Mijn lijst met blogs

vrijdag 13 december 2013

Rugbyplayer.....

Dag allemaal,
Zoals meerderen van jullie niet veel kunnen bloggen de laatste dagen. 2 dagen 12 uur van huis en daarna geen puf meer hebben om wat te plaatsen. Wel leuke dingen gedaan. Woensdag naar "Maak de droom waar" in Utrecht geweest. Een muzikaal feest voor mensen met een verstandelijke beperking. Wat een feest was dat zeg. Erg leuk om mee te maken, ook Thomas die voor het eerst mee was, heeft het erg leuk gehad. Maar als je dan thuis komt....... kom je niet meer van de bank af.
Donderdag had ik na mijn werk een teamuitje. Altijd gezellig. Eerst een sportieve activiteit. We wisten niet wat we gingen doen, dus en gonsden allerlei geruchten.... We moesten oude kleding en douche spullen mee nemen. We hadden een les rugby, nog nooit gedaan, maar zeker erg leuk om mee te maken. Daarna nog een BBQ, kortom een gezellige middag en avond .
En ja dan eenmaal thuis....... zelfde verhaal als woensdag haha.
Nu dan even het kaartje. De sketch van NKU vond ik erg leuk en daar verschillende kaartjes mee gemaakt. Als je 2 kleuren schuin doormidden snijd hou je over en dit gelijk gebruikt voor een andere kaart. 2 laat ik er zien. De plaatjes komen van oude kaarten. Die bewaar ik altijd. Eerder maak ik er nog meer maar dat is sinds ik blog en andere ideeën opdoe toch wel minder geworden. De rest is wel duidelijk dacht ik. Op het 2e kaartje heb ik het stukje achter het plaatje 2 x uitgestansd en een gedeelte weggeknipt zodat je een langwerpig achtergrondje krijg. Het 2e kaartje kan niet met de NKU meedoen, want het designpapier is engels. (denk ik)
Challenges:
NKU: sketch
KIC: kerst in niet traditionele kleuren
ABC Christmas: maak je eigen versiering (beide)




Tot de volgende keer, ik ga muzieknoten uitknippen want straks ga ik nog een liturgisch bloemschik stuk plaatsen, en daar horen muzieknoten bij.
Doei! Nelleke

24 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gemaakt Nelleke....vooral de paarse....die heeft mijn voorkeur....schitterend! En het oude plaatje doet het nog goed hoor....ik heb er gisteren ook een op gezet en daarbij een oud plaatje gebruikt.
Veel succes met het maken van de bloemstuk....misschien laat je het ook nog zien....ben benieuwd!

Groetjes en een heel fijn weekend,
Diny.

Erica ♥ zei

Dat zijn leuke kaarten die je laat zien !
Ja ik merk ook echt dat het stiller is in blogland,
nah jah, zal na alle drukke dagen vast wel weer goed komen.
Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Henriëtte zei

Leuke kaarten heb je gemaakt Nelleke.

groetjes Henriëtte

marja kenter zei

Het zijn mooie kaarten geworden Nelleke. Ik doe ook veel met oude kaarten, dit jaar had ik er veel plezier aan. Ook wel andere gemaakt maar ik vind het altijd leuk om iets te doen met de leuke kaarten die ik heb gekregen. Ik kan me voorstellen dat jij, sinds je blogt, het minder doet, bij mij is het net waar ik zin in heb en als ik dan bezig ben ga ik maar door en door.
Heerlijk toch dat hobbyen.
Fijn weekend en groetjes Marja

Mariken zei

Jij ook al zo druk...wel nog hele mooie kaarten gemaakt...
Fijn weekend, groetjes Mariken.

Annemie zei

Hallo Nelleke,
schitterende kaarten heb je gemaakt, en dat ondanks de
drukke bezigheden... Super hoor!

Lieve groeten, Annemie.

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes nelleke ...Ik vind de 1e heel erg leuk....daar springt de sketch er echt uit....en dan die sterren er ook zo speels op in die hoek....
KNAP gedaan!!!
Fijn dat een paar leuke uitjes heb gehad....en begrijpelijk dat je dan s'avonds geen fut meer hebt om achter de pc te gaan.....


Groetjes en een fijn weekend
Rosina

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie laartjes Nelleke, ja en na twee dagen hard werken heb je zeker geen puf om kaarten te gaan maken deze zijn echt heel leuk geworden. Fijn weekend, groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Het is sowieso stiller in Blogland, iedereen is druk..Vond je dat rugby spelen echt leuk?? Ik heb ook nog 3 kaarten liggen die ik wil hergebruiken, jij brengt me op een idee en ook de paarse vind ik het mooist, liefs Ans

Aukje zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
groetjes
Aukje

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hoi Nelleke ten eerste ben ik benieuwd naar je bloemstuk en ten tweede zijn je kaartjes weer heel mooi.
Liefs Rianne

nans'creablog zei

Dit zijn weer 2 hele leuke kaartjes Nelleke.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat een toppers van kaarten. Super hoe je die gemaakt hebt!

Gerrina zei

Leuk deze kaarten! De eerste vind ik zo mooi dat paars! Fijn weekend, Gerrina

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaarten heb je gemaakt Nelleke, heel erg mooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Hermien zei

Mooie kaartjes Nelleke

Groetjes Hermien

Josje zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, maar het is toch wel leuk om zo druk bezig te zijn

Creaine zei

Mooie kaarten! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
groetjes Ine

Dora zei

mooie kaarte ,Nelleke! en rugbyles...wow...dat lijkt mij gaaf. dat doe je nooit zomaar even....ik heb je gisteren niet horen klagen over spierpijn...hihi.
werk ze en een fijne zondag.

jolanda zei

mooie kaartjes

GerJanne zei

Ha Nelleke,
wat een gaaf kaartje is dit in paars. Valt meteen op!
en van die Rugby....super lijkt me om eens te proberen. Dat had je niet verteld in de auto! Ik bewaar ook die plaatjes maar vergeet elke keer dat ik ze ergens heb.
Heb jij ook nog nagenoten?
Groetjes,
GerJanne

anncreatief zei

Wat is je kaart prachtig geworden Nelleke.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en succes.
Liefs Anneke

Michelle B. zei

Beautiful winter scene and your stars are an awesome touch! So glad you joined us for our challenge at ABC Christmas Challenge!

Linda zei

Hoi Nelleke,
Wat een gave paarse kerstkaart!
Leuk die sterren zo en een mooi plaatje!
Bedankt voor het meedoen bij KIC
Succes in de trekking.
Liefs, Linda DT-KIC