Mijn lijst met blogs

vrijdag 24 oktober 2014

Nog een lift

Nog een kaart voor de liftchallenge. Ik kon het eigenlijk niet uitstaan: bij de vorige kaart had ik de reepjes volgens mij niet goed opgeplakt, en  het liet mij niet los en ik wilde het nog eens proberen. Hij is niet moeilijk maar je moet wel erg goed opletten hoe je het papier snijd en plakt.
Na 2 kaartjes waarbij ik de stroken niet goed plakte en sneed,  heb ik de variant op de vorige kaart gemaakt. Nu met andere kleuren, ook met de spullen uit de tas. De parelmoeren knopen zijn nu op....Er zat ook heel dun zilverkleurig  papier in met hele kleine sterretjes. Dat is de rand, maar dat laat zich niet zo makkelijk fotograferen. Donkerblauw kreukelpapier ook uit de tas. Daar zijn ook de lintjes van. Een touwtje van een kledingkaartje uit de bus en een toch wat ander kaartje als de eerste.
Challenge:
Liftchallenge
ChristmasCard Challenge: inspiratiefoto
Merry Monday: ongebruikelijke kleuren
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge: Iets wat je nog had liggen
Een fijne dag en weekeind.
Groetjes, Nelleke 

23 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooi hersteld. Maar ik had het niet gezien hoor. gr leny w

Marjan zei

Mooi Nelleke, de zilveren sterren staan er prachtig bij! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Marleen zei

Mooi gedaan Nelleke!
Echt een super kaart zo.
Groetjes, Marleen

Erica ♥ zei


Deze ziet er ook weer heel erg mooi uit ☺

Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

marja kenter zei

Ik ken dat gevoel Nelleke ben nog even terug gegaan naar je vorige kaart maar die ziet er ook goed uit hoor.
Deze is iets rustiger, door de kleuren. Hij is mooi.
Fijn weekend en groetjes Marja

Misseke zei

Prachtige liftkaart heb je nog gemaakt Nelleke - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Je liftkaartje is volledig geslaagd.

grtjs
Claudia

Marfien zei

Ook deze is weer goed geslaagd, mooi spul dat zilver met de sterretjes, geeft een leuk effect.

Gerrina zei

Weer mooi en leuk dat de tas zo steeds gebruikt wordt! Fijn weekend, Gerrina

Hermien zei

Och Nelleke het blijft handmade hèm, je bent weer erg streng voor jezelf1
Ook deze versie in het blauw vind ik erg mooi.

Groetjes en een fijn weekend

GerJanne zei

Deze is ook leuk! Het gekke is dat de kaartjes op de foto bijna wit lijken, terwijl ze toch meer naar geel neigen. Ik denk dat ik dit ook eens probeer. Gelukkig zitten er genoeg in het pak en is het niet erg al je iets verknipt!
Hij is heel leuk! Maar dat vond ik van de vorige ook!
Groetjes,
GerJanne

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Dit is heel mooi met het papier met de leuke teksten de sterrenmal past er heel mooi bij. Je kaarten van gisteren zijn ook erg leuk geworden. Groeten Trijntje

Anita van Merode zei

Hoi Nelleke, prachtig gelift ook je vorige kaart.
Mooi gedaan hoor.
Groetjes Anita

karien zei

Leuke kaart Nelleke die zilveren sterren zijn erg leuk
Groetjes Karien

La Papera Gialla zei

Thanks for entering our Christmas Card Challenges this week!
Monica - CCC DT

Rosina zei

Ook dit liftkaartje is weer prachtig Nelleke....heel mooi gecombineerd...


Groetjes Rosina

Donna B. zei

Great Christmas Card. Thanks for joining us at CCC.

Lisbeth zei

hoi Nelleke
leuke kaartjes
grtjs Lisbeth

Cornelie zei

Wel een leuke uitdaging zo'n tas, maar het lijkt me idd ook niet makkelijk!
Leuk hoe je je kaartjes hebt gemaakt in één kleur. Bedankt voor je inzendingen, en succes met de rest van de tas!

Nadine zei

OOk de blauwe variant is een prachtig exemplaar, leuk dat je er nog een hebt gemaakt!

Henriët zei

Door het gebruik van heel andere kleuren krijg je meteen een hele andere kaart. Ik denk dat ik deze de mooiste vind.
Groetjes van Henriët

Aartje zei

Hele mooie liftkaart Nelleke. Het lijkt me inderdaad wel even passen dn meten om het goed te krijgen.
GRoeten, Aartje

Susan Joyce zei

Pretty card, I like the strips of words and the silver stars. Thanks for playing with us at Merry Monday.