Mijn lijst met blogs

zondag 25 november 2018

HELLO

 
Afgelopen vrijdag was ik even bij de Action en zag ik flesjes waterverf inkt staan. Zeg maar ecoline.
Ik viel er als een blok voor en kocht er wat van. Een mooie gelegenheid om uit te proberen of ik dit ook leuk vind.
's Avonds moest ik het uitproberen en maakte ik wat achtergrondjes. Ik was verrast door de felle en frisse kleuren nadat het papier droog was. 
Gisteravond was ik alleen thuis en heb ik van het eerste achtergrondje deze kaartjes gemaakt. 
Wim en Thomas genoten in Eindhoven van PSV-Heerenveen, ik trok mij een uurtje terug op mijn kamertje.
Ik had na de basis vrijdagavond ook gelijk een stencil van CE gebruikt en dit met de vloeibare waterverfinkt gedaan. Had misschien net zo makkelijk met distress inkt kunnen doen. Ik heb met distressinkt een klein achtergrondstempeltje gebruikt. Daarmee ook Hello en de dromenvanger, Dit rondom uitgeknipt, de veren apart gestempeld en ook uit geknipt. De dromenvanger plakte ik op een wit rondje. Hello stanste ik ook uit en toen plakken maar.
Challenge: Fresly made sketches: sketch.
Er bleef een randje over en dat plakte ik op een reep van 15x7,5 cm. Allerlei kleuren geel uit mijn restantenbak gevist en daar deze bloem van gemaakt. Hier Hello direct op de kaart gestempeld. Wat glittertjes en meer heeft de kaart niet nodig.
Ik maakte nog een 3e kaartje en die plaats ik een andere keer.
Vandaag was ik met dochters en schoondochter al vroeg op pad om naar flavourites in Amsterdam te gaan. Een beurs voor webwinkels om zich te presenteren wat ze verkopen.
Het was leuk om er te kijken en mee te maken. 
De foto's moesten wel binnen gemaakt worden want het was veel te donker buiten vandaag.
Tot morgen of dinsdag, ik heb nog het één en ander te plaatsen.
groet, Nelleke 

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

waw Nelleke, het kleur spat er van af! Prachtig! Ik bracht de potjes gisteren ook mee van Action, 2 setjes, blauw/groen en roze/oranje. Hoop er binnenkort ook eens mee te spelen, nu te druk met een opdracht...
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Leuk hè, dat spelen met inkt, Het zijn weer verrassend mooie kaartjes geworden

GerJanne zei

Heel mooie kaarten!! En ik was woensdag nog bij Action...niet gezien. Maar ik kan woensdag weer even langs wippen...en van de flavorites moet je me morgen maar vertellen!

Diny zei

Prachtige kaartjes Nelleke.
De kleuren komen mooi uit.....goed gelukt.
Wat kun jij netje s knikken!
Groetjes Diny

Joanne kramer zei

Wat is dit mooi en super vrolijk!! groetjes Joanne

Daphne zei

Wauw, wat een gave kleuren.
Helder zeg!!
Ecoline is geweldig spul, ik gebruik het ook heel veel.

Kaartenkraam zei

Wow die tweede kaart vind ik supermooi. De bloem komt er heel goed op uit!

groetjes van Ank

Jen Timko zei

These are amazing! Love the colors and backgrounds. Glad to see you this week at FMS!