Mijn lijst met blogs

woensdag 22 februari 2017

Happy Birthday

De leeslijs kleurt roze en lichtblauw vandaag want het is weer kleurenkaartteamdag.  Lieve kleurtjes op deze natte donkere dag. Ik heb een sketch gebruikt van Noortje-design.blog om deze kleuren te verwerken. Wat je ziet lijkt een kaart, maar de basis is op een geurzakje geplakt.Een poosje geleden vond ik die tijdens de opruiming bij Zeeman, het resultaat van snuffelen in de opruimingsbak. Daarop verschillende soorten wat ouder designpapier en een stukje blauw papier wat geembosd was en er al heel lang lag. Het plaatje komt van de Egel en ik vind ze nog steeds zo leuk! Wat bloemen, blaadjes en vlinders en een strik mocht niet ontbreken. Zwart gebruikt om het wat pittiger te maken. (juf', haha) Lieke vond de compositie niet helemaal goed, ik zie het zelf ook, het onderste gedeelte moest iets naar boven, iets te veel naar de sketch gekeken.
Maar we laten het zoals het is.
En toch geniet ik er wel van om reacties van mijn dochter te krijgen, ze is zelf ook een crea bea, maar dan op een ander vlak. Zo maakt ze ook hele mooie dingen met handlettering. Ze kan dat zo goed. Ik hoop dat ik binnenkort wat kan laten zien.
Groetjes, Nelleke

31 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke, ik herkende wel meteen de sketch erin maar leuk dat je dochter meedenkt. Stoer om wat zwarte accenten te gebruiken bij het lichtblauw en roze. Het is een mooi geurzakje geworden, onherkenbaar. Is inderdaad leuk om wat handlettering van je dochter te laten zien, ik ben benieuwd ;p
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

wat een tof opgepimpt zakje Nelleke!
Benieuwd naar het werk van je dochter!
groetjes
nancy

lenywim35 zei

Ik was vanmorgen al op je blog geweest. Maar geen Nelleke. Nu ben je de laatste in de rij. Moest even terug gaan. Maar wat leuk gevonden op een geurzakje.
Die heb ik ook nog ergens liggen. Gewoon vergeten. Zoals veel hoor de laatste tijd. Maar het is weer een mooie.
grts leny w

Anita van Merode zei

Super mooi geworden Nelleke.
Gr Anita

Marfien zei

Drukke schets maar goed gelukt. Mooi dat het een klein cadeautje is geworden, leuk weggevertje

Ellen zei

Wat een leuk idee om een geurzakje als basis te gebruiken! Grappig idee om de tekst het hoekje om te laten gaan. Fijne avond!

Mariken zei

Wat heb je dit origineel en leuk gedaan, prachtig! En ik ben erg benieuwd naar het handletteren van je dochter, laat maar eens zien!
Fijne avond!

Larissa zei

Ik vind hem prachtig, heel mooi!

martina's kaartjes zei

ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan
bedankt voor je deelname alweer, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

Petra-loves-paper zei

Leuk idee om het geurzakje zo te pimpen, groetjes Petra

Margreet zei

Goed idee om een geurzakje op te pimpen...mooi gedaan...ben benieuwd naar je handletteren!
xxx Margreet

Janny's Cards Creations zei

Wat een prachtige kaart er is wel heel veel op te zien. zo ook de kaart die ik in het bericht hieronder zie is erg mooi. Groetjes Janny

Nicolette zei

Heel mooi Nelleke.
Groetjes Nicolette

Anoniem zei

Toppie, heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Creatiels zei

mooi gedaan,
groetjes
Eks

Rosina zei

Wat leuk gedaan dit opgepimpte geurzakje Nelleke....zo een mooie sketcht met prachtige accentjes allemaal ...zeker die zwarte kleur erbij geeft er een leuke touce aan...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ha Nel,
een heel mooi kaart!
Er is van alle te zien. EN dat zwart is er inderdaad heel mooi bij. Handig zo'n privé juf in huis! En ze heeft meestal gelijk!
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Wat een mooi kaartje, leuke details!
grtz.Colien

Veerle zei

Zo leuk op een geurzakje Nelleke. Veel mooie details.
Groetjes, Veerle

Renate zei

Ohw, wauwie.... Wat een leuk idee om een geurzakje te pimpen.
De zoete kleurtjes geven inderdaad net wat kleur aan deze grauwe dag.

-xies- Renate.

Hermien zei

Prachtig gemaakt Nelleke, en een 2e mening kan nooit geen kwaad.

Groetjes Hermien

Diny zei

Wat een prachtige kaart Nelleke....we hebben al veel verschillende gezien vandaag!
Groetjes Diny

Stella zei

Als je een geurzakje zo mooi verwerkt is het te mooi om in de kas te zetten/hangen. Prachtig!

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ik had je al gemist vanmiddag... Wat een werk heb je ervan gemaakt... Helemaal KKT!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Ik vind dit een super creatie...mooi gedaan hoor!
Ook je vorige post is een beauty...even gemist!
Gr Ellen

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt en zo mooi gedecoreerd!!

Angelique zei

Mooie kaart en pas toen je het zei zag ik dat je dochter gelijk had qua compositie. Ben benieuwd naar Lieke's handlettering.
Wat een prachtige SOL kaart, leuk dat je hem na al die die nog hebt afgemaakt. Wat zal Wim een pijn aan zijn voet hebben gehad, niet lekker zo'n parel eronder.
lieve groetjes Angelique

Antoinette Voorn zei

Schitterende kaart Nelleke , mooie kleuren e nte gekke SOLkaart!

Monique zei

Wat een prachtige kaart is dit! Super...
Lieve groetjes Monique

Erica ♥ zei


Wat een prachtige kaart,
en leuk gedaan met dat geurzakje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bingo}

Anneke zei

Prachtig kaartje! Leuk gedaan zo
Groetjes Anneke