Mijn lijst met blogs

zaterdag 23 april 2016

Restjesdag

Vanmorgen ging Wim de scharnieren van de keuken kastjes vervangen. Een precies klusje, gelukkig had hij hulp van 1 van de kinderen. Het moest al heel lang gebeuren, maar zoals wij vaak doen en jullie vast ook wel kennen,  stellen we moeilijke klusjes uit.  Ik moest daar niet bij zijn, had ik al heel snel in de gaten, en ik ben daarom mijn hobbykamer ingedoken. Het weer deed ook niet mee, al was het op de momenten dat het zonnetje daar naar binnen scheen, heerlijk toeven. 
Op mijn bureau legen nog restjes van Studio Light van Sweet Romance. Te koop in de web winkel van Maartje. http://www.artcardsbymaartje.nl/
Ik vond het papier erg mooi om mee te werken, dat ik zelfs de kleinste stukjes gebruikt heb. Onder het plaatje stond Sweet Romance en daar is het bloemenplaatje opgekomen. Het bovenste stikrandje heb ik ook ergens afgeknipt en paste er mooi onder. Een cirkel gestanst ( nou ja cirkel?) en daaronder een klein randje kraft. Wat ienemienie pareltjes, wat zijn ze leuk he, en een heel kleinstempeltje van Craft Emotions. Een grote stempel vond ik niet passen.
Sketch:
Cas on Sunday: Punch- Girly-Floral
Van nog een restje maakte ik deze kaart. Ook van Studio Light. Achteraf twijfelde ik of de bloem er wel op moest. Maar goed, die zit erop...Eerst had ik er eentje in andere kleuren en dat stond helemaal niet. Stempel en stans gebruikt van de Action, die ik daar gisteren gescoord heb. Ook wat pareltjes, ik zie nu dat er 1 verdwenen is.
Ik heb nog wat over, als je CAS kaarten maakt heb je weinig papier nodig....
Een fijne zondag gewenst!
groetjes, Nelleke 


16 opmerkingen:

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Nelleke....zo mooi al die leuke details...en weer prachtig afgewerkt...

groetjes
Rosina

Susan zei

So pretty. Thanks for sharing at CAS on Sunday!

Jen Brum zei

What pretty cards! I love the flowers! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Joanne kramer zei

2 mooie kaarten! Wat je al niet kunt maken met restjes. Prachtig! Groetjes Joanne

Claudia's kaartjes zei

2Prachtige kaartjes, Nelleke. Heel mooi. Ik gebruik ook graag mijn restjes op.

grtjs
Claudia

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt met je mooie restjes Nelleke. Wat is dat leuk papier!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Mooie kaarten Nelleke.
Ik ben ook gek op restjes.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Heel leuk gedaan met die restjes, ik bewaar ook altijd van alles!
Leuke kaartjes, Nelleke. En lekker om de moeilijke klussen te kunnen vermijden, als je man daar mee bezig is :-)
Groetjes
Jantine

Kaartenkraam zei

Vooral de eerste kaart vind ik beeldschoon. Prachtig die kleuren en je hebt alles zo mooi bij elkaar geschikt dat het een mooie compositie is geworden!
Enne....lees ik het goed hebben ze nu ook mallen bij de Action? Die heb ik nog niet ontdekt!

groetjes van Ank

Marfien zei

Ze zien er weer vrolijk uit, en de bloemen misstaan niet. Helaas kon ik ze hier in het zuiden niet kopen bij de Action. (Ook al aan het oefenen met kraft? )

Hermien zei

Mooie CAS kaartjes Nelleke...

Groetjes Hermien

Gerrina zei

Heerlijk hoe jij op beide kaarten alles weer combineert! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Twee mooie kaarten heb je met de restjes gemaakt. De bloem op de tweede kaart is mooi geworden en past goed op de kaart.
lieve groetjes Angelique

Linda Callahan zei

Love all of your beautiful flowers! Such a lovely card! Glad you joined us at FMS!

Crea Ankie zei

Super mooi Nelleke!

Leigh Penner zei

Pretty cards!