Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 mei 2015

Criss Cross kaart

Het is vandaag de 15e en het is tijd voor de reminder kaart van de Egel. De uitdaging is om cijfers en letters te gebruiken op je kaart. Die zijn hier dacht ik duidelijk te zien.
Voor het eerst heb ik een criss cross kaart gemaakt. Nog nooit gedaan en 1x moet de eerste keer zijn toch? Best wel leuk om te doen en helemaal niet moeilijk. Het basispapier is paars en daar paars designpapier bij gezocht. Het plaatje is van Precious Marieke evenals de prachtige hartenstans erachter, die is zo fijntjes. Achter het bloemetje zit organza evenals aan de label.
In de kaart vind je deze label geplakt op paars karton en gebloemd designpapier.
Eens heel wat anders dan anders van mijn hand. Tijdens het maken had ik iemand in de gedachten voor wie die zou worden, en ik denk dat die kaart heel erg door haar gewaardeerd zal worden, want ze is een dierenliefhebber.
Challenge:
Hobbyjournaal: Criss Cross kaart met Precious Marieke producten.
Duymelot: Plaatje-parels-tekst
Creamiep: dier op je kaart
Een fijne avond en weekeind.
Groetjes, Nelleke

17 opmerkingen:

Stella zei

Wat een prachtig ontwerp; ik vind dat hart beeldschoon en deze poes is een schatje. Lief!
Fijn weekend; groetjes!
Stella

Scraptastisch zei

Sorry dat ik even niet langs ben geweest bij je kerstkaartjes, maar dat is op de donderdag niet bij te houden, wil ikzelf nog tijd over houden om te freubelen! Natuurlijk heb ik ze gezien en mooi gedaan! Een criss cross kaart maken is zeker leuk om te doen, en is bij mij ook al weer een poosje geleden! Het is altijd leuk als je al weet voor wie je de kaart maakt, en je er een persoonlijk tintje aan kan geven!
Fijn weekend Nelleke en groetjes van Gerie

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een mooie criss ross kaart is dit. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar nog niet echt gereageerd. Mooie kleuren en leuk die leeftijd zo prominent aanwezig! Groetjes,
GerJanne

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Nelleke, heb dit modelletje ook nog nooit gemaakt. Je hebt het tof gedaan!
groetjes, Nancy

Angelique zei

Wat een prachtige criscros kaart heb je gemaakt, heel mooi in die kleurtjes. Je sunburst kerstkaart is gaaf. Twee modelletjes die ik ook eens moet gaan proberen.
groetjes Angelique

Henriëtte zei

Mooi geworden
Groetjes Henriette

Joanne kramer zei

Heel mooi!!! Mooie kleuren en papier. Leuk dat label in de binnenkant. Groetjes Joanne

Antoinette Voorn zei

Nou super toch? hij is heel mooi en een schattig poesje aan de voorkant! Die valt in goede aarde , let maar op!

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Leuk model zo'n criss cross kaart, je hebt er een mooi label in gedaan met strik, lief plaatje, het ziet er heel mooi uit,
liefs Ans

Bea zei

Mooi gemaakt Nelleke, dit ontwerp is altijd leuk om te maken...

groetjes Bea.

Unknown zei

Wat een leuke kaart Nelleke, ik heb dit model ook eens gemaakt, leuk om te doen he! Lieve groetjes Erna

Misseke zei

Dat ziet er super uit Nelleke - een pracht van een kaart!

Groetjes,
Misseke

Henriët zei

Mooie vrolijke kaart! Ik vind het altijd fijn als ik van tevoren weet voor wie de kaart wordt, dan kan ik er vaak net iets meer een persoonlijke draai aan geven.
Groetjes van Henriët

Corrie zei

Hoi Nelleke
Ik vind je criss cross kaart super geworden, wat een mooie kleuren, succes met de challenge.
Lieve groetjes.Corrie

Gerrina zei

Nog zo'n mooie vorm-kaart; vond je starburst kaart van hiervoor ook al zo mooi! Heerlijk genoten deze week van het mooie weer? Hopelijk krijgen we snel weer wat van die dagen; daar word iedereen vrolijker van... Fijne zondag verder, Gerrina

Monique zei

Hoi Nelleke, ik zie dat ik heel veel moois van jou heb gemist. Maar ik heb ze allemaal gezien hoor. Goed bezig!
Liefs Monique

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje.

grtjs
Claudia