Mijn lijst met blogs

woensdag 24 oktober 2018

Groetjes

De uitdaging van Dutch Card Lovers, gebruik ruitjes, bleef in mijn hoofd hangen. Ook zag ik al mooie exemplaren voorbij komen. Gisteren de laatste hand aan een wat meer bewerkelijke kaart gelegd. Vanmorgen  tijd voor wat strakke  snelle kaartjes. En daar hou ik ook wel heel erg van, en is na een bewerkelijke kaart ook heerlijk om te doen. En momenteel verstuur ik nogal wat kaartjes. 
Gisteravond al verschillende soorten ruitjes klaargelegd, er toch maar weer wat weggelegd, want het werd veel te veel voor een ochtend. Dit ruitje heeft het gewonnen.  Een oudje, een van mijn eerste blokjes papier bij de Action een jaar of 6 geleden. Papier wat ik geweldig vond en vind, maar er bleef best veel van liggen. Dit ruitje gemat op donker rood karton. En ja dan in theorie makkelijker dan in de praktijk, wat moet er dan op? Uiteindelijk het heel rustig gehouden en wederom gemat op donkerrood papier. Een paar weken geleden won ik een prachtige stempel van Crealies en een mooie gelegenheid om te gebruiken. Het woordje lieve en van mij er af geknipt, zodat ik alles apart kan gebruiken. Voor deze kaart heb ik "van mij "weer teruggelegd. 
Het strikje is ook een oudje, het zat ooit eens in een tas met knutselspullen welke ik op een beurs kocht. Het blauw komt weer zo mooi terug in het designpapier.
Nu naar mijn ouders. Ik ga met mijn moeder appelmoes maken en misschien wel een stukje wandelen met haar. Daar geniet ze zo van.
groet,
Nelleke 


9 opmerkingen:

Henriët zei

Volgens mij hebben we onze ruitjes kaart bijna op hetzelfde moment gepost.
Leuk om het zo strak te houden. Dat ruitjespapier ligt hier ook nog ergens bedenk ik me nu....
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Mooi kaartje, dat is inderdaad leuk papier, zeg. Mooi met dat zweempje blauw en dan dat blauwe strikje!
Groetjes
Jantine

Marjan zei

Heel leuke kaart, Nelleke! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers en de appelmoes is vast lekker, veel lekkerder dan uit een potje.

Caroline zei

Een heel mooi kaartje waar ik het papier meteen van herkende! Het blauwe strikje past er idd heel goed bij.
Mmmmm lekker hoor zelfgemaakte appelmoes.
Groetjes Caroline

Margot zei

Hele leuke kaart Nelleke! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Diny zei

Leuk eenvoudig kaartje Nelleke....helemaal mijn ''ding''!
Groetjes Diny

Femminde zei

Mooi kaartje Nelleke!!
Geniet van het appelmoes maken en nog gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gerrina zei

Grappig dat jij ook rustig een stempel 'verknipt' om die in gedeeltes te gebruiken....
Mooi hoe de tekst zo alle aandacht krijgt op die gave ruiten! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen