Mijn lijst met blogs

maandag 22 april 2013

Snoesje

Dag bloggers,
In het tijdschrift Creatief met Kaarten staan knipvellen van Snoesje met het oranje designpapier. Dat was het uitgangspunt voor mij om deze kaart te maken. Bij joy! crafts zag ik een mooie voorbeeldkaart met een 3D plaatje van Ot en Sien erop. Zo leuk gedaan, dit inspireerde mij tot het maken van deze kaart.
Ik ben begonnen met ribbelkarton in te smeren met dabberverf. Het kantje is van een kleedje wat ik zaterdag op de rommelmarkt heb gekocht. Het gekleurde bandje komt van een sleutelhanger. Rode designpapier van Boekenvoordeel. (kerstpapier :)) De bruine strik met rode kraal en vlinder komt van een ketting, ooit gekocht bij Zeeman.Voor de randen vintage foto gebruikt. Dit ook voor de bloem en het middelste van de bloem om het meer als dezelfde kleur van het hoedje te krijgen.
Het 3D knippen vind ik nog steeds leuk om te doen. Ik merk wel dat ik het laatste jaar iets anders naar 3D  ben gaan kijken. Niet alles opplakken, maar alleen wat ik nodig vind.
Ik heb met heel veel plezier aan deze kaart gewerkt, en weet nu al voor wie die zal zijn.
Challenges:
Friday sketch: Sketch
GE-WE hobby: Voorjaar
Snoesjes blog: Knipvel of stempel Snoesje
Marianne design: Alles mag, MD materialen gebruiken.
AnMacreatief: Voorjaar
Hobbyvision: bingo:Bloemen, touw, bedel
Straks lekker naar buiten de tuin in, en genieten van de zon!
Groetjes, Nelleke

36 opmerkingen:

Hanny zei

Dit heb je weer mooi gemaakt Nelleke, leuk een kantje van de rommelmarkt, zo zie je maar, als creatieveling kun je veel gebruiken, ziet er goed uit!
liefs Hanny♥

Louise zei

Schattig kaartje Nelleke, zo zie je maar we kaarten makers kunnen alles gebruiken..

Fijne middag,

LOuise

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Wat een prachtige kaart. De kleuren zijn super.

grtjs
Claudia

Anita zei

Leuke kaart Nelleke
Bedankt voor heet meedoen aan onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Erica ♥ zei

Dat heb je leuk gedaan, is zeker ook een mooi plaatje,
echt een top kaartje ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

mieke zei

Leuke kaart.
Bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

Marfien zei

Een prachtig kaartje Nelleke, deze snoes gaat 30 april vast naar de rommelmarkt, laat maar zien bij EHI.
groetjes, Marfien

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat mooi gedaan, leuke snoes,spulletjes van de rommelmarkt en..weer een leuke kaart.Succes met de challenges ... Liefs van Ans

Henriët zei

Wat een snoesje! Ze is helemaal klaar voor 30 april zo te zien! Weer leuk om te zien hoe jij oude en nieuwe dingen combineert tot een mooie kaart.
Heb vanmiddag ook het een en ander in de tuin gedaan. Heerlijk in het zonnetje!
Groetjes van Henriët

lenywim35 zei

Heel vrolijke snoes Nelleke. Hij ligt toevallig ook bij mij geknipt. lekker buiten gedaan. Heb 3 plaatjes zitten knippen Ik laat meestal de friemels weg Vind ik veel e dik worden.
groetjes leny w

Jeannette zei

hoi Nelleke, wat een lief kaartje, leuk met dat ribbelkarton en al die leuke frutsels erbij, het snoesje is ook zo lief en je hebt gelijk met het knippen, allereerst is het heerlijk om te doen, maar je gebruikt wat je wilt gebruiken en het is geen moeten om alles te gebruiken, groetjes en succes bij de challenges, Jeannette

Rosina zei

Wat een vrolijk kaartje Nelleke...mooie kleurtjesen een snoesje van een snoesje .....

groetjes Rosina

Anoniem zei

Prachtige kaart,mooie kleuren.Groetjes Joke

Annemie zei

Heel leuke kaart Nelleke! Met snoesje erbij zijn het altijd leuke kaartjes vind ik :-) Al de leuke details, heel mooi hoor. En af en toe heb je een kaart in de kleuren van jou blog, zoals nu, dat vind ik super...

Lieve groeten, Annemie

Ellen zei

Leuk gedaan Nelleke....zo zie je maar dat je met allerlei dingetjes een prachtige kaart kan maken. Dit is nou scrappen!
Liefs, Ellen

Riannerizanti.blogspot.nl zei

een heel leuke kaart al is hij oranje, is ook niet mijn favoriet, alleen de kleur hoor het koningshuis weer wel.
liefs Rianne

Christine zei

Superlief en het oranje past er perfect bij!
Liefs
Christine

Yolanda zei

Hoi Nelleke, zoooo dit is echt een heel mooi kaartje dat je hier gemaakt hebt! Hele lekkere frisse kleuren. Ziet er piccobello uit hoor. Groetjes Yolanda B)

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Nelleke, ik vind hem helemaal prachtig geworden.
Liefs van Anita

Hermien zei

Oranje boven Nelleke, het ziet er weer mooi uit!

groetjes

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart in vrolijke kleuren. Hij ziet er prachtig uit.

Groetjes,
Nans

Gerrina zei

Hoop dat je genoten hebt buiten! Was heerlijk toch? Heerlijk vind ik al dat oranje dat her en der gebruikt wordt. Mooi dat je zoveel verschillende dingen zo goed combineert op de kaart! Groetjes, Gerrina

Lenie zei

een hele mooie kaart, lekker vrolijk ook.
groeten Lenie

Adriana zei

Bijzonder mooi kaartje! Het ribbelkarton prachtig bewerkt en er goed gecombineerd met je bandje en kantje.
Dank-je-wel voor het meedoen aan de VOORJAARchallenge bij AnMaCreatief.
Groetjes Adriana

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een leuke kaart zo met dat snoesje en zulke leuke details.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Caroline zei

Hoi Nelleke,
Prachtig kaartje is dit geworden. Mooi Snoesje in haar Koninginnendagkleding. Leuk dat je meegespeeld hebt in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Debs zei

Gorgeous card, fabulous colours, great take on this weeks sketch. Thanks for joining us at Friday Sketch Challenge this week.
Hugs Debs

Annerieke zei

Ooo, ik houd zo van oranje, mooie kaart Nelleke!

Groetjes Annerieke

Janny Jager zei

Schattig kaartje Nelleke met hele vrolijke kleuren.

Groetjes Janny

Annet zei

Mooie kaart met het leuke Snoesje! Ben je al in de stemming voor 29 april? Snoesje heeft een leuk rood-wit-blauw-oranje jurkje aan...! ;)

Groetjes Annet

Marijke zei

Wat een 'snoezig'kaartje is dit Nelleke! Mooi dat bewerkte ribbelkarton op de achtergrond!!

Groetjes,
Marijke

Yvonne zei

Mooie kaart Nelleke.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog

Wybrich zei

Prachtige kaart Nelleke!

Bedankt voor het meedoen met de challenge
Gr Wybrich
DT Snoesjesblog

Diny zei

Kijk......dat is scrappen!
Met oude spulletjes wat leuks maken.......en dat is je goed gelukt Nelleke!

Groetjes Diny

Suzan zei

Hoi Nelleke,

Je kaartje is prachtig!! Terechte winnares!!

Groetjes Suzan