Mijn lijst met blogs

maandag 9 december 2013

Happy Birthday

Na alle kerstkaarten even weer heel wat anders.
Vorige week schreef ik dat ik met nog een flessenhanger bezig was. Maar door de sinterklaasdrukte was die blijven liggen. Deze afgelopen weekeind afgemaakt en nu is het tijd om te plaatsen. De sketch is van Cardablilities die zijn zo leuk om te gebruiken. Ik dacht eerst dat het al te laat was om te plaatsen, maar het kan nog tot vrijdag. Dus wie weet breng ik jullie nog wel op een idee. Omdat het voor een man is moest het eenvoudig blijven. Het papier komt uit mijn mooie box papier, je kunt er zoveel mee doen. Mijn gekregen labeltang natuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Leuk effect geeft dat zeg!
Nog even de achterkant van de hanger. In deze maand met verjaardagen zal deze zijn weg wel vinden. Aan wie is voor mij ook al duidelijk zijn leeftijd staat er al op.
Challenge:
Hobby home: alles mag maar geen vierkante kaart
Een fijne dag nog.
Groetjes, Nelleke

27 opmerkingen:

Gerrina zei

Ook deze is mooi! Leuk die warme kleuren; helemaal passend voor een man! Groetjes, Gerrina

Bea zei

Mooi gemaakt Nelleke, echt iets om een man cadeau te doen....

groetjes Bea.

Marfien zei

Mooie fleshanger, ziet er echt feestelijk uit

Claudia's kaartjes zei

Mooie fleshanger. Heel mannelijk en stoer. Ook je vorige kaartjes zijn supermooi.

grtjs
Claudia

Erica ♥ zei

Wat super gaaf gemaakt !
Een fijne nieuwe week ☺
Grtjs en liefs Erica ☼

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuke hanger, fijn is dat zo'n lettertang, ik gebruik die ook graag voor (mannen) kaarten, mooie kleuren..toppie..liefs Ans

KarinsArtScrap zei

Wat gaaf gedaan ziet er prachtig uit Nelleke.

gr karin

Hermien zei

Wat een superleuk kaartje Nelleke

Groetjes Hermien

Misseke zei

Superleuke flessenhanger Nelleke - mooie kleurtjes en heel mooi samengesteld - toppie!
Groetjes,
Misseke

De hobbydroom zei

Wauw! Wat een super mooie flessenhanger! Wij vinden hm helemaal te gek :)

Lieve groetjes van ons 2'tjes

GerJanne zei

Wat een leuke fleshanger. en ja dat papier, daar kun je nog jaren mee vooruit!
Controleren hoeft niet hoor...maar is misschien wel een stok achter de deur. Ik denk dat ik jou kom ophalen, lijkt me een veiliger plan ;-)

Groetjes,
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel leuke flessenhanger en een leuk idee en wat die tang betreft dat werkt ook voor mij heel leuk en ben er blij mee.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Nelleke, supermooi.
Liefs van Anita

Mariƫtte zei

Prachtig gemaakt! Je hebt trouwens veel kaarten weer op je blog gezet. Dit gaat goed zo. Groetjes mariƫtte

Rosina zei

Prachtige flessenhanger Nelleke....leuk gemaakt....

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke, beetje aparte flessehanger Nelleke, knap gemaakt....lieve groetjes Miranda

Lenie zei

wat een mooie flessenhanger,
groeten Lenie

Diny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Nelleke.....zelfs de achterkant heb je mooi bewerkt. Altijd leuk om te geven.......en te krijgen!

Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Dat ziet er gezellig uit, mooie kleurtjes, daar zal de ontvanger blij mee zijn!

groetjes van Ank

Jeannette zei

hoi Nelleke, wat een supermooie flessenhanger en ik zie er zelfs tabjes op zitten, genoeg leuke dingen te zien en fijn die labeltang, is dat waar je een frame in moet doen met een stukje papier? daar heb je zeker die sterren mee gemaakt? Of zit ik helemaal mis? groetjes Jeannette

Annemie zei

Een mooie flessenhanger Nelleke, heel mooie en warme kleuren.

Lieve groeten, Annemie.

Dora zei

prachtig!!! erg mooi.

nans'creablog zei

Hele mooie flessenhanger Nelleke. Mooi gemaakt.

Groetjes,
Nans

cristel zei

Das heel erg leuk om kado te doen.Toppie.
Grtjs

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuk cadeau om weg te geven ter ere van een verjaardag! Ziet er erg mooi uit. Ik hoorde van GerJanne dat jullie zaterdag samen naar Dora gaan. heel veel plezier. Ik ga een volgende keer graag mee maar dit keer lukt het niet omdat Merle moet afzwemmen.
Groetjes Mirande

irinaje zei

Beautiful card, thanks for playing at cardabilities!

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje Nelleke, en inderdaad is het papier erg leuk wat je hebt gebruikt, ik de schets denk ik ook nog even voor een kerstkaartje gebruiken, ze hebben inderdaad erg mooi schetsen bij Cardabillities. Groetjes, Ingrid.