne

Liesbeth zei

Mooi en bijzonder trouwkaartje Nelleke, bedankt voor je deelname bij de NKU. veel succes.
gr. liesbeth

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuke trouwkaart heb je gemaakt voor een van de bruiloften, die jullie in het verschiet hebben. Leuk idee om een cirkel op een vierkante kaart op deze manier te verwerken.
Je vroeg de laatste keer wat ik met een lo doe. De gemaakte lo's zet ik eerst een poosje in de woonkamer op een klein schildersezeltje zodat ik er zelf ook nog even van kan genieten. Daarna stop ik ze in een scrapfotoalbum.Dit is een fotoalbum met showtassen waarin een scrapvel/lo past. Voor Lars heb ik een blauw album en voor Merle natuurlijk een roze. Op deze manier krijgen de kids een leuk fotoalbum vol herinneringen voor later.
Groetjes Mirande

Dora zei

erg leuke kaart. Nelleke! heeft een lieve uitstraling.
mooie kleurtjes.
je vroeg wat maskertechniek was.
het is, ga je stempelafdrukje op papier zetten en hetzelfde stempel nog een keer stempelen op 'klad'papier. en die knip je uit en leg je op de 'echte'stempelafdruk die je wilt inkleuren( dan wordt ie afgeschermd) en dan kan je een andere stempel pakken en die stempel je dan op en andere plek zodat je een soort van achtergrond creƫert.
en krijg je geen 'dubbel'afdrukje wat dan niet klopt.
hopelijk begrijp je het en anders zou je op Youtube kunnen kijken(als het lukt) op Maskerentechniek.
succes.
groetjes

Nelleke zei

Bedankt.
De kaart is gewoon een ronde kaart.Dat lijkt zo omdat ik de kaarten scan, en ik kan niet rond uitlijnen.
Groetjes, Nelleke