Mijn lijst met blogs

woensdag 31 december 2014

Eindelijk

Eindelijk, nu is het de laatste woensdag van de maand en mag ik het kaartje plaatsen. Vorige week was ik compleet in de bonen. Ik dacht dat het toen al de laatste woensdag was. Gelukkig dat ik er op attent werd gemaakt dat het nog echt een week zou duren. Mijn kaartje al klaar, mooi makkelijk, maar wel een kerstkaartje. Ik dacht plaats ik hem gelijk als kerstkaart deze week. Mooi niet. Bij het nieuwe blog 52 weeks to  Christmas, mag ik de spits af bijten door een kaart te plaatsen, dus toch nog gauw een nieuwe gemaakt. Die zien jullie morgen.
Nu dan deze kaart. Bij Miranda van Utopia stond een mooi kaartje die ze gebruikt had om een filmpje te maken. Nu moet ik ook altijd lachen om de manier hoe ze schrijft. Daar geniet ik van. Dat kaartje maken leek mij wel wat, maar dacht je dat het wilde lukken in de keuren roze en lime groen? Niet dus. "Mam , je denkt veel te moeilijk: zei Lieke." Ga eens op Pinterest kijken, daar zie je de leukste ideeën." Ik zei nog dat ik daar altijd zoveel zie dat ik daar wat chaotisch van wordt, als ik dat al niet ben,  maar eer ik het in de gaten had keken we samen al naar de kaartjes op Pinterest, en daar is deze kaart vanaf geleid. Moeder luistert ook wel eens naar haar dochter, haha.
Sorry Miranda, het is jou kaartje niet geworden. Dit is het resultaat. Lieke laten keuren. Ze was bijna tevreden.... Want ze zag er toch iets aan, kritische dame hoor. Toen ik goed keek zag ik het ook. En ja zien jullie het? Wie het denkt te weten mag het zeggen. De eerste die het goed heeft stuur ik in 2015 deze kaart op. Dat lijkt mij ene mooie deal.
Challenges:
Kleuren kaart team: lime groen en fuchia roze.
AnMacreatief: alles mag.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst, geniet van de gezelligheid en alles wat daar bij komt.
Tot morgen, dan is er weer veel te zien op de blogs.
Ik ga mijn best doen dit keer beter te reageren op de blogs. Dat lukte de laatste tijd niet zo goed.
Groetjes, Nelleke

25 opmerkingen:

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Nou ik vind je kaartje toppie kan er niets aan doen en een kerstkaartje is toch niet zo erg is alvast voor volgend jaar .
groet Rianne

Marfien zei

Niet zo vreselijk kritisch zijn hoor, het is handwerk, een kraaltje op zijn kop of een "bal" verkeerd opgehangen? Het is in elk geval een vrolijk kaartje geworden. Heb afgelopen week eens bij Mojo Monday gekeken voor inspiratie maar op den duur tolt het voor je ogen. Toch nog 2 leuke herenkaarten gemaakt. Tot morgen. Gezellige jaarwisseling

Mariken zei

Heel gaaf kaartje Nelleke, zo leuk met die cirkels!
Fijne jaarwisseling, groetjes, Mariken

Annemie zei

Het kaartje is heel mooi Nelleke, voor mij niets op aan te merken...
Ik wens jou en je gezin een fijne oudejaarsavond en een gelukkig, creatief en vooral gezond 2015!

Lieve groeten, Annemie.

Nelly zei

Super leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT.

Fijne jaarwisseling en vooral een mooi en creatief 2015.

Groetjes Nelly

martina's kaartjes zei

hoi hoi,
ik vind het een zeer geslaagd kaartje, maakte er onlangs ook nog ongeveer zo eentje met restjes (want die gooien we natuuuuurlijk nooit weg). ik vind hem heel leuk geworden. Ah, jij ook zo'n kritische dochter, wel eh.... waar heb ik dat nog gelezen hahahaha
wel, als je echt kritisch wil wezen, en nu zoek ik echt wel spijkers op laag water, denk ik dat het gaat over de rechtse groene bal onderaan, daar is het afdrukje niet mooi in het midden gelukt ???
geen idee
Ik dank je hartelijk voor je (trouwe) deelname aan het kleurenkaartenteam het voorbije jaar. Hopelijk ben je er in 2015 ook weer bij. Ik wens je een hele fijne jaarwissel toe en hopelijk vol met inspiratie en creativiteit !
Liefs, Martina
x

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hihihi, en ik genoot van dit verhaal! Jammer dat het niet lukte, maar fantastisch dat je het geprobeerd hebt. Wat een eer! Ik had mijn kaartje ook weer gelift trouwens. Het is weer zo'n prachtig simpel kaartje en wat is je dochter kritisch, oef.....heb een uur zitten zoeken naar een "fout". Gelukkig zat ik op het toilet en viel het niet op. Ik vertoef daar wel een tijd. Oeps teveel details misschien. nou ik ga voor het onderste bloemen kraaltje.... Je had het met de opening niet naar boven moeten plakken???

