Mijn lijst met blogs

dinsdag 19 juni 2018

Eline's diertjes 10

Vandaag het laatste diertje van Eline. Nou ze hebben mijn hart veroverd hoor. Deze teckel vindt ik ook zo leuk en staat eigenlijk hoger in de top 10 dan nu. Ik heb hem nog niet, maar gelukkig kon ik hem lenen van GerJanne. Tijdens het maken daarvan schoot ik iedere keer in de lach, haha. Er is een uitdaging waar de kleuren van je land gevraagd worden. Nou doet Nederland wel niet mee met de wereldkampioen schappen voetballen, de dames zijn wel goed en meerdere sporten blinken ze uit. Zo gaat mijn nichtje naar de wereldkampioenschappen roeien voor onder de 23jaar. Dat hoorden we zondag, kan deze kaart mooi naar toe hihi.
We hebben allemaal wel eens dat we iets kopen waarvan je eigenlijk denkt waarom of waarvoor. Ik kocht zo'n leuk notitieboekje bij het Kruidvat in de opruiming. De blaadjes vond ik te mooi om te gebruiken om te beschrijven. Daarom voor deze kaart gebruikt. Daar blauw papier bij gezocht.
De teckel wit gehouden, zijn die er wel in het wit? Gewoon out of the box denken.
Past mooi, en het dekje in oranje van de Nederlandse wimpel. Ach nog steeds moet ik er om lachen.... En hij is ook best gelukt al zeg ik het zelf. :-)
Challenges :
Linda en Gerdine: Eline's diertjes
Cheerfull sketches : sketch
Do all kreative: kleuren land, rood, wit blauw en oranje wimpel.
Fabrika Fantasy:dieren
Nog een fijne dag!
Groet, Nelleke 

29 opmerkingen:

by Maura zei

Wat super leuk zo in deze kleuren en fijn dat je de mal kon lenen:)
groetjes Maura

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart! Ik heb eigenlijk geen idee of er witte teckels bestaan... Anders vanaf nu wel ;-). groetjes Joanne

Eri zei

Heel erg leuk gedaan met deze teckel op een achtergrondje van de nationale driekleur, en het oranje. Je nichtje gaat het vast heel goed doen met het WK roeien.
Groetjes, Eri

Margot zei

Ja hoor een albino-teckel, superleuk!

Hobby Hoogland zei

Echt een Holland kaartje is dan wel geen leeuw maar een mooie teckel daar is toch ook niks mis mee.heeft al een mooi dekje aan in de kleur oranje SUPER.
Heb me voor genomen om vandaag wat reacties te plaatsen maar daar kom je niet door heen want je knipper met je ogen en er staat alweer een andere kaart bovenin mijn lijstje, dus niet bij te benen sorry als ik niet op al die kaarten reageer niet te doen.
groetjes Marjan.

Jantine zei

Wat een leuk Hollands kaartje met de teckel! Leuk bedacht!
Groetjes
Jantine

Mariken zei

Haha, jaaa, de teckel! Helemaal tof! Ik als fervente teckelliefhebster vindt dit extra leuk!

Femminde zei

Wat een super hup holland hup tekkel. Nu maar wachten tot ze weer een keertje mee mogen doen. Dan heb jij alvast een kaartje klaar.
En wat jammer dat dit de laatste keer is, ik heb er super van genoten.
Fijne week!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Geloof niet dat er albino teckels zijn, maar ach ... deze is lekker wit en past mooi in jouw Hollandse thema! Gaaf kaartje!

Original handmade by Janneke zei

Whaha, je hebt een geweldige teckel gemaakt Nelleke!!
Het is dat we niet meedoen met de WK, maar anders hadden we met deze mascotte zeker gewonnen.
Jammer dat dit de laatste diertjesdinsdag alweer was. Maar ik weet zeker dat er ook hier bij jou nog wel een diertje voorbij komt!

Groetjes Janneke

Petra zei

Leuk bedacht zo met de teckel, mooie kaart Nelleke.

Lieve groet,
Petra

Suzan zei

Wat een super hippe teckel Nelleke! Leuk!!
Groetjes Suzan

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke teckel haha, super gaaf gemaakt in deze kleurtjes!

Groetjes, Merit en Annemarie

Marfien zei

Lekker Hollands kaartje, onze buren hebben dan wel geen teckel maar de hond krijgt wel met alle oranjefeesten een oranje strik om . . .

Nancy Soetaert zei

leuk zeg deze Nederlandse teckel! Bij mij een supporterende vos... Baat het niet, dan schaadt het ook niet...
Succes aan je nichtje met haar WK!
Nancy

Annerieke zei

Hahaha, hij is zeker leuk deze teckel Nelleke! De kaart is zeker goed geslaagd zo. Wat stoer zeg, je nichtje naar de WK roeien, spannend.

Hermien zei

Laat lekker je fantasie de vrije loop en zie wat er van komt, een mooi en grappig kaartje heb je gemaakt Nelleke.

Groetjes Hermien

Yvonne zei

Wat super leuk gemaakt. En o ja, ik heb de teckel ook. We zouden gemakkelijk nog een rondje kunnen doen met de diertjes.
Jammer dat het voorbij is.

Groetjes,
Yvonne.

Gerdine zei

Leuk dat je weer van de partij bent vandaag! Wat een vrolijkerd! Groetjes!

Mirjam zei

Wat een grappige teckel heb je ervan gemaakt, leuke kaart!

Joanne kramer zei

En natuurlijk bedankt voor je deelname bij Cheerful sketches

GerJanne zei

Hahahaha, dat was het dus...heel leuk, kan me voorstellen dat je lol had toen je deze kaart maakte! Heel geinig, deze teckel zo grappig aangekleed!
Dank je voor het meedoen bij ons van Do All Kreatives!

Myrthe zei

Geweldig wat een leuke teckel, kan hij mooi jouw nichtje gaan toejuichen op haar WK in plaats van bij het voetbal.
groetjes Myrthe

Sarah - Crea S zei

Geweldig kaartje Nelleke! Supertof gedaan! Liefs, Sarah

Alex zei

You have created a very nice card. I like that you have processed your flag colours and oranje. The dachshund is just gorgeous!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#18 – national colours}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#18 - Flowers}
*DT* Craft Rocket Challenges {49 - Birthday}
Alex' Kreative Seite


Doris Klein zei

What a wonderful make!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#18 – National Colours)
*DT* Die Traumfabrik

Bernadet zei

Leuke kaart Nelleke.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Linda Visser - van der Velden zei

Sorry voor de late reactie, ik was een weekje weg. Vandaag lekker weer thuis en tijd voor een rondje langs alle blogs van afgelopen dinsdag :). Bedankt voor het meedoen en ook de laatste van de top 10 weer een erg leuke kaart! Groetejs ,Linda

Margreet zei

Leuke, Hollandse teckel kaart.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet