Mijn lijst met blogs

zondag 26 augustus 2018

Be Challenged

Sinds een paar maanden kan ik meedoen met de uitdagingen op facebook van Be Challenged. Elke maand komt er een patroon van een kaart die je dan kunt maken. Het lijkt mij leuk om hier aan mee te doen omdat je dan een wat ander model kaart maakt. De eerste maand hoefde nog niet, maar nu wilde ik toch meedoen, ook al omdat dit een heel leuk model is om te maken. 
Dit is mijn eerste kaartje waar ik op vakantie in Zuid Zweden aan begon. Gemaakt met spulletjes uit mijn vakantiekoffer. ( ik heb nog steeds kaarten om te laten zien)
De basis was zo klaar. Ook vond ik bloementjes waar ik meeldraadjes ingemaakt heb. Een swirl, een groen takje, doily, vlinder en het meisje, het komt allemaal uit de koffer. 
Op een gegeven moment kwam ik er niet verder mee en ik besloot deze thuis af te maken. En eigenlijk was het ook niet zo veel.  De label was nog niet klaar.  Ik gebruikte de mooie stempel die ik van GerJanne kreeg voor mijn verjaardag. En het paarse organze wat ik ook thuis had.
Het papier is heel oud, en ik weet ook niet welk merk het is.
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi gemaakt! Ik ben weer bij gelezen op je blog. X

Bea zei

Supermooi gemaakt Nelleke...

groetjes Bea.

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Nelleke. Leuke tekststempel op je label!
Fijne zondag
Nancy

Kaartenkraam zei

Lekkere frisse kleurtjes en mooie tekststempel!

groetjes van Ank

Hermien zei

Prachtig kaartje in mooi paars Nelleke.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Je hebt gewoon een toverkoffer, Leuk model, vrolijke kaart

Joanne kramer zei

Hij is heel mooi! Leuk om zo vanuit een koffer aan de slag te gaan. Groetjes Joanne

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je uit je vakantiekoffertje getoverd Nelleke!
Groetjes Diny

Giny zei

Mooi gedaan ik deze paarse tinten.

Lieve groet Giny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele mooie uitwerking gemaakt van de challenge Nelleke. Mooi deze frisse kleurencombinatie en leuke tekst op het label.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Zeker een lehke challenge dit kaartje en de stempel is ook heel leuk!
Groetjes Caroline

Marja zei

Mooie kaart Nelleke!...vind dit ook een heel leuk model om te zien en te maken.
Groetjes Marja.

SylS creaties zei

Prachtige kaart. Blijft een leuk model!
Betreffende boekje op mijn blog, binnenkant heb ik DP met effen afgewisseld. Heb er nog geen foto's in of het verder versierd.
Fijne avond,
Syl

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk om de tekststempel te zien. Hij is gaaf he? EN het model is altijd leuk! Ik weet ook waar juffrouw Nippertje gebleven is, hihihi....maar wel fijn om eens heerlijk op tijd te zijn!