Joanne kramer zei

Wat een verhaal...Heerlijk ontspannen om te lezen! Je kaart is super! Geen idee wat er aan mist...Misschien die ene roze parel ten opzichte van 6 groene? fijne jaarwisseling! groetjes Joanne

Grietje Jansen zei

Ik was ook in de war hoor, dacht ook dat ik vorige week de kaart af moest hebben, maar mijn man wees me erop dat ik nog een week de tijd had.
Dit is wel een hele vrolijke kerstboom geworden met dat fuchsia.

Grietje

Ans S. zei

Geweldig mooie kerstkaart heb je gemaakt in deze vrolijke kleurencombi.
Het foutje op de kaart is het misschien de bovenste glitterster?
Fijne jaarwisseling.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Wat een super vrolijk kerstkaartje is dit geworden van jullie samen maar ik kan geen foutje ontdekken hoor, hij is helemaal goed zo.
Een hele fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2015.
Lieve groetjes, Danoesja

Colien zei

Superleuk kaartje, ik zie niet wat er mis mee is... ?! Fijne jaarwisseling en op naar een goed, gezond, gelukkig, gaaf 2015 vol creativiteit.
grtz.Colien

Anoniem zei

Een sprankelend kaartje!!!
Fijne jaarwisseling, Gaby

Jantine zei

Alweer een erg leuke kaart! Idee om te onthouden!
Ik denk dat een van de muziekbalken (rechts) op zijn kop is... maar een kniesoor die op foutjes let ;-)
Alle goeds voor een creatief 2015!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Hoi Nelleke, wat een leuke kaart....hier word je toch vrolijk van!
Ik denk dat het foutje is dat het muziekbalkpapier op z'n kop zit van de rechterbal maar.....wie ziet dat nou, het valt bijna niet op.
Fijne jaarwisseling en een supergoed 2015 gewenst.
Liefs Ellen

lenywim35 zei

Even zat van al die LOL op TV. Dus even mail checqen, maar Canada reageert nog niet. Dus kwam ik je ballenkaartje tegen. Leuk en goed die kleuren. Maar volgens mij is het muzikaal een beetje moeilijk zo. groetjess en fijne avond en goed 2015. leny w

Lisbeth zei

hoi Nelleke
Super leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT.
Fijne jaarwisseling en vooral een mooi en creatief 2015.
grtjs Lisbeth

Francisca zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt heel leuk met de KKT kleuren .
Nog een zeer Gelukkig Nieuw Jaar toegewenst .
Groetjes,`Francisca

An Smets zei

Pinterest is leuk om ideeën op te doen ik heb ook een kaartje hier een ideetje op gedaan maar moet het alleen nog posten.
Als de fout de notenbalk is daar kan ik van meespreken bij mijn laatste kerstkaartje had ik muzieknoten tape gebruikt en moest ik goed kijken hoe ik moest plakken.
Verder wens ik je een creatief 2015
Groetjes
An

Renate zei

Allemaal vrolijke kaartjes vandaag, maar wat wil je dan ook met zo'n knallende kleurencombi. Volgens mij is dit ook de vrolijkste kerstboom die ik dit jaar heb gezien. Helemaal leuk.
Dank je voor alle trouwe bezoekjes, en reacties van afgelopen jaar.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ik vind hem helemaal leuk! Dat heb je leuk gedaan met al die cirkels.
Ik kan geen gekke dingen ontdekken hoor. Maar ik heb er dan ook niet 1 uur mee op de wc gezeten (Whahahaha, die Miranda)
GerJanne

Rosina zei

het is een heel vrolijk kaartje geworden Nelleke, ik had die gisteren gemist zie ik wel....maar leuk hoor om zo met je dochter te overleggen wat wel of wat niet kan....het is je perfect glukt heel mooi in die KKT kleurtjes ....en ik kan echt geen foutje ontdekken....

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een vrolijke kerstkaart! Super in deze kleuren...

Ook voor jou de allerbeste wensen voor een gezond en super creatief 2015!

Liefs,
Nancy

marja kenter zei

Ha ha, ik heb me suf gekeken maar geen foutje gevonden dus ben ik in de reacties gaan kijken. Daar zag ik dat er mensen zijn die denken dat het notenpapiertje op zijn kop zit op de rechterbal. Ook dat zie ik niet echt dus....ik kan het niet vinden.
Ik vind de kleuren heel erg mooi en de kaart is erg leuk.
Voor jou en je gezin de beste wensen voor het nieuwe jaar en groetjes van
Marja

Gerrina zei

Leuk om die kleuren voor een kerstkaart te gebruiken! Mooi is deze! Groetjes, Gerrina