Mijn lijst met blogs

dinsdag 27 november 2018

Kikker viert Kerst en Be Challenged


Een dubbele post vandaag. Ik begin met Kikker viert kerst.
Diertjes dinsdag vandaag en ik had me opgegeven om mee te doen. Na mijn eerste kaartje vond ik twee doosjes om te pimpen. Leuk voor de kleinkinderen, maar omdat ik 4 kleinkinderen heb moesten er 2 doosjes bij.  Want het is leuk om voor elk kleinkind een doosje of tasje te maken voor de Kerst met wat lekkers erin. 
Deze is gemaakt met een mal van DDBD. Het patroon wat langer gemaakt en de hengsels niet gebruikt.
Daarop kerstpapier van Joy. Omdat mijn oudste kleinzoon van groen houdt heb ik de kikker gebruikt. Zie hem zitten op de bevroren bladeren met zijn kerstmaal voor zich....Je ziet dat hij het koud heeft en heeft een lekker warm mutsje opgedaan. De randjes van de bladeren (die naar achteren lopen)  en gras bewerkt met een pen. Ik weet even niet hoe die heet. De worteltje en bezem van de sneeuwpop weer gebruikt.
Hier zie je de achterkant van het doosje met zijn naam erop. 
Challenge:
Winterdiertjes Eline, via blog van Linda en Gerdine
Dit is de kaart voor GerJanne haar verjaardag. Het patroontje is van Be Challenged op face book.. Een makkelijk model, de basis was zo klaar. De afwerking vond ik wat lastiger. De test gestempeld en de grote krans ( of wat het ook is ) gemat op kraft. Randje gemaakt met een stans van Crealies, daardoor werd het sprekender.
De binnenkant van de kaart. Haar leeftijd binnenin, en een mooie bloem. Ik ben helemaal gek van de open bloem, deze is opgevuld met allemaal kleinen sterretjes, dat hart hoort weer bij een andere bloem. 
Een swirl van MD gebruikt en aan de uiteinde van de takjes kleine bloemetjes.

Hier zie je de rand met een springende sporter.
Morgen weer een post, ik heb nog het 1 en het ander te plaatsen.
Nu even lekker mijn knutselhok in.
groetjes, Nelleke 


16 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Jij bent lekker bezig geweest. mooi hoor! groetjes Joanne

Eri zei

Leuke cadeautas met de kikker, je hebt hem lekkere warme muts op gezet. Ook voor de jarige heb je een leuke kaart gemaakt!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Mooi tasje voor je kleinzoon, de kaart voor GerJanne isook tof!
Groetjes
Nancy

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke tasje met de winterse-kikker en de kaart voor GerJanne is ook prachtig gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie

Daphne zei

Die tasjes zijn zeker leuk voor Kerst.
Wat lief en een leuk idee dat je voor elk kleinkind een tasje maakt.
Helemaal leuk d ast je ze alle 4 verschillend gaat maken .

Je kaart voor GerJanneπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚, van mij kreeg ze hetzelfde model.
Leuk issie hè, ik heb alleen ook een beetje zitten worstelen met de verdere opbouw.

Chantal zei

Leuk die kado tasjes. De kaart is echt erg mooi.
Groetjes, Chantal S

GerJanne zei

Ontzettend leuk voor CAS. Die kikker is erg leuk, koud, dat wel.
En mijn kaart is supermooi. Zo leuk die sporter. Net of hij wil smashen en dat past bij mij als aanvalster bij volleybal... Dank je wel, nogmaals!

Gerdine zei

Wat een mooie creaties! Bedankt voor het meedoen!
Groetjes, Gerdine

Linda Visser - van der Velden zei

Goed bezig, leuk dat je ook weer met ons meedoet! Groetjes, Linda

Diny zei

Zowel de kaart als het doosje/tasje zijn heel erg goed gelukt Nelleke!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Mooie creaties! Leuk om zo persoonlijk voor je kleinzoon (en de andere kleinkinderen) aan de slag te gaan. Groeten Marjolein

Renate zei

Je laat ons hier vandaag weer een paar waanzinnig leuke creaties zien.
Kei leuk gemaakt.

-xies- Renate

Jantine zei

Dat is dan een echte CASknutsel :-) heel erg leuk met die feestelijke kikker!
En je kaart voor GerJanne is ook prachtig.
Groetjes
Jantine

Margot zei

Daar gaat je kleinzoon erg blij mee zijn!

Petra zei

Goed bezig voor de kleinkinderen en een leuke kikkerkaart heb je gemaakt.
Lieve groet,
Petra

Nicolette zei

Mooie kaart voor GerJanne, leuk met die sporter er ook. Ook de tasjes zijn zo leuk.
Groetjes Nicolette