Mijn lijst met blogs

woensdag 31 oktober 2018

Paars en lichtblauw

Paars en lichtblauw. Een combinatie waar ik niet snel aan zou denken. 
Hoe groter is dan de uitdaging om er wat van te maken.
Al gelijk bedacht ik om met inkt iets te gaan doen. Ik heb de blauwe inkt van Distress oxide gebruikt en paars van Momento. Dat eerst op een basiskaart gedaan. Daarop de stempel die ik vorige week won bij de liftchallenge. Deze ingekleurd met de genoemde kleuren en daarbij violet distress oxide inkt gebruikt. Een paarse fine liner om lijntjes te accenturen.
Met structuur pasta en mask wat op de kaarten gemaakt, en deze met paarse inkt gekleurd om het geheel wat zachter te maken.
Verder wijst het wel voor zich. De kaarten zijn gisteren naar 2 lieve blogvriendinnen gegaan.
Een verrassing wie ze in de bus vindt.
Challenges:
Martinas kaartjes: lichtblauw en paars
Timeout: whats make us Happy
Word art wednesday: alles mag.
Een kort bericht, nu eerst computerzaken ( bigregistratie) en middags naar mijn ouders.
Maar ik kom zeker lang!
groet, Nelleke 

30 opmerkingen:

Bea zei

Dit is een mooie kaart geworden Nelleke, gave kleuren...

groetjes Bea.

Femminde zei

Ik wilde net mijn computer uitdoen toen ik zag dat jij hem er ook op hebt staan. Tof kaartje!!
En ja die BIG registratie. Even voor gaan zitten en dan is het zo klaar als je een beetje week wat de afgelopen 5 jaar je uren waren. Succes!!
Fijne week!! Tot het volgende KKT!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaartjes Nelleke! Mooi hoe je met een fineliner de lijntjes nog eens aangezet hebt, dat geeft een bijzonder effect!

!neke zei

Heel mooi deze kleuren Nelleke !!!

Joanne kramer zei

Wat zijn ze mooi. Inderdaad geen kleuren die je zo zou uitkiezen, maar wel heel mooi. groetjes Joanne

Ellen zei

Prachtig hoor...ik hou van deze kleuren!
Heel mooi gedaan en super goed gelukt!
Groetjes Ellen

Ans S. zei

Twee schitterende kaarten.

Groetjes Ans

Marijke zei

Twee heel mooie kaarten. Ik deed deze keer niet mee ivm vakantie. Wel jammer eigenlijk als ik zo de kleuren zie!! Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit, mooi, deze twee kaartjes
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ja ze zijn heel gaaf! Die onderste vonden wij in de brievenbus. EN erg mooi!! Mijn inkt was te groen, niet goed te zien op de foto, maar ik heb toch wat anders gemaakt...

Rhodé zei

Ik las bij meer deelnemers dat ze met inkt wilden werken. Blijkbaar is deze kleurencombi daar heel geschikt voor. Mooie kaartjes heb je gemaakt. De ontvangers zijn er vast heel blij mee.

Marfien zei

Leuk om te zien hoe deze stempels er in paars en blauw uitzien, Het zijn 2 mooie kaartjes geworden

Mariken zei

Prachtige kaarten, en inkten zijn daar ideaal voor!

Nancy Soetaert zei

je hebt ook heerlijk gespeeld met je kleuren en inktjes! Mooie kaarten!
Nancy

gerrie zei

Per ongeluk op de aart hieronder gezet wat hier moest staan. Maar ik vind je kaart echt schitterend, helemaal mijn kaart, zooo mooi dat beinkten en wat komt die stempel er mooi op uit, wat een gave kaart.
Groetjes, Gerrie.

Laurespage zei

Een prachtige kaart met een heel mooie achtergrond.
groetjes, laurette

Grietje Jansen zei

Prachtig mooi gedaan.!

Grietje

Rosina zei

Het is een schitterend kleurenkaartje geworden Nelleke...Ook toeVALLIG heb ik ook diezelfde kleuren inkt gebruikt ...alleen heb jij er een schitterende ingekleurde stempel erop gemaakt...
groetjes
Rosina

Hermien zei

Mooi kaartje en ik had gelijk wel idee bij wie die in de bus zou vinden, ik had het juist geraden lees ik in een bericht hier boven.

Groetjes Hermien

Diny zei

Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt Nelleke!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is juist één van mijn favoriete kleurencombinaties Nelleke. Ik ben dan ook weg van je kaart. Mooi die aanzet met de witte fineliner erbij.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Nou .... de bovenste lag gisteren bij mij inde bus, hoor. Heel erg mooi en erg blij mee, Nelleke!

Jantine zei

Wauw, dat is erg mooi geworden, Nelleke! Heel geslaagde kaartjes.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

het is me gisteren niet meer gelukt m een kijkje te nemen p je blog. Je kaartje vind ik heel mooi.
fijne dag nog

Gerrina zei

Mooi om weer gestempelde kaarten hier t e zien en wat voor; vind ze prachtig! (ben fan ook een fan van deze kleuren...) Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

Leuke kaarten maakte je, je hebt beide kleuren mooi verwerkt, en meteen ook aan de kerstkrans voor 52 weeks gedacht! Slim!!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Mooie kaart geworden, Nelleke. En die accenten met de fineliner maken het helemaal af!
xxx Margreet

Stephanie Lanzalotto zei

Beautiful card. I love the design, the soft color and the square shape. Thanks so much for playing with us at Time Out!

Sarah zei

Super mooie kaartjes!
Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.

Lynn zei

Those colors are absolutely stunning. Love all the detail!

Thank you so much for playing with us at Time Out!