Mijn lijst met blogs

maandag 8 oktober 2012

Nieuwe woning!

Hallo allemaal,
Soms heb je een stok achter de deur nodig om wat te doen. Dat was het geval met deze kaart. Ik wil namelijk een aantal verhuiskaartjes maken omdat in onze omgeving mensen gaan verhuizen of een huis hebben gekocht. Het bleef bij een plan.
Echter bij de EKEF is een leuke sketch en met als thema: verhuizing. Nu moest ik toch aan de bak vond ik van mijzelf want deze uitdaging loopt tot vanavond en straks ga ik aan het werk en kom vanavond laat thuis.
Het is me gelukt. En ik vind dat ik mijzelf heb overtroffen. Wat een hoge dunk zullen jullie wel denken. Wat is namelij het geval? Ik had wat boeken liggen met kant en klare kaarten die je kunt maken. Die had ik gekocht zodat ik eens wat anders zou maken als ik altijd al deed. Dat dacht ik een jaar geleden.....Nu dan eerst de sleutels en een stukje designpapier uit het boek gehaald. Het was niet naar mijn zin, en toen ben ik een heel andere kant opgegaan. Ik heb alleen het plaatje van de sleutels gebruikt en er verder mijn eigen draai aan gegeven. Mijn eerste kaartje van de drie is dus klaar.
Basis papier is kraft, designpapier van Studio Light. Het bruine papier is en stukje behang, en het blauwe knutselkarton. Alles met distress walnut bewerkt.  Knopen uit de knopendoos, een tekstje op de computer gemaakt, en de bloem van filterzakje had ik nog liggen.
Met deze kaart doe ik dus mee met EKEF.karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl
Iedereen de bloggroetjes en tot blogs maar weer.
Nelleke


30 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
dat geeft dan een lekker gevoel!! Je bent zo je creativiteit aan het ontwikkelen/verbreden. Door de ervaring zie je nu andere dingen in een plaatje of in een sketch of in papier....leuk is dat.
De kaart is erg mooi!! Leuk met die sleutels.
Groetjes,

GerJanne

Mariƫtte zei

Hallo Nelleke,
Ik vind dat je een parachtige kaart hebt gemaakt! Hier kun je trots op zijn! groetjes Mariƫtte

martina's kaartjes zei

jawel hoor, een mooie geslaagde karat ! top !grtjs, martina
x

Marfien zei

Toch handig, die bladen. Ik gebruik ze ook nog regelmatig vooral voor de teksten (en de plaatjes nog af en toe)
En zo heb je weer een prima kaart met alles erop wat ze straks nodig hebben, maar vooral DE sleutel
Ben best benieuwd naar de andere 2.
groetjes, Marfien

Anoniem zei

Een hele leuke verhuiskaart Nelleke.Groetjes Joke

Wil zei

Hier mag je zeker trots op zijn. Ziet er heel mooi uit.

groetjes, Wil

Wanda zei

Hoi nelleke, zeker een mooie kaart, mooie kleurencombi. En die twee sleurtels maken het echt af. Wat denk je, kan deze kaart op de post?

Bea zei

Ziet er gaaf uit Nelleke,ben benieuwd hoe je andere kaarten worden...

groetjes Bea.

Josje zei

Je hebt er een super mooie kaart van gemaakt en je mag best zeggen hoor dat je je zelf hebt overtroffen hij is super
groetjes Josje

Annerieke zei

Af en toe mag(moet) je jezelf een schouderklopje geven! Het is een mooie kaart geworden, leuke sketch ook.

Groetjes Annerieke

Corrie zei

Het is een schitterend kaart Nelleke,hij is super goed gelukt,als ik in de buurt was kreeg je van mij ook een schouderklopje hoor.Je hebt prachtige kleuren gebruikt,wat zou het leuk zijn als je nu eens een prijsje zou winnen met dit prachtige kaartje.
lieve groetjes Corrie

Ellen zei

TOPPIE Nelleke!!
Groetjes, Ellen

Dora zei

schitterende kaart! echt heel mooi gecombineerd. super!
groetjes

ffenneke zei

Zeker een mooie kaart geworden, mag je terecht trots op zijn.
Liefs Fenneke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

nou ik vind je kaartje super bijna nog mooier dan die van mijzelf.
grt.Rianne

jolanda zei

mooi kaartje, leuk met de sleutels

Janny Jager zei

Super leuke verhuiskaart Nelleke
je mag hier met recht trots op zijn.

Groetjes Janny

Aletta zei

Geweldige kaart.

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Christine zei

Prachtig gedaan Nelleke! Hier mag je best fier op zijn!
Liefs
Christine

Jeannette zei

Nelleke, je hebt jezelf overtroffen, wat een superkaartje, helemaal geweldig, zo zie je maar, door verschillende dingen bij elkaar te zoeken kom je soms tot de meest wonderlijke creatie's, groetjes Jeannette

Henriƫt zei

Echt een topper! Mag je trots op zijn!
Groetjes van Henriƫt

Anita Meijer zei

Je mag trots zijn op jezelf Nelleke, hij is werkelijk super geworden. Een toppertje heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Karin zei

Leuk gedaan, ik vind de sleutels heel mooi uitkomen op je kaartje! Alles knap gecombineerd!
Groetjes

Nancy zei

Hey Nelleke,

Super leuke verhuiskaart is dit...
Ben je niet vergeten hoor, je kaart is 'in wording'.
Heb nl een kaartenrek in onze krantenwinkel staan en dit was aan vernieuwing toe. Heb de afgelopen weken massa's kaarten moeten maken daarvoor. Morgen gaat het terug naar de winkel en maak ik mijn 'projecten-in-wacht' af...

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Het is ook nog geen 25 oktober... Stt :)

* Ɯla * zei

Wat is dat een ontzettend leuk en origineel kaartje, Nelleke. De grote bloem is ook super.
Bedankt dat je meedoet met EKEF.
Groetjes Ula

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een leuke kaart en zo origineel leuke details.

Gr...Bep

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een SCHITTERENDE verhuiskaart. Hij is zeker origineel met die sleutels. Mooi papier heb je gebruikt. En ik zie dat het je gelukt is om het lettertype aan te passen, dit leest een stuk prettiger hoor. Ik zie dat ik heel wat creaties gemist heb maar er staat bijna een week vakantie voor de deur dan ga ik dat allemaal weer inhalen hoor.
Groetjes Mirande

Plony zei

Hij is helemaal TOP Nelleke, Lekker je eigen ding ermee gedaan en dat is toch altijd het leukst!
Liefs Plony.

Yolanda zei

Deze compositie vind ik helemaal top Nelleke. De kleuren, het plaatje met de sleutels, je eigen gemaakte tekst, het stukje papier achter de sleutels is van een mooi struktuur, het lijkt wel geembost, het jute, de knoopjes en niet te vergeten die leuke zelfgemaakte bloem voorop. Ja hoor, helemaal prima. Ga nog even verder neuzen want ik ben een tijdje druk geweest en heb geloof ik nog het een en ander in te halen. Groetjes Yolanda