Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 oktober 2018

Herfst, herfst wat heb je te koop

Op de valreep nog een herfstkaartje. Het papier is van een prachtige blokje uit een herfstkit van IDEE & Post. Elk jaar komt het in de herfst tevoorschijn en maak ik er enkele kaartjes mee.
De sketch van Susan gebruikt (facebook) Op de labels het plaatje en gekleurd met aquarel potloden en voor mijn doen heel goed gelukt. Nou mogen bladeren ook heel bont gekleurd worden, als ik naar buiten kijk lijkt het net of er een schilder bezig is geweest, zo mooi zijn al die kleuren.
Het egeltje scharrelt tussen de blaadjes die op het gras liggen. Takjes en blaadjes stans van MD gebruikt, wat zijn ze toch mooi. Wat eikeltjes gekleurd en een eikel uit het pakket. Ook zie je rechts een paar paddenstoelen met hun rode mutsje. Met dat ik dit type denk ik daar hadden wat witte stipjes op gekund. Voor mijn doen is de kaart groot 15x15, maar zeker weer leuk om te maken.
Challenges:
Susan Ide facebook: sketch
Knutsels en kadootjes: herfst
Kleuren met potloden: herfst
4 seasonchallenge: dieren
DieR us: vallende bladeren ( Marianne design, en ?)
Crafty hazelnut: gebruik designpapier
Craftysentiments: alles mag
KIC facebook: herfst
Hobbyvision: paddestoelen
Wordart wednesday: alles mag
Scrapplezier: inspiratiefoto, herfst
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke

14 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig Nelleke...wat een mooie kleuren heb je gekozen. Leuk ook de labeltjes die erop verwerkt zijn!
Het straalt ook zo'n warmte uit...toppie!
Groetjes Ellen

Sherri zei

Gorgeous card & beautiful scene! I'm so happy you joined our "Anything Fall" challenge at Dies R Us!

GerJanne zei

Ja, dit blokje is ook bij mij favoriet in de herfst. Zulk leuk papier is het! Je kaart is prachtig. Groot voor jouw doen, maar zo kunnen de labels er mooi op! Ik vind het een heel mooie kaart. En oh ja, dank je voor het meedoen bij ons van K&K.

Karen Letchworth zei

Such a cute scrapbook layout. Thanks for sharing with us!
Karen
Word Art Wednesday

Rosina zei

Heel mooi dit herfstkaartje Nelleke...zo leuk gedaan met die tagjes erin

en ja de herfst is nu echt een feit...tjee dat is ook weer wennen hoor...
maar 's avonds lekker de houtkachel aan geeft ook weer wel veel gezelligheid...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Colien zei

Hartstikke leuk herfstkaartje, mooi met die warme kleuren!
Bedankt voor je deelname aan de challenges bij Knutsels en Kadootjes en op het 4 Season Blog.
grtz.Colien

Crealientje zei

Prachtige herfstkaart!
Mooi met de tags, geeft altijd iets extra's.
Leuke Herfst details erop.
Heel leuk gedaan!
Liefs en goed weekend Crealientje.

Mariken zei

Mooie en warme herfstkaart! Tagjes erbij, helemaal leuk!
Gezellig weekend verder!

Henriët zei

Wat een prachtige kaart. Echt herfst! En door de titel van jouw blogpost heb ik denk ik de hele avond dat liedje in mijn hoofd....
Groetjes van Henriët

Darlene zei

What a fabulous Fall creation! Thanks so much for playing in our ‘Anything FALL’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

Crea Astrid zei

Wat een schattige herfstkaart. Mooi met al die bladeren, takken en paddenstoelen erop. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

Groetjes, Astrid.

Marfien zei

Mooie herfstkleuren heb je gebruikt, gezellig kaartje

La Papera Gialla zei

Thanks for entering our CraftyHazelnut's Patterned Paper Challenge for October and good luck!
Monica - DT

Astrid Zwaan zei

Gave uitwerking van onze challenge, lief egeltje. Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.