Mijn lijst met blogs

woensdag 12 juni 2013

Klaprozen

Dag allemaal,
Bedankt voor al jullie reacties, altijd erg leuk om te lezen. Er zijn nieuwe volgers, jullie van harte welkom.en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Op dit moment doe ik het wat rustiger aan met kaartjes maken en bloggen. Druk op het werk, want 27 juni, op mijn verjaardag, gaan we verhuizen. Niet ver hoor, naar de overkant van de weg, en ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang.
Kijken doe ik zeker, reageren als het lukt, en natuurlijk wel een paar kaartjes tussen door.

In december kreeg ik een doos met borduurgaren. Eigenlijk borduur ik  niet zoveel, hooguit wat stiksteekjes langs een kaart. Dit maal wilde ik een patroontje gebruiken, dat had ik nog nooit gedaan. Deze is van het Hobbyjournaal en dank zij Corrie is het me gelukt, ik was wel goed begonnen, maar daarna raakte ik de weg kwijt. Ben je eenmaal bezig is het ook best leuk om te doen. Het liep wat anders dan ik in gedachten had. Het garen was veel donkerder dan ik dacht voor ik begon, en ik had de klaprozen erbij gezocht. Het toch maar bij deze kleuren combinatie gelaten, en ook de basiskaart zo gelaten.Ik denk dat deze kaart naar een oudere dame gaat, en als het moet kan ik de leeftijd zo veranderen. Klaprozen bloeien in deze tijd van het jaar en zijn schitterende bloemen in de tuin.
Challenges:
Hobbyjournaal: Patroontje borduren
Just a Note: Borduren
Crealing: Bloemen
AnMacreatief|: Verjaardag
Tot volgende week. We hopen dat morgen eindelijk de vlag uit kan en dat Lieke is geslaagd. Spannend hoor en nu helemaal met al die toestanden erbij. Het had ook 1 voordeel: in plaats van feestvieren hebben we haar kamer flink opgeruimd omdat deze opgeknapt wordt, hebben we maar mooi gehad. :)  En gelukkig morgen  vrij dankzij lieve collega's die voor mij willen werken.
Groetjes, Nelleke


40 opmerkingen:

Bea zei

Vind het een mooi geborduurd kaartje Nelleke, succes met de verhuizing....

groetjes Bea.

Corrie zei

Nou ik doe mijn petje af hoor Nelleke, wat een prachtige kaart, het borduren is héél goed gelukt, we zijn toch op de wereld om elkaar te helpen.
De klaprozen staan er ook mooi bij, wie weet ga je nog weleens een kaartje borduren.
Succes met de verhuizing.Ik hoop dat Lieke is geslaagd, spannend hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Ans S. zei

Mooie kaart met prachtig borduurwerk.
Ik hoop dat Lieke geslaagd is want dan kan de vlag uit.

Groetjes Ans

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Succes met de verhuizing. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Lenie zei

Nou we duimen vandaag voor je dochter hoor en wat een mooie kaart, wie weet komen er nog meer boduurkaartjes.
groeten Lenie

jolanda zei

heel mooi kaartje

Anoniem zei

Wat spannend vandaag en we duimen voor jullie dat je dochter geslaagd is.De kaart is prachtig en mooie klaprozen heb je erbij gedaan.Groetjes Joke

Just me... zei

Wie weet krijg je nu de smaak wel te pakken met borduurkaartjes maken ;-)
Dit is in ieder geval een beauty geworden.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

Liefs,
Diana.

Marfien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marfien zei

Wat we vroeger geleerd hebben raken we niet zomaar kwijt, o.k. even oefenen maar dan gaat het wel weer. Ik doe het je niet na al zou ik het wel kunnen maar het is mijn ding niet.
En de kleuren passen prima bij elkaar, ton sur ton zullen we maar zeggen.
En hopelijk straks taart, ik heb er alle vertrouwen in.
groet, Marfien

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart zeg!
Sterkte met wachten op de uitslag!
Groetjes Joanne

Renate zei

Het is een heel leuk kaartje geworden. Soms is het wel een leuk om iets te maken wat je normaal nooit maakt, daar krijg je inspiratie van.

Groetjes Renate.

lenywim35 zei

Mooie kaart Nelleke en met mooi borduurwerk. Dat deed ik ook graag. Ook met kraaltjes erbij. Helaas.
Is je dochter geslaagd? Wat een toestand he? Het wordt hoe langer hoe gekker.
Ik ben een oen op de computer, maar denk wel eens Beter een oen, dan een nerd.
Want tot hoever gaat dat??
gr leny w

Gerrina zei

Mooi met het borduurwerk! Hoop dat je een heerlijke vrije dag hebt met een heel blijde dochter... Groetjes, Gerrina

Suzan zei

Hallo Nelleke,
Mooie kaart heb je gemaakt met het borduurpatroontje!

