Mijn lijst met blogs

woensdag 27 april 2016

Lets make a memory TODAY: Brabantse Wal Marathon

Dag allemaal. Wat een leuke kleurencombi deze maand voor het kleurenkaartteam. Kraft is wel mijn ding en bruin erbij is niet zo moeilijk. Dat maakte mij wat gemakkelijk en gisteravond om 23.00u moest ik nog beginnen aan mijn kaartje. Geen nood, wat kleuren bij elkaar gezocht en ik dacht dat maak ik vandaag wel af en tijd genoeg om te plaatsen.  Dat gebeurde ook, echter kinderen en kleinkinderen kwamen koffie drinken, gezellig en leuk. Natuurlijk moesten we ook naar de Koning die in Zwolle kwam, kijken want Wim komt uit Zwolle.  Boodschappen halen voor mijn ouders, want morgen vieren ze hun 62e trouwdag, en mijn moeder wilde wel gebak bij de koffie. Boodschappen gebracht en alvast een bloementje voor morgen, koffie drinken en een spelletje doen met mijn moeder en Lieke. Eten, opruimen en nu dan tijd om mijn kaartje te plaatsen. De woensdag is nog niet voorbij al is die wel voorbij gevlogen.
Ik vond geembosd kraft en uit allerlei oude setjes van Oma Dee vond ik de designpapiertjes. Stukje behang.... Wat sterretjes en klaar. Meer is niet nodig en best wel tevreden met het resultaat.
De sketch is van Retrosketches.http://retrosketches.blogspot.com
Verder hopen wij 5 juni een dag te maken om niet snel te vergeten. Met een team van 10 personen lopen we mee voor het goede doel tijdens de Brabantse Wal Marathon. ( Hoogerheide/Bergen op Zoom) We lopen in speciale ontworpen shirts en er doen al meer dan 150 mensen mee om de stichting te steunen. Inmiddels ben ik aan het trainen om 5 km te lopen. Na een valse start in januari gaat het nu goed. Het doel is om geld in te zamelen om het nog onbekende syndroom 22Q11 een gezicht te geven, zodat deze eerder herkend wordt en de juiste behandeling gegeven wordt. We hebben nog sponsors nodig. Willen jullie ons helpen? Via www.justgiving.nl/teamthomas  kom je op onze actiesite. Ik hoop dat jullie een kijkje nemen.
Wat ben ik trots op mijn team!!
Nog een fijne dag verder en tot een volgende kaart.
Groetjes, Nelleke

27 opmerkingen:

Francisca zei

Wat een toffe kaart , zo stijlvol met die mooie tekst .
Past helemaal bij elkaar .
Ik hoop dat jullie goed doel een groot succes wordt ik ga zeker eens op de website kijken .
Groetjes,
Francisca

Marfien zei

Gaaf kaartje Nelleke, mooi met de embossing op de achtergrond. Was het leuk in Zwolle? Heb nog geen tijd gehad om t.v. te kijken . . .

Angelique zei

Mooie kaart, leuk die geëmboste achtergrond en leuk al die vlaggetjes onderaan. Ik ga even een kijkje op de website nemen en wens jullie veel succes met de actie.
lieve groetjes Angelqiue

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Nelleke!
Succes met jullie 'marathon' ! Zal zeker nog eens een kijkje nemen op de site!
groetjes, nancy

GerJanne zei

Hoi Nel,
Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt. Ik vond het ook een heel mooie combi om te doen. Je hebt en gezellig dagje gehad zo te lezend. En morgen 62 jaar vieren bij je ouders....ongelooflijk. Heel bijzonder!
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Wat een mooie kaart is dit. En wat kan een dag druk verlopen...maar wel gezellig! Ik had een relaxed dagje.
Succes met de marathon. Ik ga kijken hoor...op de site dan hè.
Groetjes, Monique

Rosina zei

Heel mooi je kaartje nelleke...en gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders...heel leuk om al zo lang bij elkaar te mogen zijn...
Succes met de voorbereidingen van de marathon...die hier in brabant gelopen gaat worden...een 15 km-tjes hiervandaan...Ik ga zeker eens kijken op de site...
groetjes Rosina

Nicolette zei

Een hele leuke kaart.
En van harte gefeliciteerd met je ouders. Fijn dat ze dat nog mogen beleven.
Groetjes Nicolette

