Mijn lijst met blogs

woensdag 19 augustus 2015

Melkpakje


Bij Marianne design blog was een leuke uitdaging om een melkpakje te maken. Het patroon stond op het blog. Ik mijn vakantie was ik hier aan begonnen, maar het lag er nog. Ik wist niet goed hoe verder, had steeds dit papier in mijn gedachten, en aangezien het mannenpapier is, moest het doosje dus een mannendoosje worden. Niet het makkelijkste voor mij.
Na een uurtje snijden, knippen enz. lag het ontwerp klaar om geplakt te worden.
De randjes met blauwe inkt gedaan. Velum voor het voorraam van de bus, evenals het vogelhuisje. Ik weet nu ook hoe je het vogeltje in spiegelbeeld kunt embossen, dat vind ik erg leuk omdat je dan veel meer kunt variëren. Het fotograferen wilde niet echt lukken, na heel wat uit geprobeerd te hebben, het zo gelaten.
Challenge:
Marianne design kreadivas: alles mag met optie urlaub(voel je wel)
De achterkant en zijkant van het pakje. Een rood-wit lintje om te sluiten.
Een fijne dag vandaag.
Groetjes, Nelleke

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Een Hollands melkpakje...:-), leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy Soetaert zei

Tof in deze kleurtjes! Mag zo op een rekje met Hollandse souvenirs!
lieve groetjes, Nancy

Monique zei

Moeilijk hè voor mannen. Maar het is je goed gelukt!
Heel mooi en stoer.
Lieve groetjes Monique

Joanne kramer zei

Wat is ie leuk geworden! groetjes Joanne

Rosina zei

Heel leuk je melkpakje-creatie Nelleke...mooie details erop gemaakt

groetjes Rosina

lenywim35 zei

Jouw melkpakje is erg leuk geworden. Het staat bij mij ook op de planning. Maar dan moet eerst Wim zin hebben. gr leny w

Diny zei

Het is je heel erg goed gelukt Nelleke om er een prachtig exemplaar van te maken. Wat leuk gedaan me het vellum als ruitjes!
Groetjes Diny

Mariken zei

Heel erge leuk, jouw melkpakje. Toffe kleuren, rood,wit, blauw blijft altijd gaaf!!

Petra zei

Erg leuk melkpakje!
Leuk Hollands thema.
Groetjes Petra

Marleen zei

Wat een super melkpakje Nelleke, zo lekker stoer!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Misseke zei

Dat ziet er super uit Nelleke - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
jouw pakje is superleuk in de Hollandse kleuren! EN de vw bus is natuurlijk ook top! Leuk voor autodrop!
Groetjes en ik mail je vanavond even...
GerJanne

Ilse zei

Heel leuk dit melkpakje!!! heerlijk in de Hollandse kleurtjes ;-)
Groetjes
Ilse

Antoinette Voorn zei

Heel mooi gemaakt Nelleke! Gaaf designpapier.

Gerrina zei

Wow, heb ik een tijdje geen gelegenheid om een rondje te maken, ga jij als een speer! Mooie kerstkaarten en de kleuren van de fiets/zomerkaart zijn zo mooi! Je zwart-wit-geel kaarten vind ik prachtig! Vooral de 2e; dat is m'n favoriet! Enne dit melkpak mag er ook wezen; mooi strak ondanks het achtergrondpatroon. Geniet van de zon de komende dagen! Groetjes, Gerrina

Corrie zei

Hallo Nelleke
Ik heb al heel wat melkpakjes voorbij zien komen de laatste tijd, maar ik vind die van jou ook zo leuk, prachig in die Hollandse kleuren.
Ik word er vrolijk van, dat is een goed teken, prachtig gemaakt, ik vind die volkswagenbus ook zo gaaf.
Lieve groetjes,Corrie

Blankina zei

Mooi Md melkpakje leuk met de VW erop, Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas en Marianne Design Divas, succes en tot snel, liefs Blankina

Nicolette zei

Wat een leuk melkpakje heb je gemaakt.
Ik ben ook gelijk jou volger geworden.
Groetjes Nicolette

Artesania zei

Sehr hübsche ,schön gestaltete Milchtüte ,vielen Dank das du diese schöneMilchtüte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
Liebe Grüße deine Gudrun DT