Mijn lijst met blogs

woensdag 24 december 2014

Recept.......

Neem een liter wijsheid
van alle volkeren
hier op aarde.
Meng het met respect
vooralles wat leeft.
Smelt een klontje
verdraagzaamheid.
Snipper een handvol
wederzijds begrip.
Laat alles een uur met
liefde sudderen.
Besprenkel het met hoop.
Verdeel het met zorg
over de hele planeet.
 
Vanmorgen lag er een kaartje in de bus met deze tekst. En omdat dit mij zo aansprak wil ik dit graag met jullie wil delen. Hij krijgt een speciaal plekje in de kamer.
 
Compleet in de bonen was ik van de week, ik dacht dat de 24e KKT was, eh, nee nog een week later.
Dus mij bijdrage voor komende week is al klaar.
Vandaag ook de laatste dag dat Yvonne haar 52 weeks of Christmas heeft. Met plezier heb ik daar aan meegewerkt. Elke week een kaartjes was genoeg aan het einde van het jaar, reden dus om volgend jaar weer mee te doen! Dat ga ik ook zeker weer doen. Jullie zijn allemaal welkom op het nieuwe blog: 52 Weeks to Christmas
De kerstbal is een stans die ik, schaam, eigenlijk nog niet gebruikt heb. Vandaag dus wel. En eigenlijk is die wel heel erg leuk. Ik heb hem 1x gestanst en 1x omheen getekend en uitgeknipt.
Wederom mijn hertjes gebruikt, ik ben er helemaal weg van. Verder de gebruikelijke dingen.
Challenges:
Crafty hazelnuts: wat heb je dringend nodig? Dit kaartje om te kunnen plaatsen!
Cards & Scrap: alles mag als het maar een kaart is
Creatieve Zebra: kerst maar anders
AnMacreatief: alles mag
MD Divas: kerstmis: boom, hek, bloem en papier van MD
 
Bij deze wil ik jullie hele fijne kerstdagen wensen en hoop dat jullie wat aan mijn recept hebben.
De ingrediënten hebben jullie vast wel in huis.
Veel liefs,
Nelleke
 
 

19 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Nelleke, je recept komt binnen hoor.....prachtig!
Ik wens jou en je familie ook fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Liefs Ellen

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! mooi
grtjs,martina
x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi Nelleke!!! Jij ook heel erg bedankt voor je bijdragen! En natuurlijk hele fijne dagen!!
Groetjes, Yvonne

Hermien zei

Mooie tekst Nelleke, en het kaartje wat je ons laat zien is weer superrr.

Fijne kerstdagen

Groetjes Hermien

Rosina zei

Hoi Nelleke,
Heel mooi is dit recept , en als ze dat allemaal eens maakte wat zou de wereld mooi zijn....Je kaartje is weer toppertje heel leuk modelletje ook...
Ik kom ff snel tussendoor naar de kerstkaartjes kijken...en hier en daar een reactie geven...
verder wens ik je hele fijne feestdagen....

groetjes Rosina

Karin zei

Mooie kaart, Nelleke en ook een prachtige tekst!
Gezellige Kerstdagen.
Groetjes, Karin

Ans Gilbert zei

Hoi nelleke,
wat een leuke tekst en een prachtige kaart! de hertjes zijn ook leuk..
Graag wil ik je bedanken voor de fijne samenwerking bij 52 Weeks of..
gezellige kerstdagen,
liefs Ans

Louise zei

Wat een prachtige tekst en wat een schitterend kaart heb je gemaakt.

Fijne dagen,

LOuise

Bernadet zei

Superleuke kaart Nelleke.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Aartje zei

Prachtige tekst Nelleke, fijn dat je die met ons gedeeld hebt. Je kaart si een plaatje. Heel mooi in deze vorm.
Groeten, Aartje

Henriëtte zei

Zeker een prachtige tekst.
Je kaart is ook heel erg mooi geworden.
Fijne 2e kerstdag toegewenst.

Groetjes Henriëtte

Gerrina zei

Fijne kerst verder! Je kaart is mooi en ja die hertjes zijn zo lief! Groetjes, Gerrina

Marfien zei

Mooie tag heb je gemaakt, de tekst ga ik maar even opslaan, er moeten nog nieuwjaarskaarten de deur uit . . .

Anoniem zei

Zo gaafff!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Lisbeth zei

hoi Nelleke
mooie en leuke kaartjes
grtjs Lisbeth

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel mooi kaartje. En Wat een prachtige tekst. Super.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

grtjs
Claudia

Jane zei

Mooie tekst en mooie kaart heb je gemaakt.
Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

Groetjes Jane DT DCZ

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Nelleke.
Groetjes Anita

*mieke* zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nelleke!
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Mieke