Mijn lijst met blogs

maandag 2 juni 2014

Ballonnen

Twee uitdagingen hielden mij bezig, namelijk die van Crazy for Cas om iets met ballonnen te maken en SU perchallenge  nav van een voorbeeld kaart. Mooi om ze te combineren, en er kwam eigenlijk toen ik met de eerste bezig was, vanzelf een 2e kaartje.
Eerst wilde ik de uit gestanste rondjes van kraft gebruiken die er nog lagen, maar die zijn blijven liggen. Ik had ook nog gestempelde vierkantjes liggen. Deze vierkantjes op maat gesneden en de hoekjes afgerond.
2 ballonnetjes 1 rood en 1wit van papier waar ik inkt op had gespoten. De mal van is ook  MD, een vilten hart, wat sequins, en het kraft op een witte kaart geplakt.
Challenge:
Superchallenge: case it
Crazy for Cas: ballonnen.
DCL: Kraft, wit en 1 afstekende kleur
Less is more: more than one stamp

Toen ik wat ballonnetjes gestanst had liggen op het kraft vond ik dat zo leuk om daar alleen een kaartje van te maken. Echt CAS dus. Van een stempeltje alleen dit laatste woord gebruikt. Meer is niet nodig. En dit keer vond ik het niet eens nodig om iets aan het randje te doen. een toevallig kaartje die supersnel klaar was, wat meestal wel anders is.
Challenges:
Crazy for Cas: ballonnen
DCL: Kraft, wit en 1 afstekende kleur.
Addicted to Cas: texture ( niet zo goed te zien, de ballonnen zijn gembosd)
SUperchallenge: case it.
Tot donderdag, dan kom ik weer met een kerstkaartje!
Groetjes, Nelleke

36 opmerkingen:

Margaret zei

Love both your cards Nelleke
Margaret x (Guest Designer LIM)

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Superleuke kaarten, vooral de laatste, erg leuk dat je de ballonnen samen hebt gebonden met een stukje touw en de spetters zijn gaaf, ook op je bovenste kaart..mooi gedaan..liefs Ans

Antoinette Voorn zei

Enige kaarten en prachtig cassie hoor!

Chrissie zei

These are really cute cards Nelleke!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, twee hele stoere CAS-kaarten. Ik vind vooral de bovenste gaaf, lieve groetjes Miranda

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Nelleke
Ik kan niet zeggen welke het mooist is....ik vind ze allebei PRACHTIG!

Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha Nelleke,
ik vind ze allebei super gelukt. De onderste is er een waarvan ik dan denk: waarom kom ik daar nou niet op!?? GAAF, met hoofdletters!
groetjes,
GerJanne

Jen Nelson zei

sweet card
Thanks for joining us at Less Is More
Jen xx

Plony zei

Geweldig!!! Wat een leukies en al is het iets wat ik zelf nooit maak...ik vind het superleuk om te zien. TOP!
Groetjes van Plony

Gerrina zei

Mooie kaartjes! Die uitdagingen hebben mij ook even bezig gehouden voor ik er mee aan de slag ben gegaan... Die tweede is echt super CaS! En dat rood is echt mooi op kraft (vind het nu jammer dat ik voor blauw ben gegaan) Groetjes, Gerrina

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Ik vind je kaartjes echt supermooi.

grtjs
Claudia

Louise zei

Mooi,mooi, vooral de onderste daar ben ik helemaal weg, zo eenvoudig maar zo mooi!!.


gr.LOuise

Monique zei

Hoi Nelleke, ik vind ze alletwee super. Het lukt me nooit om ze CAS te maken. Het is een hele kunst.
Lieve groetjes, Monique (crealoetje)

Hanny zei

Geweldig, wat is dit toch weer mooi Nelleke. ik vind Cas kaarten moeilijk om te maken hoor en weet uit ervaring dat alleen het bedenken ervan al veel tijd kost. De onderste vind ik wel heel lief zoals die 2 ballonnen in elkaar verstrengeld zijn, mooi.
Fijne dag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie kaarten, natuurlijk is de onderste mijn favoriet. Leuk het hartjes ballonnen idee met de in elkaar verstrengelde touwtjes

Anoniem zei

Ze zijn allebei erg leuk geworden! Soms hoeft er niet zo heel veel op een kaartje.

Marfien zei

2 mooie CAS kaartjes, ik heb hem al klaar maar moet nog plaatsen
groet, Marfien

Sazzle Dazzle zei

Great cards and beautiful striking colour schemeThanks so much for sharing and taking part.
Sarah xx
Less is More

!neke zei

Hallo Nelleke, super leuke kaartjes !

martina's kaartjes zei

mooie kaartjes zijn het geworden
grtjs, martina
x

Hermien zei

Een stel mooie CAS kaarten Nelleke

Groetjes Hermien

Corrie zei

HAllo Nelleke
De Cas kaarten schud je uit je mouw zie ik wel, deze zijn ook weer héél leuk.
Lieve groetjes,Corrie

SYLVIA-ANNE zei

Beautiful CAS cards Nelleke - thank you for joining in the Texture challenge at ATCAS - Sylvia.

Rosina zei

Hoe simpel kunnen mooie kaartjes zijn....Ik vind ze helemaal geweldig Nelleke pravchtig met die hartjes en dan gecombineerd met kraft....PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina

Vicki Dutcher zei

Love the gems for texture - Thanks for joining in at ATCAS!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! Zo knap als je met zo weinig zo'n mooie cas kaart kunt maken. Ik vind dat echt moeilijk. groetjes Joanne

De Stempelolifant zei

Nou ze zijn allebei super leuk geworden.
Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge

anja curvers zei

Kijk twee hele leuke kaartjes zo. Bedankt voor je deelname aan DCl en crazy for CAS.

Marjan zei

Ik vind je kaarten echt gaaf! Leuke combinaties met rood en mooi CAS! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super kaartjes weer Nelleke. Leuk dat je meedoet met de DCL..

Margot zei

ze zijn te leuk!!! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Henriët zei

Leuke kaarten zijn dit! Die ballonnen blijven erg leuk om mee te werken.
Groetjes van Henriët

Stella zei

Wat zijn ze mooi geworden! Ik worstel nog een beetje met het kraft:) De hartjesballonnen zijn gaaf!
Groetjes,
Stella

Anne zei

Super CAS cards Nelleke!
Thank you for joining us this week at Less is More
Anne LIM Designer

Anoniem zei

Thanks so much for joining in at ATCAS with this sweet card.

Marie

Erna Logtenberg zei

Leuk kaartje geworden Nelleke! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna