Mijn lijst met blogs

woensdag 22 augustus 2018

Wat ben jij een doorzetter

Op het blog van Marianne design is tot en met vanmiddag een leuke uitdaging waar ik nog graag aan mee wil doen. De uitdaging is dat je een kaart maakt voor een kind. Vandaag een vrije dag en vanmorgen mijn kamertje ingedoken om dit kaartje te maken. 
Ik heb de sketch van Crazy 4 challenge 448 gebruikt. Verder wijst het wel voor zich, een schudkaart, het lijkt net alsof je door een patrijspoort kijkt. Voor mij hoort bij een zwemdiploma halen een dolfijntje. Dat komt denk ik omdat ik voor de kinderen bij elk niveau waar ze in kwamen een kleur dolfijntje op hun zwemkleding moest naaien.
Materialen van Marianne design:
Stempel: KJ 1701
Uitroepteken: Col: 1389
Papier: PK 9133
Dolfijn: LR 0332
Golven: CR 1270
Nu wat opruimen in huis en vanmiddag op de fiets naar Apeldoorn. Het is nog mooi weer vandaag en Thomas en ik gaan een stukje fietsen.
groet, Nelleke 

13 opmerkingen:

Judith Thoonen zei

wat een mooie kaart.
Grt van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk gemaakt met die kleine visjes als schudmateriaal Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een leuke kaart en zeker leuk al die visjes door de patrijspoort te zien. Erg leuk bedacht. Veel plezier vanmiddag! Groetjes Marijke.

Caroline zei

Heel erg leuk gedaan.
Groetjes Caroline

Suzan zei

Superleuke kaart Nelleke!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke! Leuk met het visjespapier en het schudmateriaal achter het raampje.

Gerrina zei

Heerlijk om zo een deel van je vrije dag door te brengen! En wat een prachtige kaart vind ik dit! Groetjes, Gerrina

Anita zei

Wat een leuke toepasselijke kaart Nelleke.
Alles hoort bij elkaar en het thema.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.


Gr. Anita
MDblog

Nicolette zei

Heel leuk. Hier hadden we visjes voor op hun kleding.
Groetjes Nicolette

Danielle zei

Erg leuk kaartje Nelleke! Fijn dat je nog hebt genoten van jet mooie weer vandaag, lekker gefietst?

Hermien zei

Super leuk kaartje Nelleke, het dolfijntje zie je vaker op dit soort kaartjes.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Hardstikke leuk kaartje! Enig dat schudgedeelte. Heb je nog gefietst met Thomas? Lekker weer he? Groetjes,
GerJanne

Trijntje zei

Prachtuge kaart is dit Nelleke Superleuk gemaakt met het schudgedeelte. Groeten Trijntje