Mijn lijst met blogs

woensdag 1 januari 2014

De juiste melodie vinden voor 2014

Het nieuwe jaar is begonnen. Ik wens jullie allen een prachtig 2014! Ik hoop weer vele mooie creaties te bewonderen van jullie. Met heel veel voldoening kijk ik op het bloggen terug. Wat heeft mij dat veel opgeleverd, zoveel mooie ideeën, steeds je grenzen verleggen om bepaalde dingen gewoon eens te proberen. En dan de vele leuke contacten die ik met jullie heb, de kaartjes die ik heb ontvangen. Heel, heel hartelijk bedankt.
Voor jullie een kaart met een wens. Sommigen hebben hem al gezien, want hij zat ook in mijn kerstkaarten. Deze wens geef ik jullie mee voor het komende jaar. Iemand schreef hier als reactie op: dat het een prachtige melodie mag worden voor ons allen!
Ik merk dat ik de laatste tijd toch wel minder geblogd en gefreubeld heb. Er zijn ook zoveel andere dingen. Ik heb ook altijd de neiging dat er een aantal zaken afgerond moeten zijn eer het nieuwe jaar begint. Voor het nieuwe jaar heb ik gelijk al wat voornemens in praktijk gebracht door wat afspraken te maken. Gisteren hoorde ik dat 20% van alle goede voornemens uitgevoerd worden. Het is maar hoe je het bekijkt of je het veel of weinig vindt. Hoe is het bij jullie? hebben jullie ook goede voornemens en voeren jullie die ook uit?
Challenge:
Marianne Design: Cas kaart, muzieksleutel en ik dacht de muziektape is van MD
Casual Friday: 10 minuten kaartje en doordat je er meer maakt zeker binnen de 10 minuten klaar.
Cas on Sunday: happy new year
Crazy for Cas: alles mag
Nog even een 2e uitvoering bij gebrek aan muzieksleutels. Opgezocht op internet, geprint en overgenomen op papier, geknipt en zwart gemaakt.
Ik wens jullie allen ook een heel mooi 2014 toe, met liefde en aandacht voor de mensen om je heen. En natuurlijk heel veel creativiteit en freubelplezier.
Veel liefs Nelleke

35 opmerkingen:

Nelly zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt.

De beste wensen voor 2014.

Groetjes Nelly

Ingrid Reyners zei

Mooie CAS kaartjes Nelleke, voor jouw en je gezin ook alle goed toegewenst voor 2014. Ik maak eigenlijk nooit geen voornemens, dat doe ik door het jaar heen wel, als ik aan bepaalde dingen toe ben, dan doe ik het, of ik ga eens pas op de plaats nemen, daar heb ik het nieuwe jaar niet voor nodig. Lieve groetjes, Ingrid.

Henriët zei

Allereerst de beste wensen voor 2014! En natuurlijk bedankt voor je mooie kaart. Ook de kaarten die je hier laat zien vind ik erg mooi. Zwart-wit kan best voor zo'n nieuwjaarswens.
Ik heb net nog even door je vorige berichten zitten scrollen en zag de mooie gepimpte kandelaars. Ik heb hier thuis nog zo'n kandelaar in houten uitvoering. Die neem ik de laatste jaren steeds mee naar school omdat ik hem voor thuis niet mooi meer vind. Maar jouw berichtje brengt mij op ideeën. Wie weet hoe die van mij er dit jaar met kerst uit ziet!
Groetjes van Henriët

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
de allerbeste wensen voor 2014, dat er maar veel goede voornemens mogen uitkomen, ik ben daar al mee bezig, mijn hobbykamer aan het her-inrichten (lees de rommel opruimen) mijn complimenten voor je mooie kaarten, liefs Ans

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nelleke met een prachtige wens erop...Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar....Dat je weer inspiratie mag krijgen zodat ook wij weer kunnen genieten van je prachtige creaties....

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik vind de kaart erg leuk, de tekst spreekt mij wel aan, ik heb hem opgeslagen ;) , dank je wel voor de inspiratie...lieve groetjes Miranda

Karin zei

Hele leuke CAS kaartjes, Nelleke, met een mooie bijpassende tekst! Ook voor jou en je familie een fijn en vooral gezond nieuw jaar!
Groetjes, Karin

Erica ♥ zei

Ik zit vol met creatieve voornemens, hoop ook dat ik die allemaal kan
uitvoeren. Je kaart is super, mooie tekst !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

lenywim35 zei

Mooie kaartjes met een mooie wens. Goede ideeen zijn altijd welkom toch. gr leny w

Diny zei

Wat een prachtig kaartje met een hele mooie wens erop Nelleke!
ook voor jou en je gezin de beste wensen en ik hoop weer heel veel moois van je te zien dit jaar!
Met deze kaart heb je al een mooi begin gemaakt.

Groetjes Diny

Ank zei

Allereerst de beste wensen voor 2014!
Mooie originele kaart heb je gemaakt!
Geen goede voornemens hier.

groetjes van Ank

Sientje zei

Wat een leuke kaartjes en wat een mooie wens. Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

Åsa zei

What a lovely card! I really like the music theme.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje ! mooi !
een heel erg fijn, gezond, creatief 2014 !
veel liefs,
Martina
x

Marijke zei

Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een creatief 2014 wordt!! Dit kaartje is heel mooi met een prachtige wens.

Groetjes,
Marijke

Marfien zei

Deze lijkt inderdaad erg op de mijne, gelukkig niet precies hetzelfde anders wordt het nog eng :-)
Ben alleen vergeten een foto te maken. (anders had je hem vorig jaar niet meer gekregen)

Marlieke zei

Allereerst de beste wensen! Prachtige kaarten zijn dit met ook hele mooie wens / tekst! Erg leuk dat je ze laat zien bij CFC! Ik maak nooit echt goede voornemens, wel wil ik elk jaar wat dingen anders doen. En ik probeer die dingen altijd zo reeel mogelijk te stellen zodat ze ook wel echt haalbaar zijn.

Hermien zei

Voor jullie ook alles wat wenselijk is Nelleke...je begint 2014 muzikaal en creatief gezien in ieder geval prima.
Mijn voornemen voor genieten van iedere dag!

Groetjes hermien

Zw@@n zei

Wat een mooie kaartjes, Nelleke. Prachtige tekst ook. Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

cristel zei

Voor jouw natuurlijk ook een goed,gezond en heel creatief 2014.
En je kaart vindt ik toppie vooral de mooie tekst.
Grtjs

Gerrina zei

Mooi ontwerp deze kaart! Beide uitvoeringen zijn prachtig! Fijn dat jij, net als ik, zoveel uit het bloggen haalt!
Voor 2014 wens ik jou en je familie dan ook een fijn 2014 met veel mooie en veel creatieve momenten!
En als je haalbare voornemens hebt moet dat toch lukken?
Ik hoop wel dat wij elkaar dit jaar ergens gaan ontmoeten; lijkt me super gezellig! Groetjes, Gerrina

Wybrich zei

Prachtige kaart!

Bedankt voor het meedoen met de challenge
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een mooie kaart en vooral mooie tekst!
Jij ook de allerbeste wensen voor 2014!
groetjes Joanne

Lenie zei

Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
Je kaart is weer prachtig zeg zo mooi met die muziek erop.
groeten Lenie

Maaike Huisman zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met die muzieknoten!
Voor jou ook de beste wensen en een muzikaal 2014.
Groetjes, Maaike

Henriëtte zei

Twee prachtige kaarten!
Jij ook de beste wensen voor 2014 en dat het maar weer een lekker creatief jaar mag worden.

groetjes Henriëtte

marja kenter zei

Prachtie kaarten en wat een mooie tekst. Voor jou: een geweldig 2014.
groetjes Marja

Mariken zei

Wat een prachtkaarten heb je gemaakt! Jij ook een heel goed, gezond, gelukkig en creatief 2014!!
Groetjes, Mariken.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Jij ook de allerbeste wensen! Prachtige kaarten zeg!

Anita's blog zei

Wat een geweldige kaart, heel erg mooi. En een schitterende tekst.
Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Jeannette zei

alle twee prachtige kaarten Nelleke, mooie tekst ook echt CAS, ik merk wel dat ik dat steeds mooier vind, grappig toch dat je door het bloggen, zoals je zelf al schrijft, zoveel ideeen opdoet en dingen uitprobeert, ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar ons weer gaat brengen wat de kaarten betreft (had je mijn binnenstebuiten en andersom kaartje nog ontvangen?) groetjes Jeannette

Wida zei

I don't know what the sentiment says but the layout is so pretty. perfectly placed!! Thanks for playing Casual Fridays Challenge!

Alice zei

love the simple color combo and design. very pretty card! thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

anja curvers zei

Heel erg mooi en natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2014. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

Ellen zei

Prachtige kaart! Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen