Mijn lijst met blogs

zondag 28 mei 2017

TOI TOI TOI

Wat een fijne dag. Vandaag niet weggeweest maar lekker aanrommelen in huis. De anderen waren ook thuis en met hun eigen dingen bezig. Heerlijk zo'n sfeer. Zo van "niet omdat het moet maar omdat het kan". Ik begon met elastiek in een korte broek voor Thomas. Die moet ik altijd op maat maken en kon hij hem aan. Het is tenslotte mooi weer en niets voor niets nieuwe kleren gekocht.  Een nieuwe rits in die van mij. Fruit en pastasalade maken. Aspergesoep koken. Maar ook buiten lezen, (slapen) eten en drinken. En natuurlijk een tijd op mijn hobbykamer gezeten en wat kaartjes gemaakt. Dit is één van. Ik had wat achtergrondje gepakt en  deze vond ik mooi om de flamingo stans er bij te gebruiken. Hij is voor Lieke, die is druk met al haar examen werk en moet dit volgende week klaar hebben. Voor haar is er wel wat meer druk.  Nog 1,5 week.... In haar ontwerp en kleuren heeft ze roze (Flamingo) en groen. Het kaartje had ik tussen haar spullen gelegd die op tafel lagen en een briefje erbij met haar naam erop om haar nieuwsgierigheid te prikkelen. Missie geslaagd.
Het kaartje is eenvoudig. Cirkel gestanst. Rondom met de naaimachine gaatjes. Achtergrondje er achter. Gemaakt met bister? Ik weet het niet meer. Daarop de flamingo, wat glitters en een stempeltje.
En nu hopen dat ze de school goed afsluit, daar heb ik vertrouwen in.
Challenges:
Knutsels en kadootjes: Cas kaart.
Tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke

20 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Nelleke..leuk gedaan die kleurige achtergrond achter het rondje en die mooie flamingo past daar perfect bij...
groetjes Rosina

GerJanne zei

hoi Nelleke,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. EN zo leuk dat je het verstopt hebt tussen haar spullen. Spannend allemaal. Je dag klinkt als de ultieme chilldag! Wat heerlijk. Zo gaat mijn hele weekend eruit zien, als het goed is, volgende week.
Het ziet er inderdaad uit als bister, dat achtergrondje. Heel mooi gedaan.
Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
GerJanne

Aartje zei

Wat een leuke kaart. Je hebt me echt weer even op een idee gebracht.
Groeten, Aartje

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart. Knap gedaan die achtergrond! groetjes Joanne

Marja zei

Prachtige kaart Nelleke!
Leuke achtergrond heb je gemaakt.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Mooie caskaart en spannende tijd voor je dochter, succes.
Groetjes Nicolette

Gerrina zei

Wat een mooie kaart! En wat een mooie manier om Lieke te sterken bij al haar werk voor de examens! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Hoi Nelleke ,
Wat een prachtige kaart ! heel mooi van kleuren leuk met de flamingo .
Succes vooer je dochter is al tijd spannend die examens .
Groetjes Doris

Sylvia zei

Leuke kaart,Nelleke met een mooie achtergrond en mooie flamingo stans..Succes voor je dochter met haar examens.

Groetjes,Sylvia.

Margo zei

Hij is echt superleuk Nelleke ! Altijd leuk zo'n kaartje om succes te wensen ! Heerlijk zo'n chilldagje !

Henriët zei

Heerlijk zo'n zondag waarop alles mag en niks moet.
Je kaartje voor Lieke is mooi. De cirkel past erg goed bij de flamingo. Leuk om haar op deze manier succes te wensen.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Ja, heerlijk zo'n dag lekker in huis wat aan rommelen ik hou er ook van...
Je kaartje voor Lieke vind ik super.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Heerlijk een beetje aanrommelen en leuke kaartjes maken.

Corrie zei

Oooo Nelleke, wat is dit mooi met de flamingo, het zijn mijn lievelingsdieren, je kaart is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Sarah zei

Mooi aanmoedigingskaartje!

Ellen zei

Super mooi kaartje is dit zeg...ik houd van flamingo's...zo elegant!
Mooie achtergrond, goed gelukt!
Gr Ellen

Jantine zei

Wat een prachtig kaartje, Nelleke. En wat lief voor je dochter. Spannende tijden, altijd weer, zo aan het eind van het schooljaar. Veel succes!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart en wat leuk om je dochter zo aan te moedigen Nelleke. Prachtige achtergrond en flamingo's zijn erg leuk vind ik, je ziet ze ook steeds meer "opduiken";p
Klinkt als een heerlijke zondag.
Lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Heel fraai gedaan Nelleke. Je hebt een heerlijk zondag gehad, dat lees ik wel. En veel gedaan.
grts leny

Monique zei

Deze is heel erg mooi Nelleke!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Liefs Monique