Mijn lijst met blogs

zondag 23 september 2018

All you need

We genieten op deze regendag. Lekker thuis aan het rommelen. De kachel ietsje aan en aan de koffie met zelfgebakken appelcake. 
Nu even een kaartje tussen door. De basiskaart is een oudje. Ik denk al wel 10 jaar, ooit eens gekocht bij de Action. In de winkel lijkt het zo leuk. Eenmaal thuis denk je eigenlijk wat kan ik er mee. …. Voor een aantal kaarten had ik het achterste deel al gebruikt. GerJanne gaf als tip om inkt te gebruiken en er een schudkaart van te maken. DANK JE, daar kan ik wat mee. Daar is deze kaart uitgerold. 
Distress ink gebruikt. Natgemaakt en toen werd het egaler. Het schudgedeelte heb ik met de naaimachine gemaakt. 2x het hart geknipt, schud materiaal erin en weer vast gestikt. Het schudmateriaal heb ik van Lieke. Dat zat in een doosje versiering voor de nagels. Hoe geschikt en fijntjes hiervoor.  Daarna achter het hart geplakt en dit alles op een witte basiskaart geplakt. Dank zij de stempelhulp kwam de tekst ook goed in het andere hart. Wat sequens er op en 35. En zo wordt het kaartje voor een felicitatie voor een trouwdag. Ik dacht wel redelijk Cas gebleven. Ook redelijk gelukt. Ik maakte er nog eentje die is voor een andere keer.
Challenge: liftchallenge, Cas schudkaart.
Groetjes, Nelleke 

8 opmerkingen:

Marjan zei

Heel erg leuke schudkaart is het geworden, wat een leuk materiaal erin ook met die kleine hartjes! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ... onze challenge liep gisteren af. Maar evengoed bedankt voor je kaart!

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart. Mooi dat schudmateriaal. groetjes Joanne

GerJanne zei

Ja, wat raar! De challenge duurde officieel tot de 21e, dacht ik, maar je kon hem nog linken. Hihihi... hij is heel mooi geworden. Soms moet je er inderdaad iemand anders naar laten kijken, due heeft dan weer een ander kijk erop.
Groetjes,
GerJanne

Caroline zei

Heel leuk om er een schudkaart van te maken!
Groetjes Caroline

Henriët zei

Soms lijkt iets in de winkel de aankoop van de week maar verdwijnt dan toch achter in de kast. Maar als het dan weer tevoorschijn komt weet jij er (met hulp van GerJanne) iets heel moois van te maken.
Groetjes van Henriët

Dora zei

Super leuk!!

Hermien zei

Mooi kaartje voor de gelegenheid Nelleke. Ik heb je mail ontvangen en als het goed is heb je een berichtje terug. Hier in huis is ook lekker de kachel aan.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke...leuk gedaan met de hartjes en de achtergrond is heel mooi!
Groetjes Ellen