Mijn lijst met blogs

zaterdag 1 september 2018

Nieuwe baan

Mijn dochter begint vandaag in haar nieuwe baan en wordt daarmee een collega van GerJanne.
Wim heeft een traditie in het leven geroepen dat de kinderen bij een nieuwe baan een fles van hun favoriete drankje krijgen. Een fles rosé is al lang die kant opgegaan, vandaag maakte ik dit kaartje voor haar om haar succes te wensen.
Ik plakte wit en zwarte stroken op een vel papier, stanste daar succes uit en stanste in rose de letters wederom uit en legde die er weer in. Eindelijk gebruikte ik de mooie letters van MD die ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik stanste met een bloem van MD in de zwart en witte strook. Daarna nogmaals een witte bloem en legde die er weer in. Nog mijn favorieten hart van MD in het zwart, dit plakte ik op de witte bloem en daarop een rose roos.  Die duikelde ik gisteren bij Zeeman op, een doosje met 12 roosjes voor 35 cent. Dat is leuk snuffelen. Links stempelde ik nieuwe baan.
Een redelijk snel CAS kaartje, het denkwerk deed ik al eerder en het werd zoals ik gedacht had.
Sketch: Freshly Made sketches: sketch 352
Less is more: zwart, wit en een andere kleur.
Facebook Susan: Cas kaart
Een fijne zondag!
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd voor je dochter en succes!
Wat een super mooie en strakke kaart is dit. Dat inleggen blijft mooi. Groetjes Joanne

Francisca zei

Wt een leuk effect met die letters ... eerste eruit dan met ander kleurtjes erin .
Vind hem geweldig !
Succes voor de dochter .

Francisca

bolletjelucky.blogspot.com zei

Soms valt alles ineens op z'n plaats Nelleke, letterlijk én figuurlijk ;p Gave kaart in mooie krachtige kleurcombinatie en ik vind het top zoals je de "terugleg" techniek gebruikt hebt. Inspirerend..Succes voor je dochter in haar nieuwe baan :)
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een mooi, strak en fris kaartje! Erg gaaf die terugleg techniek, ik hou ervan.

Aartje zei

Wat een leuke traditie. En deze kaart met die ingelegde letters is prachtig.
Groeten, Aartje

Hermien zei

Een mooi kaartje voor jullie dochter Nelleke.

Groetjes Hermien

Gerrina zei

Wat fijn voor je dochter! Hoop dat het haar heel goed bevalt!
En een hele mooie kaart! Groetjes, Gerrina

Creaellenknutselsite zei

wat leuk voor je dochter een nieuwe baan ook altijd spannend,
je hebt er een leuke kaart voor gemaakt
groetjes ellen

Kim S zei

I love the dimension you created with that flower - it's perfect above the big sentiment! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

GerJanne zei

Ik zag deze kaart voorbij komen en had op dat moment even geen tijd om te reageren. Dus kom ik even terug. Ik vind hem geweldig!! Supermooi van samenstelling en de inlegtechniek is toch wel heel mooi! En erg goed gelukt. Hopelijk bevalt het Marjolein. Er zal wel heel veel op haar af komen de komende maand...Kost veel energie in het begin. Maar dat gaat vast goed komen!

Sharon Traynor Designs zei

It's an exciting time for your daughter as she starts her new job and your card is perfect for that occasion. It's a great use of the additional colour. Thank you so much for sharing this with us at Less is More xx