Mijn lijst met blogs

maandag 16 juli 2018

Thank you


Gisteravond weer veilig thuis gekomen. En wat is het dan genieten in je eigen huis en nagenieten van de vakantie. Met dit mooie weer is de was geen straf en lekker lui in de tuinstoel ook niet. Totdat er door een windvlaag een straal water mijn kant op komt......😂
Lieke had de dieren verzorgt en de planten water gegeven. We kochten wat Deens aardewerk gemaakt door een pottenbakker daar om haar te bedanken. En al helemaal als er ook nog een appeltaart in de oven staat als we thuis komen.
Bij het kaartje moest ook een kaartje bij.
Mijn kaartje heb ik op de camping gemaakt. Naar de sketch van Freshy Made sketches. Het Het design papier is uit een oude IDEE en Post wat ik bij mij had, evenals de rest van mijn kaart.
Alles viel in goede aarde, en ze zei dat het een Lieke kaartje was.
Groetjes.
Nelleke 

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel tof kaartje! reizen is super, maar thuiskomen idd ook!
groetjes
nancy

Sarah zei

Wat een mooi kaartje!

Aartje zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie en dan ook nog eens fijn thuiskomen.
Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt. Prachtig.
Groeten, Aartje

Linda Callahan zei

Your bright graphic design is striking! Pretty card! Glad you joined us at FMS!

SylS creaties zei

Mooie kaart! Chique!
groetjes,
Syl