Mijn lijst met blogs

vrijdag 31 augustus 2018

Kattenkaart

Vergeet ik toch helemaal de kaart te posten vanavond. Teveel met andere dingen bezig en dan vergeet ik dingen.  Gelukkig kan het nog net bij Knutsels en kadootjes.
De kaart heb ik al even klaar en had ik als bedankje naar Epie gestuurd voor het leuke pakketje welke ik won bij 53 weeks to Christmas.
De sketch dus gebruikt van Knutsels en kadootjes. Zo fijn om mee te werken. Het papier is van de envelop die Epie gemaakt had en waar de stempels inzaten. Te mooi om weg te doen en al zeg ik het zelf, er zijn 3 kaarten naar mijn zin van gemaakt. De cirkel is van een stans waar ik het merk niet van weet, ik kocht wat spullen 2e hands maar ik ben er heel blij mee. Mijn katjes van MD gebruikt, ze blijven leuk. Het spreekt eigenlijk wel voor zich.
Ik hou het kort, binnenkort kom ik weer, ik heb nog genoeg ideetjes.
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
ik zit net mijn rondje te maken en zie jouw kaartje nog voorbij komen! Hij is enig! En leuk dat je de sketch ook fijn vind om mee te werken. Dank je voor het meedoen aan onze sketch challenge! Is juffrouw Nippertje soms ook bij jou gelogeerd?? Whahahaha!

Kaartenkraam zei

Ze blijven leuk die katjes en je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt. Die wiebeloogjes zijn zo grappig!

groetjes van Ank

Monique zei

Hij is super! Gelukkig ben je hem niet vergeten te plaatsen.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Hobby Hoogland zei

wat een lief kaartje , die katten doen het altijd wel leuk op een kaart.
groetjes Marjan.

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Super zo in t rood. Groetjes Joanne

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke, wat zijn de poezen toch leuk!

!neke zei

Wat een leukerd !!!
Die katjes blijven leuk !

groeten Ineke

Hermien zei

Een poeslief kaartje Nelleke. En veel spullen kunnen nog prima een ronde mee en dat geldt zeker voor hobbyspulletjes.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Gezellig kaartje, mooie kleurtjes en leuke katten

Sarah zei

Tof kaartje!