Mijn lijst met blogs

donderdag 20 september 2018

Kerstlabel

Mijn 2e post vandaag. Ik wil mijn Kerstlabel graag laten zien, want ik loop een beetje achter bij Kimya, waar ik meedoe om elke maand een label te maken nav een opdracht. Voor augustus was dit touwtjes en lint en kant. Zit er wel op dacht ik zo. Gelijk ook de label voor deze maand gemaakt, ben ik weer bij.
De basis is kraft. Daarop vintage papier van de Action. Een oudje al. De randen ruw gemaakt en bewerkt met inkt. De doily had ik nog liggen. Het plaatje is van MD. Gemat op lichtbruin papier. Dat waren van die voorgevormde modellen waar je garen om heen kunt spannen. Misschien wel 10 jaar geleden gekregen. Het bleef maar in de papier doos zitten. De randjes heb ik ook gebruikt en geeft een mooi effect  Verder mijn favoriete poinsettia weer gebruikt. Op een klein minilabeltje kerstpost gestempeld en hier en daar wat pareltjes.
Challenges:
Vintage and more facebook: vintagelabel
Knutsels en kadootjes: vintage
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag, optie ruitjes.
The Merry Christmaschallenge: alles mag
Groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat heb je dit mooi gemaakt!

Nicolette zei

Een schitterende tag.
Groetjes Nicolette

Aimeslee Winans zei

Love this clean vintage look, Nelleke! Thanks for including it in The Merry Christmas Challenge. xoxo, Aimeslee @ TMCC

Margo zei

Wauw Nelleke, die is echt prachtig !
Groetjes
Margo

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kerst tag is dit .
Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Enny zei

Een supermooie kerstlabel, mooi plaatje en zo prachtig versierd ! Groetjes, Enny

Marja zei

Wat een leuk label is het Nelleke!
Leuk plaatje heb je gebruikt en alles past zo mooi bij elkaar.
Groetjes Marja.

Jantine zei

Heel mooi label Nelleke! Knap grdaan.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Nou, dat heb je wel heel mooi gemaakt. EN natuurlijk prima voor de challenge van K&K. Dank je wel voor het meedoen.

Monique zei

Hij is prachtig Nelleke! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Dora zei

prachtige label.

Yvonne zei

Heel mooi label heb je gemaakt.

Groetjes,
Yvonne DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw Nelleke, wat een prachtige vintage kersttag heb je gemaakt. Het is een plaatje vind ik.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

dit ziet er helemaal leuk uit ! top
fijn dat je er weer bij bent deze week, top !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Trijntje zei

prachtige deze kerst tag. Alles super de sup leuk gecombineerd. Mooi plaatje en leuke kleuren. Groeten trijntje

Ellen zei

Schitterende tag heb je gemaakt en in de traditionele kerstkleuren...prachtig hoor!
Die kerstroos is super...welk merk is dat!
Mooie mal erachter...helemaal af!
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Prachtige kerst post Nelleke, ik hou van labels envintage sfeertje dus vind hem gaaf! Wat lief dat je Wim in het zonnetje hebt gezet en hem succes hebt gewenstzijn nieuwe job binnen het bedrijf!
xx Gerie

Marfien zei

Mooi label met leuke details, je kaart voor Wim is GAAF!

Larelyn zei

This is just beautiful. Thanks for sharing on The Merry Christmas Challenge.

Aartje zei

Wat een prachtig kerstlabel Nelleke. Alles past zo mooi bij elkaar
Groeten, Aartje

foleysfriend zei

What a beautiful, vintage-look tag. I'm loving all the intricate details you've added. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

sue n.