Mijn lijst met blogs

woensdag 29 juli 2015

Dubbel geluk, grijs en paars

Wat is paars en grijs een mooie combinatie. Al heel snel had ik duidelijk dat ik het grijs gestreepte papier uit IDEE & post hiervoor wilde gebruiken. Tussen mijn 3D plaatjes vond ik dit schattige bruidspaartje. Van alles erbij gezocht en op de camping afgemaakt. Dat is ook het enige wat ik gedaan heb op de camping. Het paarse papier heb ik met een hartjes vorm geembosd. Het bruidsboeket heb ik verhoogd opgeplakt. Een randje geborduurd, wat kleine vlindertjes, een strikje en thuis wat parels opgeplakt. Je kunt ook niet alles meenemen he?
Kleurenkaartteam: paars en grijs
Noor en Zo: sketch
Er bleef wat over van het 3D plaatje. Goed voor een 2e kaartje. Het randje geborduurd op de camping. Het kaartje thuis afgemaakt. Het zilveren hart is een mal van Precious Marieke.  Een paarse bloem ook met kleine stiksteekjes geborduurd. Wat borduurgaren erachter, en de blaadjes zijn uit grijs lichtglanzend papier. Voor de bloem heb ik dit ook gebruikt, in het hart de blaadjes losgeknipt en achter het paarse bloem geplakt en wel zo dat je een randje ziet. Geeft wel een leuk effect vind ik zelf. Op de ballon en vlinders iets glitter en ook het hart van de bloem is een steen van glitter.
Challenge:
Ons borduurkaarten blog: gebruik bloemen op je kaart.
Ik ben benieuwd welke paars en grijze combinaties wij vandaag gaan zien.
groetjes, Nelleke

27 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een schatjes ! Zo'n lief kaartje, tof in die kleurtjes, heel mooi met dat ragfijne haart! Ook het 2de kaartje is mooi, hoewel ik het bovenste het mooiste vind.
Echt supers!
Nancy

martina's kaartjes zei

het werden twee schattige, lieve en mooie kaartjes zo ! geslaagd hoor ! en inderdaad, spulletjes meenemen op vakantie, ik vind het ook altijd erg moeilijk om te kiezen...
Bedankt voor je deelname deze maand ! Zonder jou, geen kleurenkaartenteam.
Hopelijk ben je volgende maand weer van de partij,
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Marleen zei

Twee hele mooi kaarten Nelleke!
Prachtige kleuren en leuk zo met de beertjes erop.
Lieve groetjes, Marleen

lenywim35 zei

Heerlijke kaarten Nelleke. Met dit superplaatje. Wat heb ik die beertjes vaak gebruikt. Ga eens zoeken, Moet de moeite van t zoeken wel waard zijn. Jouw kaartje is een beeldje. For ever friends nietwaar! gr leny w

Marfien zei

2 lieve kaartjes Nelleke, en wat die bloem betreft, top idee, ik zit zo vaak te modderen om net dat minirandje te laten zien, gewoon losknippen, hoe simpel kan het zijn. Maar een moet de eerste zijn om op het idee te komen, toch?

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes zijn het. Het plaatje is enig. Altijd handig als je nog wat van de 3D plaatjes hebt die je niet als 3D hoeft te gebruiken. De combi van grijs en paars is inderdaad erg mooi!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi schattig kaartje heb je gemaakt Nelleke, het plaatje is ook heel vertederend, daar zal het bruidspaar vast blij mee zijn....groetjes Ingrid

corryskaart zei

hoi nelleke
wat is ie lief en mooi en reuze romantisch
groetjes corry

Nancy zei

Hey Nelleke,

Een super lief setje trouwkaarten! Ik dacht even: ze heeft gesjoemeld met de kleuren, maar ja, grijze beren zouden maar saai zijn hé? En je campingverhaal maakt dat je het recht had om even te sjoemelen...
Nee, echt, super mooie kaartjes!

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Nelleke,

Een super lief setje trouwkaarten! Ik dacht even: ze heeft gesjoemeld met de kleuren, maar ja, grijze beren zouden maar saai zijn hé? En je campingverhaal maakt dat je het recht had om even te sjoemelen...
Nee, echt, super mooie kaartjes!

Liefs,
Nancy

Scraptastische hobby zei

Hoi Nelleke,
Heerlijk naar de Ardennen geweest, het is daar zo leuk! Ik hoop dat jullie hebben genoten. Je hebt zelfs alweer kaartjes af, mooi gedaan!
lieve groetjes van Gerie

PIKO hobbyblog zei

Ahhh wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor het KKT.
Groetjes,
Pia

Anoniem zei

Zo'n lieve kaart! Erg mooi en romantisch.

Jantine zei

Wat schattig! En leuk ook die "restverwerking"!
Goed gelukt weer in de kleurtjes!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Twee leuke kaartjes! Knap dat je zoiets op de camping kunt maken. Het grijze hart achter de bruidspaartjes is heel mooi.

Rosina zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt in deze KKT kleurtjes Nelleke..wat een schattig plaatje heb je gebruikt...en ook heb ik nog meer prachtige creaties gemist....dat heb je ervan als je er een weekje tussenuit gaat....

groetjes Rosina

Corrie zei

Hallo Nelleke
Ik vind je kaart schattig, leuke kleuren, leuk borduurtje, mooi plaatj en een prachtige bloem.
Gezellig dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog.
Lieve groetjes,Corrie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooie kaarten heb je gemaakt met een lieve afbeelding.
Rianne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooie kaarten heb je gemaakt met een lieve afbeelding.
Rianne

José zei

Mooi Kaartje en schattig paartje

Hermien zei

Prachtige kaartjes Nelleke, en de combi paars met grijs is idd heel mooi!

groetjes Hermien

Angelique zei

Wat ben je lekker bezig geweest afgelopen maand. De drie bij elkaar passende challenge kaartjes vond ik erg mooi. Deze trouwkaartjes zijn ook gaaf geworden. Mooie kleurencombinatie dat paars met grijs.
groetjes Angelique

Angelique zei

Wat ben je lekker bezig geweest afgelopen maand. De drie bij elkaar passende challenge kaartjes vond ik erg mooi. Deze trouwkaartjes zijn ook gaaf geworden. Mooie kleurencombinatie dat paars met grijs.
groetjes Angelique

Sarah zei

Heel mooi met dat plaatje ! 2 maal geslaagd !
Liefs ☆ Sarah ☆

Cindy zei

Wat een originele prachtige kaart Nelleke. Gave kleuren en leuke combi. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

Marga50 zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nelleke. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

Erica ♥ zei


Super mooi kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}