Mijn lijst met blogs

dinsdag 7 augustus 2018

Liften in de zomer 5

We gaan weer liften vandaag. Marfien had een hele mooie lift als voorbeeld genomen. Ik moest wel even kijken of ik daar aan mee gedaan had, dat was toch niet zo. 
Alweer 3 jaar geleden heb ik 3 pakketjes klaargemaakt en 1 gestuurd naar Leny en GerJanne. Met de uitdaging om daar wat van te maken. Dat is ook wel gebeurd, al bleef er nog van over. Dat mapje zat ook in de vakantie koffer. Deze vakantie had ik daar nog niets uit gemaakt. Met het zien van de challenge vond ik dat een goed idee om daar wat uit te maken. Het werden er 3. Van de bovenste heb ik het designpapiee gebruikt, rood en groen kwam uit een ander mapje. Het lint zat er wel bij. Verder wat klein spul en een tekst gevonden. 

Van deze kaart vond ik het designpapier zo mooi, dat ik het jammer vond daar wat overheen te plakken. De sketch weer gebruikt maar het vertikaal stukje papier, nu links opgeplakt. Het verder rustig gehouden, een kantje piept er onder het effen papier uit. De sequins zaten er ook bij en het touwtje komt uit het koffertje.
Er zat nog een klein stukje papier in het mapje, wat ik zo leuk vond dat daar nog een klein kaartje van kon maken. Met bloemetjes uit de bak. Dit alles is gemat op wit papier en dat weer op het frisse blauw papier. Dat en de stempel komt uit mijn hobbykamer. 
Het was weer leuk om hier aan te werken en kijk weer uit naar de volgende uitdaging.
Groetjes,
Nelleke 

10 opmerkingen:

Marfien zei

Zonnige lift Nelleke, en met zoveel leuk papier snap ik wel dat je niet kon stoppen, er zitten wel heel veel mooie spullen in je vakantiekoffer . . .
Ben heel nieuwsgierig naar jouw lift van volgende week

GerJanne zei

Mooi Nelleke! En wat grappig dat jij er ook twee maakte! Dat papier, heb ik ook nog een restje van. Maar niet veel, want ik heb toen een kaart extra gemaakt, weet ik nog. Je kleine kaart is ook super. Prachtige zachte uitstraling.
Tot vanavond!!

Diny zei

Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt Nelleke!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie weer Nelleke. Super dat het allemaal nog met "restmateriaal" gemaakt kon worden, alles combineert heel mooi met en bij elkaar.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Hele leuke kaartjes...zo zie je maar weer...nooit iets weggooien hè!
Groetjes Ellen

Sarah zei

Mooi! Vrolijke kaartjes. X

Linda zei

Hoi Nelleke,
Wat een leuke liftkaartjes. Ik heb er ook meer dan 1 gemaakt :)
Leuk die lovertjes aan het randje. Ik heb het ook maar nog nooit op een kaart gebruikt.. Het wordt hoog tijd volgens mij ;)
Groetjes, Linda

Marijke zei

Een mooie serie heb je gemaakt! Heel knap hoor met deze warmte! Ze zijn allemaal even leuk. Fijne vakantie nog verder! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

leuke liftkaartjes en ook je 3de kaartje is heel mooi!
groetjes
Nancy

Hermien zei

Prachtige kaartjes Nelleke.

Groetjes Hermien