Mijn lijst met blogs

maandag 11 april 2016

Today going to be a great day


De rust is weder gekeerd, heel wat uren geslapen, en het gisteren op een wandeling na rustig gehouden. Ik heb zelfs met een boek in de zon gezeten, dat was lang geleden zeg.
Vorige week kwam Liek met wat papiertjes bij me, en zei dat ze dacht dat ik hier vast wel wat mee kon. Gisteravond een tijdje op mijn kamer gezeten en dit kaartje gemaakt.  Eerst wilde ik het blauwe van het volgende kaartje erbij doen, maar nee zei ze, je moet het grafisch houden, alleen zwart en wit en kraft. Ook het lichte kraft wat zij gaf was het niet. Daar is dit kaartje dus uitgekomen. Naar een sketch gemaakt. Vanmorgen vroeg ze of ik er al een bestemming voor had. Nee, zij wel en vandaag gaat deze op de post.
Challenge:
Freshly made sketches: sketch (beide kaarten)
KIC: gebuik geen bloemen
Nelleke zou geen Nelleke zijn om ook haar eigen idee te volgen, en dat werd deze kaart. Heel vrij vertaald naar de sketch. Het lichte kraft als basiskaart gebruikt en uit de restjesdoos kwam deze mooie rand tevoorschijn. Zwart, blauw en donker kraft voor de bloem erbij gezocht en gemaakt. Het hart van de bloem is het bovenste deel van een punaise. De bloem van MD en joy!. Perfect te combineren met elkaar. Een algemene tekst gebruikt, dan kan ik de kaart voor meerdere doeleinden gebruiken, die heeft al zijn bestemming ook al gevonden.
Veel plezier vandaag en of je nu werkt, vrij bent of op een andere manier heel druk, geniet van de zon!
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Dora zei

Beide kaart erg mooi gemaakt. dat 'grafische'is stijlvol. En wat leuk dat je dochter al een bestemming voor heeft. ((:
De tweede kaart is prachtig in dat blauw. Ziet er mooi uit.
fijne dag!

Nicolette zei

2 Mooie kaarten Nelleke.
Stijlvol.
Groetjes Nicolette

Mariken zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden, tof van kleur. dat was genieten he, dat mooie weer!!

marja kenter zei

Het zijn twee hele mooitjes. Leuk dat je je eigen idee ook nog hebt uitgewerkt.
Fijne dag en geniet maar weer van het zonnetje.
Groetjes Marja

Narelle Farrugia zei

This is a such a fabulous masculine card and I love the sentiment you've used. Thanks for joining us at FMS this week!

Jantine zei

Grappig, dat je dochter aanwijzingen geeft en dan vervolgens zelf het kaartje verstuurt :-)
Hij is mooi. En die blauwe ook!
Fijn dat de rust is weergekeerd, ook wel weer fijn op zijn tijd, toch...
Groetjes,
Jantine

Jantine zei

Grappig, dat je dochter aanwijzingen geeft en dan vervolgens zelf het kaartje verstuurt :-)
Hij is mooi. En die blauwe ook!
Fijn dat de rust is weergekeerd, ook wel weer fijn op zijn tijd, toch...
Groetjes,
Jantine

Kaartenkraam zei

Beiden vind ik zeer geslaagde kaarten!

groetjes van Ank

Marjan zei

Mooie kaarten, Nelleke. De eerste strak en mooi met kraft en zwart/wit. ik vind het zwart met de blauwe kaart er erg mooi bij afsteken!

!neke zei

Het zijn mooie kaarten geworden !
De eerste heel strak , mooi zwart,wit en kraft !
De blauwe is ook geslaagd !

groeten Ineke

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
ben helemaal weg van de grafische kaart, erg mooi het streepjes papier en de combinatie met Kraft..ook je blauwe kaart ziet er super uit,
groetjes,
Ans

Hermien zei

Mooie strakke kaartjes Nelleke.

Groetjes Hermien

Angelique zei

Leuk papier heb je van Lieke gekregen...en aanwijzingen. Mooie kaarten zijn het geworden, mooi strak in het zwart met wit en prachtig dat donker- en lichtblauw.
lieve groetjes Angelique

Marfien zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt en even zo snel zijn ze al weer de deur uit, maar ja daar doe je het voor . . .

Margo zei

Je kaarten zijn prachtig, ze zijn beide erg verschillend maar erg mooi ! Ik moet toegeven dat de blauwe toch een beetje mijn favoriet is maar ik hou wel van zo'n sprankelend blauw op kaarten !
Groetjes
Margo

Renate zei

Beide kaartjes zijn kei leuk geworden. Grappig dat Lieke zo'n andere mening heeft dan jij.
Het zonnetje doet soms zó goed. Het was heerlijk toeven...
Vandaag was het weer een werkdag, maar gelukkig heb ik op mijn afdeling 2 super grote ramen. Dus ik heb vandaag verdacht veel in één specifieke rij gestaan. ;o)

-xies- Renate.

Rosina zei

Het zijn weer schitterende kaartje Nelleke....en ik ga ook voor de blauwe versie....ik hou ook wel van fellere kleurtje....maar ook de eerste is een topper hoor...en die zal ook vast wel een goede bestemmng krijgen...

groetjes Rosina

Jen Mitchell zei

These are so beautiful! I love your designs. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

Miss Freubelstorm zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en zonder bloemen, goed gedaan! Dank je wel dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
Groetjes Esther DT KIC

Diny zei

Twee prachtige....heel verschillende kaartjes Nelleke!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Beide zijn toffe kaartjes. Heel mooi. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

grtjs
Claudia
DT Kaartjes Inspiratie Challenge