Joke zei

Van harte gefeliciteerd met je ouders. Dit is een erg leuk kaartje geworden zeg. Leuk dat geemboste kraft. Dat geeft een super leuk effect zo.
Groetjes Joke

Colien zei

Hey, wat leuk dat we dezelfde sketch gebruikt hebben voor het KKT! Vind jou versie nog mooier :-) En wat goed dat jullie je gaan inzetten dmv een marathon, top!
grtz.Colien

Creatiels zei

je kaart geeft een stoere uitstraling vind ik, leuk gedaan.
proficiat met je ouders en veel succes op 5 juni.
groetjes
Els

Gerrina zei

Gaaf gecombineerd! Dat is een heel mooie (mannen?-) kaart geworden!
Succes met de marathon! Groetjes, Gerrina

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Nelleke....meer hoeft niet!
Heel veel succes met de marathon,
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Leuke kaart Nelleke. Toen jij je kaart postte lag ik al eventjes in mijn warme bedje. Had al wel gekeken, maar die waren er nog niet, dus even klusje voor vandaag, samen met de kerstkaartronde. Je hebt er wel succes mee, vast.
Ook hoop ik op veel succes met je geren straks. Leuk dat jullie al zoveel sponsoren hebben. Zie er straks wel naar uit. Kan alleen nogmaals zeggen: KOM BLOGGERS STEUN NELLEKE EN DE STICHTING 22Q11. grts leny w

martina's kaartjes zei

ha, blijkbaar ben ik je gisteren vergeten ??? gek is dat ! pas nu zie ik deze kaart in de kkt kleurtjes, en ziet er me niet bekend uit. daarom deze reactie even... =)
een hele leuke kaart heb je daar staan, leuke details !
blij met je deelname, tot de volgende,
succes nog verder,
grtjs,martina
x

Henriët zei

Een lekker gevulde Koningsdag bij jullie dus.
Mooie stoere kaart heb je gemaakt. Kraft met bruin is een mooie combinatie.
Zag je het item bij Hart van Nederland over ons Koningsontbijt dat niet doorging?
Groetjes van Henriët

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
in mijn ogen was de kleurencombi erg moeilijk,maar jij hebt een prachtige kaart gemaakt..Jammer van 't slechte weer gisteren, hier was het ook niks,
groetjes,
Ans

Nota Bene zei

Mooie kaart heb je gemaakt! Leuk om via deze weg je blog te leren kennen!

PIKO hobbyblog zei

Dat is een hele leuke kaart geworden voor het KKT.
Groetjes,
Pia

Renate zei

Een dagje later dan gepland, maar ik kom nog even spieken.
Waar haal je de energie toch vandaan om om 23:00 nog aan een kaartje te gaan beginnen. Knap hoor.
Het is dan ook wel een er-rug leuk kaartje geworden.
Heel veel suc-6 nog met het vinden van sponsoren, en met trainen natuurlijk. Ik heb je linkje opgeslagen, en ik ga zeker eens kijken op de site.

-xies- Renate.

Jantine zei

Wat een leuke kaart is het geworden, Nelleke!
Knap, zo lasr-minute!
Groetjes,
Jantine

Hermien zei

62 jaar getrouwd,wat mooi dat jullie dat mogen beleven.
Je kaartje is prachtig...
fijn dat je training nu op schema ligt voor het goede doel1

Groetjes Hermien

Margreet zei

Wat een prachtige uitwerking van de KKT kleuren, Nelleke.
Succes met de loopactie!
xxx Margreet

Margreet zei

Wat een prachtige uitwerking van de KKT kleuren, Nelleke.
Succes met de loopactie!
xxx Margreet

Veerle zei

Hallo Nelleke, was hier al geweest maar toen stond je kaartje er nog niet, dus effe terug gekomen. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt en je hebt gelijk meer moet dat niet zijn. Gefeliciteerd nog met je ouders hun 62ste huwelijksverjaardag. Waauw dat kan al tellen zeg. De mijne waren afgelopen zondag 56 jaar getrouwd. Alvast veel succes op 5 juni en dank je wel voor je lieve beterschaps groeten.
Veerle xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave stoere kaart Nelleke, er is inderdaad niets méér nodig. Succes vast met de actie, ik heb inderdaad ook nog nooit gehoord van 22Q11. Train ze...
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Eindelijk weekend en tijd om te reageren. Ik vind je kaartje met ook vlaggetjes heel leuk. Heel knap van je dat je traint voor een sponserloop, succes!! Liefs Sarah