Groetjes Suzan

Hanny zei

Wat een mooie kaart Nelleke en dat borduren is je goed afgegaan, ziet er prachtig uit.
Wat een stress met die examens en inderdaad dan die toestand er nog bij pfffff. Succes in ieder geval en morgen dus lekker een vrije dag, geniet ervan,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Aukje zei

Prachtige kaart! Ik hoop dat je de vlag uit mag hangen voor je dochter?
Succes met de verhuizing!
groetjes
Aukje

Louise zei

Wat een schitterende kaart, inderdaad het staat langs de weg vol met klaprozen, schitterend om te zien. Je borduurwerk is prachtig geworden! En ik hoop voor Lieke dat de vlag uit mag!.

gr. LOuise

Misseke zei

Prachtige borduurkaart Nelleke - leuk met die klaproosjes.

Succes met de verhuizing!

Hopelijk gauw nieuws voor Lieke.

Groetjes,
Misseke

Bep zei

Hoi Nelleke,

Prachtige borduurkaart heb je gemaakt en die klaprozen heel leuk gecombineerd.

Gr...Bep

nans'creablog zei

Prachtig geborduurd Nelleke. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes,
Nans

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke! Spannend, de examentijd, ik duim hoor.

Groetjes Annerieke

Annemie zei

Hallo Nelleke,

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt... Het is altijd leuk om eens iets anders te proberen.
Hopelijk voor Lieke is ze geslaagd, dan valt er al een groot deel stress weg voor iedereen.

Lieve groeten, Annemie

Josje zei

Mooie kaart Nelleke

!neke zei

Hele mooie kaart Nelleke, succes met de verhuizing!
Kijk graag op je blog!
Groeten !neke

Janny Jager zei

Heel heel mooi kaartje Nelleke en heel veel succes met de verhuizing.
Groetjes Janny

martina's kaartjes zei

dit gaat je ook goed af ! mooi gedaan
grtjs,martina
succes verder nog

Rosina zei

Een prachtige borduurkaart Nelleke...., dat is ook niet echt mijn ding hoor borduren....maar jou gaat het heel goed af....

succes met verhuizen...

groetjes Rosina

Hermien zei

Je kaartje ziet er mooi uit Nelleke, ik vind borduren heel mooi maar er gaat zoveel tijd inzitten...maar dan heb je ook wat! Dat wordt duimen morgen

Groetjes

Antoinette Voorn zei

Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone kaart geworden zoals altijd! En ik ga nog ff duimen voor het diploma!!

Gr Antoinette

Dora zei

mooie kaart en je hebt die patroon mooi geborduurd.
groetjes

GerJanne zei

Hoi Nel,
ook via deze weg: van harte met Lieke!! Wat een opluchting.
En je kaart is mooi. Ik herken het wel dat borduurgaren anders uitvalt dan het lijkt op het strengetje...En klaprozen zijn zoooooo mooi!
Groetjes, GerJanne

anncreatief zei

Wouw, wat is deze leuk, heel erg geslaagd en mooi gedaan !
Liefs anneke

PIKO hobbyblog zei

Wat heb je die prachtig geborduurd!
groetjes,
Pia

Yolanda zei

Hoi Nelleke, ik hou van klaprozen!! Prachtig vind ik ze. Borduren op een kaart is een vak apart ... ik heb het ooit op een workshop gedaan. Is echt niet gemakkelijk hoor. Dus knap werk verricht! SUC6 met je dochter, ik hoop dat ze geslaagd is! Groetjes Yolanda B)

Suzan zei

Hallo Nelleke,

Gefeliciteerd!!! Is terecht hoor, prachtige kaart,
Groetjes Suzan

Dora zei

een hele mooie kaart met die klaprozen. mooi geborduurd. die kleur kan best!
en nog gefeliciteerd met het slagen van je Dochter. super!! je dochter is helemaal blij.....spanning eraf!
dat wachten duurt toch wel lang,hoor?
succes met het verhuizen.
groetjes

Marijke zei

Wauw wat mooi de klaprozen ze spatten van het kaartje af. Prachtig ook de borduurrand.
Groetjes,
Marijke

Josje zei

Mooie kaart ja het is weer eens iets anders borduren doe ik eigenlijk ook nooit.
Succes bij het inpakken en het verhuizen.

Anne-Marije zei

Wat een mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije