Mijn lijst met blogs

donderdag 1 november 2018

Kerstwens

Voor het KKT van Martina was ik eerst begonnen om de kleuren Broken China en Wilted Violet van distress oxide te gebruiken. Dat waren niet de goede kleuren. Ik deed er paars bij, echter niet geschikt voor KKT. Ik dacht dan maak ik er voor vandaag een kerstkaart van. De randen met paarse inkt bewerkt, en een sterrenmask gebruikt met paarse inkt. Dit op paars papier geplakt en op een witte basiskaart. De krans van MD 2x gestanst. De stempel van MD midden in de krans en wat bijgetekend met paarse pen. Tot slot wat sterretjes en paarse glitters op de krans. Ik wilde het rustig houden, en steeds kwam ik weer op die uit. Nooit gedacht die te gebruiken, ik kreeg het een paar jaar geleden...
Een makkelijk en snel kaartje met een leuk effect.
Challenges:
52 weeks to Christmas: maak een kerstkrans op je kaart.
CHCC: alles mag.
The merrychristmaschallenge: alles mag
Christmasatsweetstampinchallenge: alles mag
52CCT: gebruik een mask
ABC christmaschallenge: V van very quick
Groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

Fabiola zei

J'aime beaucoup ces tons de violet Nelleke, elle est très moderne cette carte, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

Diny zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden Nelleke!
Groetjes Diny

Chris zei

Fabulous card, beautiful colours and design. Thank you for playing along with us at Christmas at Sweet Stampin’ this month.
Chris
x

GerJanne zei

Jij had dus hetzelfde als ik gisteren! Inderdaad het Broken China is anders op het deksel als de inkt op papier is. Mijn achtergrondje ligt er nog..
Jouw kaart is super met die krans. Goed idee!

Joanne kramer zei

Super mooi deze kaart. groetjes Joanne

Julie Temple zei

Pretty!! Thanks for playing along with us at The Merry Christmas Challenge!
Julie

Jantine zei

Ik vind m prachtig, Nelleke, maar volgens mij had hij prima ook voor het KKT gekund :-).
Heel sfeervol door die blauw-paarse kleuren.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Het is een prachtige kaart geworden, heel mooie kleuren en super met die krans erop ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

En wat een mooie kerstkaart! Fijn weekend!

Margo zei

Wat mooi in deze kleuren !
Groetjes
Margo

Kaartenkraam zei

De krans is mooi en komt goed uit op die prachtige achtergrond.

groetjes van Ank

!neke zei

Heel mooi Nelleke !
Mooie achtergrond !

groeten Ineke
DT 52 WTC

AlisonC zei

I really like the colours in your background setting off your white wreath. My kind of colours. Thanks for joining in at 52CCT

Margreet zei

Supermooi gedaan, Nelleke. Voor mij wastie ook geschikt geweest voor het KKT!
xxx Margreet

Femminde zei

Mooi!! En die kleine sterretjes erbij maken het toch kerstig.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Mooie krans op de prachtige achtergrond, TOP!