Mijn lijst met blogs

zaterdag 15 maart 2014

Kaartje voor Leny

Afgelopen zondag heb ik heerlijk zitten borduren aan dit kaartje en deze van de week afgemaakt.
Ik geloof dat het paarse iets anders had gemoeten, dat zou ik wel doen als ik nogmaals dit patroon ga gebruiken. Dat maakt echter niet uit. In plaats van een plaatje heb ik gestanste bloemen gemaakt in de kleuren van het borduurwerk.
Terwijl ik hier mee bezig was, (mijn gedachten gaan dan alle kanten op) bedacht ik dat deze voor Leny is, omdat ze vandaag 80 jaar is geworden. En dat is zeker een welverdiende felicitatie waard. Normaal staan kaartjes wel eens een paar dagen op de schoorsteen, maar deze ging gelijk op de bus zodat die wel op tijd bij haar zou zijn. Terwijl ik met dit bericht bezig ben, krijg ik van haar al een mailtje dat ze de kaart ontvangen heeft en om mij te bedanken. Geweldig vind ik dat dat je dit soort dingen kunt doen en dat je door het bloggen zulke leuke contacten links en rechts hebt.
Ik hou het kort vandaag, er staan nog een aantal dingen op stapel, en weet niet of er van bloggen of eigenlijk reageren op jullie kaarten veel komt.
O, o, er zou eigenlijk meer dan 24 uur in een dag moeten zitten.....
Challenges:
Fadengrafik: verjaardagskaart
Ons borduurblog: Patroon van Sjaak van Went in pasteltinten
EHI borduren: borduren en gebruik een stansje
EHI: Gebruik bloemen op je creatie
O, en ik zou al bijna vergeten om te melden ik jullie reacties op mijn vorige kaart geweldig vind!
Iedereen een heel fijn weekeind gewenst!
Groet, Nelleke

31 opmerkingen:

Mariken zei

Jeetje, wat een werk! Supermooi zeg, dat borduurwerk en die bloemen, prachtig!
Fijn weekend, Mariken

Marfien zei

Petje af voor je borduurwerk, ik vind deze kleuren goed bij elkaar passen en de bloemen doen het prima.

Marjan zei

Knap hoor, dat borduurwerk, ik doe het je niet na! Mooie kaart is het in zachte lente tinten!

Diny zei

Wat prachtig Nelleke!
Het borduurwerk ziet er keurig uit en in combinatie met de mooie kleurtjes en bloemen is het een pracht kaartje!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Kaartenkraam zei

Knap hoor, hier heb ik geen geduld voor. De kleuren passen goed bij elkaar, het ziet er mooi uit!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Wat een mooie kaart en prachtige kleurencombi! Ik zit even tussendoor achter de PC, want ik zou ook wel meer uren in een dag willen... Fijn weekend, Gerrina

Jeannette zei

hoi Nelleke, wat een mooie kaart heb je van deze borduurkaart gemaakt en dubbel leuk dat je Leny ermee verrast hebt, heel leuk ook de stansjes die je hebt gebruikt, je was me net voor bij het plaatsen van deze challengekaart hihi, leuk om al die verschillende uitvoeringen te zien. Groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Ingrid Reyners zei

Wat een werk Nelleke, wat knap dat je dit zo kan maken! Heel mooi alles bij elkaar, kleurtjes en papier. Fijn dat Leny het ook zo'n mooi kaartje vond. fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je voor Leny gemaakt Nelleke, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Sandra zei

Wow, wat een prachtige kaart is dat geworden. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafikchallenge blog!
Groetjes
Sandra

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik vind het wel leuk die combinatie zo met die kleurtjes knap gedaan trouwens dat borduren.
liefs Rianne

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, gezellig dat je mee doet bij EHI, veel succes. Gr Wilma DT

martine zei

Hallo Nelleke,
hele mooie borduurkaartje supper kleurtjes
fijne avond
lieve groetjes Martine

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Prachtig is je kaartje met dit mooie patroon en mooie bloemen.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van maart op ons Borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Rosina zei

Prachtig kaartje heb je voor Leny gemaakt Nelleke....super mooi geborduurd en ook de kleurtjes zijn TOP!!!

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Prachtige kaart in mooie kleuren, super dat paars/lila en zachtgeel, leuk is dat borduurpatroon, mooie kaart voor de jarige..liefs Ans

Bea zei

Nelleke een mooie kaart voor de jarige Leny, mooie kleurtjes...

groetjes Bea.

Cindy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Nelleke, ik vind de kleurstelling ook erg mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

Renate zei

Phoe. phoe, wat een karweitje. Maar wel heel mooi geworden.
Mijn dagen zijn ook altijd te kort, zeker mijn vrije dagen.

-xies- Renate.

Corrie zei

Hallo Nelleke
Prachtig gemaakt, en wat ben je gegroeid in het borduren.
ik zal nooit vergeten dat je me een mailtje stuurde waar je in vroeg hoe je het moest doen, kijk nu toch eens wat een prachtige kaart je hebt geborduurd, schitterende kleuren en de bloemen, super gedaan.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
Lieve groetjes,Corrie

Nelly zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt.
Mooie kleuren. Mooi dat borduren erop.

Groetjes Nelly

Hanny zei

Hallo Nelleke, wat is dat leuk om zo iemand te kunnen verrassen, heerlijk voor Leny, ik heb al verschillende mooie creaties gezien die voor haar zijn ter ere van haar verjaardag. Dit is ook prachtig, wat is dat geborduurde toch mooi, prachtige kaart Nelleke.
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.nl

Joanne kramer zei

Prachtige kaart zo in t paars! Mooi gemaakt. groetjes Joanne

lenywim35 zei

Hi Nelleke, En deze prachtige kaart staat voorlopig nog wel te pronken op onze vensterbank. Jullie hebben me een verjaardag bezorgd, die de eerste 80 jaar niet wordt vergeten. Van s morgens tot s avonds. Een superdag. Morgen op het blog meer. Ik wens dit ieder "meisje van 80" toe. (Zie Gerjanne) Als ik voor het raam zit en zie al die prachtige kaarten, dan voel ik me gewoon boven mezelf uitstijgen. Dat ik dit toch nog mocht meemaken!!!! Nogmaals heel erg bedankt Nelleke. gr leny w

Misseke zei

Schitterend borduurkaartje Nelleke - supermooie combinatie heb je gemaakt met de gestanste bloemetjes en supermooi gedaan - een prachtkaart!
Groetjes,
Misseke

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart heb je daar ! mooi gedaaan ! en wat een werkje, al dat naaien ! het gaat je goed af ! mooi
grtjs,martina
x

Hermien zei

Wat een werk zit er weer in dit kaartje Nelleke, maar bij het bereiken van zo'n leeftijd is ook wel een speciaal kaartje waard. Prachtig.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Nelleke,
jij bent echt handig met dat borduurgaren zeg! Wat mooie geborduurd en wat een goede kleurkeuze.
Leuk dat Leny zo blij is met je kaart!
Groetjes ( en tot zo)
GerJanne

Lenie zei

wat een prachtige geborduurde kaart en bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog en EHI borduurkaarten.
groeten Lenie

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Wat een prachtige kaart. Heel mooi gemaakt met dit prachtige patroon van Sjaak. Mooie leuren combi. bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij de EHI borduurblog en ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

Suzan zei

Hallo Nelleke,
Prachtige kaart heb je gemaakt,
Groetjes Suzan