Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 oktober 2017

Huwelijk/samenwonen

Het is al weer de 20e vandaag, tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Egel.  En leuke uitdaging deze keer. Maak een kaart met als thema huwelijk/samenwonen. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden, en kan voor beide dacht ik zo.
Een tijdje geleden was ik bij GerJanne aan het kletselen. We kleurden een afbeelding met zig markers. Iets wat ik nog nooit gedaan had.
Dat kleuren blijft toch wel een dingetje. Maar het is mij wel gelukt en met zigmarkers weer heel anders als met potloden. Ook een randje eromheen, al is dat naderhand wel verbleekt hoe dat kan?
Ik wist gelijk welk papier ik erbij zou gebruiken en in combinatie met kraft. Leuk is het dan als het wordt zoals je in gedachten had.
De sketch heb ik weer gebruikt van Cheerfullsketches.http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com
Doen jullie mee, kijk bij de Egel naar onze voorbeelden en zoals gewoonlijk is er een prachtige prijs voor de winnaar.
Ik hou het kort, voorbereiden voor morgen, dan ga ik met Lieke en GerJanne naar Paperpassion. Zo'n zin in!
Wie gaan er nog meer?
Groetjes, Nelleke

23 opmerkingen:

Monique zei

Hij is geweldig mooi geworden.
Veel plezier met Lieke en GerJanne op de Paperpassion.
Lieve groetjes, Monique

Scraptastisch zei

Ik vind je afbeelding juist heel mooi met het lichte randje Nelleke, heel apart! Je hele kaart vind ik super gaaf geworden!!! En samen met Lieke en GerJanne naar de paper Passion....dat moet wel heel gezellig worden...voor mij veel te ver weg, maar ga er heerlijk van genieten!!! Horen wij wel weer hoe het is geweest!
xx Gerie

Corrie zei

Wat een lief kaartje Nelleke, de kleurtjes zijn zo lief.Heet kleuren is je god afgegaan hoor.
Veel plezier op de paper Passion.
Lieve groetjes,Corrie

Francisca zei

Wat een leuke kaart . Helemaal geslaagd .
Groetjes,
Francisca

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Nelleke!
Veel plezier bij Paper Passion. Ik ben vandaag geweest.
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Prachtige kaaart vind ik het...supermooi gekleurd met de zigs...toppie hoor! Mijn vriendin heeft ook alle zigs en bij haar vervagen de kleuren ook heel erg en er is al heel lang onderzoek gaande maar hoor er niks meer over. Krea Teja was er mee bezig!
Veel plezier op de Paper Passion met elkaar!
Liefs Ellen

Nancy Soetaert zei

wat een mooi en lief kaartje!
veel plezier op PaperPassion. Vind het zo jammer dat ik niet kan, ik vond het een toffe beurs vorig jaar!

karin zei

Wat een leuk giraffenpaartje. Mooie kaart!
Groetjes,
Karin

Dora zei

Wat vind ik dit schitterend. Mooi kleurwerk. Veel plezier op de beurs. Helaas iets te ver,

Josje zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt

lenywim35 zei

Mooie kaart. Echt fraai geworden. grts leny

GerJanne zei

Hij is toch heel erg leuk! EN dat kleuren ga je heus wel onder de knie krijgen, gewoon vaker doen.
Ja ik heb ook zin! En voor ons is het deze keer ook en heel eind!
Tot morgen vroeg.....
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nelleke...wat een super lief stempeltje met die girafjes en prachtig ingekleurd met de Zigs...en voor morgen wens ik jullie een super gezellige dag...ik ga er helaas ook niet heen...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Nicolette zei

Lief kaartje.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Joanne kramer zei

Wat een super leuke en lieve kaart. Knap gekleurd! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. Groetjes Joanne

Marja zei

Het is een superleuke kaart geworden Nelleke en het inkleuren is je goed gelukt!
Mooi ook de combinatie van je papier dat je hebt gebruikt.
Heel veel plezier vandaag op de paperpassion.
Groetjes Marja.

Caroline zei

Een heel leuk kaartje en mooi gekleurd hoor, haha een leuke combinatie heb je gebruikt van kletsen en knutselen=kletselen.
Veel plezier vandaag, volgens mij gaan jullie ook nog andere bloggers onmoeten!
Groetjes Caroline

Femminde zei

Wat een super lief kaartje met die giraffen Nelleke!! Mooie details ook. Heb je een gezellige dag gehad bij paperpassion???
Fijne zondag!!!
Groeten van Femminde

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke het past allemaal zo mooi bij elkaar. Ik heb net bij GerJanne al gelezen dat jullie een mooie dag hebben gehad.

Groetjes Hermien

Erica ♥ zei


Ik vind je kaartje echt super mooi,
en zo gaaf gekleurd ook, toppertje ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-samenwonen/trouwen}

Margreet zei

Wat een schat van een stempeltje heb je gebruikt, Nelleke...leuke kaart is het geworden. Ik was zaterdag ook op de Paper Passion, maar heb je helaas niet gezien.
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Gerrina zei

Het is een liefie die helemaal bij het thema past! De PaperPasion beurs is echt een fijne; veel om te stempelen en niet overal hetzelfde, dus veel te zien en genieten! Maar dat heb ik dit weekend toch al heerlijk gedaan met deze gave hobby :) Fijn dat jij er ook genoten hebt! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart is het toch Nelleke. Zo lief die giraffen "in love"...Mooi ingekleurd en ik vind het wel iets hebben dat "bleke" randje.
Was het leuk op de Paperpassion-beurs. Gezellig om zo samen te gaan. Ik was in Londen anders was ik zeker gegaan, alleen al om GerJanne en jou te ontmoeten..LOL
Lieve groetjes Miranda