Mijn lijst met blogs

donderdag 19 juli 2018

(Kerst) Groet

Op de camping maakte ik dit kaartje. Ik denk geïnspireerd door de Zweedse bossen.Ik had ook een oud blokje van stampin up meegenomen en daar zat deze geemboste kerstboom bij. Jaren geleden al gemaakt. Tijd om te gebruiken dus. Met de overige materialen uit de doos rolde er dit kaartje uit. Kerstgroet stempelde ik thuis. Veel meer valt er ook niet over te zeggen, het was leuk om te maken.
Een kort berichtje dit keer. We genieten nog van onze vakantie .
Zaterdag ga ik nog een aantal dagen met Thomas op een camping dicht bij mijn ouders staan. Wim gaat het weekeind mee, maar moet maandag beginnen.  Dan kan ik eindelijk doen wat ik altijd gemist heb omdat we 30 km verder wonen.  Er zo even heen fietsen en om het hoekje kijken. Nu kan het nog. Ze wonen nog in hun huisje bij de boerderij, al worden ze steeds kwetsbaarder door hun leeftijd en ongemakken. Steeds vaker gaat er 1 van ons naar toe.
Challenges:
52 weeks to Christas: wekelijkse kaart
CHCC : alles mag, optie gebruik een die.
The Merry Christmas Challenge: alle mag.
groetjes, Nelleke 

20 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kerstkaart is dit Nelleke,
prachtig gemaakt op vakantie...
fijne tijd op de camping vlak bij je ouders!!

Annemarie en merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat heerlijk Nelleke dat je nog even naar de camping kan. Leuk dat het zo dicht bij je ouders is dat je er op de fiets naar toe kan. Lekker genieten.
Je kaart is mooi en sfeervol vind ik, knap wat jij allemaal uit je doosjes bij elkaar weet te sprokkelen. Veel plezier samen met Thomas.
lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Mooie kaart en een leuk vooruitzicht om nog een paar dagen weg te gaan. Veel plezier.
Groetjes Nicolette

Marfien zei

mooi kaartje in deze kleuren, fijn dat je nog een paar daagjes kan kamperen, helaas wordt het nog warmer . . .

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! EN een blokje van SU? Hadden ze die? De kerstboom is prachtig.
Lekker hoor nog even met Thomas weg. En Wim kachelt heen en weer. En even op de fiets heen en weer, ja dat heb ik ook nooit gekund. Daarom des te leuker dat mijn ouders een nachtje hier kwamen logeren. Dus: geniet ervan, nu ze het nog samen redden...

Enny zei

Wat een mooie kaart, die boom en het hert zijn prachtig ! Leuk dat je op de camping dicht bij je ouders zit, geniet ervan ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Knap om zo'n mooie kerstkaart te maken, met spullen uit je meegenomen bakje..heel erg mooi.
Lekker nog even kamperen in 't weekend, daar is het nog weer voor en mijn schouder...helaas,ik zal er mee moeten leven..dat deed ik al 16 jaar, maar je hoopt dan toch..
groetjes,
Ansx

Yvonne zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt.
De boom is ook prachtig.
Nog een fijne tijd op de camping.

Groetjes, Yvonne 52 WTC

!neke zei

Mooie kaart Nelleke !
En geniet nog even van je vakantie !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Gerrina zei

Wat mooi hoe je met al die laagjes toch een rustige sfeer weet te creëren! Geniet van de tijd met je zoon en ouders! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Mooi kaartje, prachtig die boom!
En heerlijk, zo even bij je ouders binnen kunnen wippen... Geniet ervan!
Groetjes en fijne dag,
Jantine

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk geworden
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Kaartenkraam zei

Mooie kerstkaart in deze rustige kleuren.
Veel plezier op de camping.

groetjes van Ank

Evelyn zei

Gorgeous, gorgeous card! And if Google Translate serves me correctly, it was made from elements in your stash, which is always cool. I love how you stacked the elements to create this beautiful winter scene.

Thanks for sharing with us at The Merry Christmas Challenge Blog!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Janis Lewis zei

Beautiful. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

SylS creaties zei

Schitterende kerstkaart! En fijne tijd op de camping en met je ouders!
groetjes,
Syl

chantal zei

Wat een leuke en mooie kerstkaart.
pff toch te warm hiervoor.
Amuseer je op de camping
liefs Chantal

Margo zei

Wat een mooie kaart Nelleke ! Geniet van je vakantie ! Wij zijn nu bij mijn ouders om het hoekje komen wonen, ook speciaal daarvoor, dus geniet maar dat je dat nu wat kan doen, het is gezellig en ze fleuren er ook van op !
Groetjes
Margo

Lisa zei

Wonderful Christmas card!

Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge!

mum of two zei

So pretty! Thanks so much for playing with us at The Merry Christmas Challenge. Hope to see you again soon :)


michelle (The Merry Christmas Challenge DT)
Purple Monkey Moments