Mijn lijst met blogs

maandag 17 februari 2014

CAS mannenkaart

Al een tijdje liep ik met het idee om met spijkerstof wat te doen. Maar wat? Tot ik uitdagingen zag op diverse blogs voor een CAS mannenkaart. In mijn lapjesdoos gedoken op zoek naar een stukje spijkerstof. Dat viel nog niet mee, omdat Lieke er ook bij had gezeten voor school. :) :) Toch wat donkerblauwe stof gevonden. Al lijkt het op de foto zwart. Hier een label van gemaakt, gaatje erin en een stut opgemaakt. Vastgezet met doorstikgaren. O, wat heb ik dat  vaak gedaan als ik spijkerbroeken en blouses naaide. Ik heb er heel wat gemaakt. En nu? Ligt er al een jaar 1 die nog niet is afgemaakt.... Wie weet maak ik hem toch wel af.
Verder nog een donkerblauw randje gestikt en wat spetters met een fijnschrijver gemaakt. Daar ben ik het minst tevreden over, toch zaterdag in Hardenberg maar op zoek naar verfspetters.
Challenges:
Cas on Sunday: mannenkaart
Les is More: mannenkaart
Hobbyjournaal: mannenkaart
Creatieve Zebra: mannenkaart
Bedankt voor het kijken, luisteren en reageren.
Groetjes, Nelleke

34 opmerkingen:

Sofie zei

Heel leuk, niet te druk en super origineel!

martine zei

Hele mooie mannenkaart Nelleke,
heel origineel met die Label in stof
lieve groetjes martine

Hanny zei

Jij weet toch overal weer wat leuks van te maken, leuk zoals je de tag vastgezet hebt met steekjes.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marfien zei

Gaaf kaartje Nelleke, ziet er heel goed uit, je vorige mannenkaart is trouwens ook erg leuk, mooie strik in de strop.
Heb even geen tijd om kaartjes te maken, maar met alles wat mijn moeder weggeeft kan ik straks de schade inhalen :-)

Henriët zei

Pfffff.....ook bij jou moest ik even een flink eind naar beneden scrollen om al dat moois te bewonderen. Het is geen onwil hoor, maar soms zitten er gewoon te weinig uren in een dag om op alle berichtjes te reageren!
Deze kaart vind ik echt heel gaaf. Je moet maar op het idee komen!
Het gestikte randje rondom maakt het nog stoerder.
Jou ga ik dus niet zien in Hardenberg. Ik ga zondag pas. Laat je nog wel iets voor me over?
Groetjes van Henriët

cristel zei

Wat een originele kaart heb je gemaakt hoor.
Grtjs

Mariëtte zei

Mooi kaartje. Leuk een label van spijkerstof. Geniet vam Hardenberg. Daar zijn vast wel spetters te koop.Groetjes mariette

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dat heb je leuk verzonnen en ja spijkerbroeken hebben we ook veel gemaakt . maar nu is het niet meer nodig en wat we over hebben kun je heel goed zo gebruiken.heel mooi gedaan.
Liefs Rianne

Anita van Merode zei

Hier moet je ook maar net opkomen om zo'n leuke cas kaart te maken.
Petje af hoor.
Groetjes Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke;

Geweldige kaart. Super mooi.

grtjs
Claudia

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een mooie CAS mannenkaart. Leuk dat label gemaakt van spijkerstof. Ik heb net toevallig gehoord van iemand dat je dit soort spetters met frantage kunt maken. Geen idee wat het is maar ik ga ook in Hardenberg op zoek naar dit spul. Ik ga donderdag dus als ik de kraam kan vinden laat ik het je nog wel even weten dan hoef je zaterdag niet zo te zoeken. Ga je samen met GerJanne? Alvast heel veel plezier.
Groetjes Mirande

Anita Meijer zei

Wat een prachtige CAS-mannenkaart Nelleke, super.
Liefs van Anita

Renate zei

Wauw! Dit is wel ff super gaaf gedaan. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ha Nelleke,
heb je je verlanglijstje voor zaterdag al klaar? Ik moet nog gaan bedenken wat ik allemaal wil zoeken.....Je kaartje is weer leuk! Een eenvoudige mannenkaart, zit ik ook nog over te denken!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wooooow Nelleke wat een leuk idee zo om een met een stukje spijkerstof een kaartje te maken....PRACHTIG!!! en succes met de challenges

groetjes Rosina

Aartje zei

Wat een stoer idee, geeft een heel leuk effect.
Groeten, Aartje

Diny zei

Leuk gedaan met het stukje spijkerstof Nelleke.
Veel plezier in Hardenberg!

groetjes Diny

Annemie zei

Wat een leuk idee Nelleke, met de spijkerstof...
Mooie kaart.

Lieve groeten, Annemie.

Joanne kramer zei

Wat een stoere kaart! Mooi gemaakt! groetjes Joanne

Marleen zei

Wauw, super strak en super stoer!
Liefs, Marleen

Antoinette Voorn zei

hij is weer helemaal top!

Helen zei

Gaaf kaartje hoor.
Groetjes, Helen

Misseke zei

Wat gaaf Nelleke! Ik vind hem helemaal super!

Groetjes,
Misseke

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje
grtjs,martina
x

Ingrid Reyners zei

Had ik laatst een label van spijkerstof papier, jij hebt er een gemaakt van echt spijkerstof Nelleke, en hoe gaaf is dat, zag! Ik vind de stiksteekjes erg leuk erbij. En de verfspatjes zijn prima hoor! Je hebt inderdaad wel erg leuke stempels met verspatten, en die zijn heel bruikbaar Nelleke kan ik je verzekeren. Ik ga straks ook mijn CAS mannenkaartje plaatsen, eerst nog even wat blog reacties achter laten. Groetjes, Ingrid.

Josje zei

Leuke kaart nelleke

Mariken zei

Gaaf kaartje! Stoer...spijkerstof, spatjes, hartstikke leuk!
Groetjes, fijne avond, Mariken

anncreatief zei

Een mooie kaart heb je gemaakt,ik vind hem prachtig.
Liefs Anneke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Lekker stoer en mooi cas

Gerrina zei

Wat een super CaS-stoere kaart! Werkt heel mooi stof op papier! Oh ja, als je een goede (en niet te dure) spetterstempel zoekt, kijk eens of die van DeepRed stamps je bevalt...is niet te duur en ik vind ´m perfect, wel inkt inkt ik ´m niet altijd helemaal... Alvast veel plezier op de beurs! Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Geweldig vind ik hem! Echt stoer voor een man!

groetjes van Ank

Karin zei

Wat een leuke en mooie CAS mannenkaart! Hoe origineel is dat om spijkerstof te gebruiken op je kaartje, knap hoor! Ja, een spetter of vlekkenstempel staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Groetjes, Karin

Aukje zei

Wat een leuk idee met die spijkerstof!! Misschien zie ik je zaterdag nog in Hardenberg?
groetjes Aukje

Anneke zei

wat leuk gedaan en zo super stoer met die spijkerstof.
groetjes van An