Mijn lijst met blogs

woensdag 28 november 2018

KKT en nog veel meer....Catch your dream, doosjesgeluk en HB

Gisteravond dacht ik wanneer moet ik de kaart voor het KKT toch posten? Oeps dat is dus vandaag al. Gelukkig had ik deze al heel lang klaar, had deze gemaakt op onze kletselmiddag met GerJanne begin november. Alleen moest er nog een foto van gemaakt worden, en dat kan nu omdat het nu licht is.
Deze kaart is gemaakt naar de workshop van Willy Duit waar wij begin november het eerste kaartje al lieten zien. 
De sketch van Cheerfullsketches vind ik zo leuk en wilde graag mee doen. Ook deze kaart post ik nu, want het is vandaag de laatste dag. We hebben nogal verjaardagen deze en komende maand, en zo heb ik al in het voren gewerkt. De kaart spreekt verder wel voor zich.
Bij Kimya verpakkingen doe ik mee om elke maand een tag te maken. Ik loop iets achter, maar eind van de week ben ik weer bij. Deze tag heb ik voor Lieke haar verjaardag gemaakt. Ze kwam een tijdje geleden met een mooie label van haar nieuwe broek aanzetten, met knoop en prachtig koord. Deze nam ik dankbaar in ontvangst en maakte dit voor haar. Papier van het Kruidvat, een basketballer omdat dat haar sport is. Nog even en dan mag ze weer spelen na haar kruisband operatie in april. Gefeliciteerd ed komt van een mini workshop die wij volgden bij Paperpassion vorig jaar. Daar maakten we met gilding wax een voorbeeld. Ze deed er niets mee en lag op mijn kamertje. Daar de vogel en gefeliciteerd uitgeknipt. Ook de bal en 22 komen daar uit.
De zoon van GerJanne is gisteren uit het ziekenhuis ontslagen. Voor hem maakte ik deze kaart van restjes van vorige kaarten die ik eerder postte. De tekst is zeker op hem van toepassing, want hij heeft nog een lange weg te gaan. Maar hij moet ook zeker zijn dromen pakken. De sketch van Case this sketch sprak mij aan en van de restjes was dit idee al gauw geboren. Het rondje achter catch your drem heb ik 2x veranderd omdat de kleur niet naar mijn zin was. De foto is niet echt mooi, dat komt omdat die binnen gemaakt is en ik deze maandagavond mee wilde nemen. 
Een lange post vandaag, ik heb ook een lange dag. Eerst naar het zorgkantoor in Enschede om zorg voor mijn ouders te regelen. Wat komen we veel tegen nadat ze van WMO naar de WLZ gaan. Niet altijd even leuk en dan schrik je van alle regels en communicatie. 
Daarna naar mijn ouders en dan door naar Apeldoorn om te eten en een uurtje te vergaderen. Ik hoop een uur of 8 weer thuis te zijn. Het reageren komt denk ik wel op een ander tijdstip.
Groet, Nelleke 

31 opmerkingen:

Jantine zei

Zo, dat is een flinke post met allemaal mooie werkstukken!
Ik vind je kleurenkaartje heel goed gelukt, mooi. De rest is uiteraard ook zeer geslaagd, ze zijn allemaal heel verschillend,
Fijne dag,
Jantine

Mariken zei

Wauw, jij bent aardig actief geweest! Wat een mooie serie kaarten, en die van het KKT is helemaal tof!
Gezellige dag!

Femminde zei

Wat een toffe kaarten!! En wat een drukke dag. Maar dan heb je vanavond waarschijnlijk wel het idee dat je veel hebt gedaan. Hier ook de hele dag al actief, nu even reageren, zo boerenkool stampen en dan door naar het werk. Het zal wel morgen zijn voordat ik terug ben.
Succes vandaag!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie kaarten! De KKT kaart is mijn favoriet vooral ook door de leuke tekst die erop staat!

Scraptastisch zei

Wat een mooie kaarten Nelleke en allemaal zo verschillend!!!
Alle regels en communicatie is verschrikkelijk en kost enorm veel tijd...iedereen denkt dat we digitaal alles kunnen regelen hè! Sterkte met het regelen en zorgen voor je ouders en druktes. xx Gerie

gerrie zei

Prachtige kaart voor het Kleurenteam, woww, wat mooi.
Groetjes, Gerrie.

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks kaartjes heb je hier staan, mooi gedaan !
bedankt voor je deelname alweer ! top hoor, zonder deelnemers geen kkt, dus... een DIKKE DANK JE WEL !
grtjs, Martina
x

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes Nelleke!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een prachtig kaartje voor het KKT! Heel mooi gedaan en een mooie tekst! De andere kaarten zijn ook prachtig. Leuk gedaan met allemaal spulletjes verkregen van van alles! Super gedaan!Groetjes Marijke.

Margo zei

HI Nelleke,
wat een toffe kaarten heb je weer gemaakt, je bent druk zeg met alles regelen enzo ! Daar komt toch zo'n hoop bij kijken en nu het minder lang licht is, vind ik dat de dagen ook echt korter zijn ook al zitten er nog evenveel uren in.
Veel succes vandaag !
Groetjes
Margo

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Allemaal verschillend, maar even mooi.
Een lange dag voor je. Hopelijk morgen wat rustiger?
Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jij bent lekker bezig geweest Nelleke. Wat een diversiteit aan creaties. Ik ben helemaal weg van je eerste kaart. Hele gave opbouw en mooie kleurverdeling.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Gave kaarten !!!!!
Lekker verschillend !
Succes vandaag met alle drukte !

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt cheerful sketches

Rhodé zei

Mooie kaart, Nelleke! De tweede is ook leuk. Ik heb die stempelset ook en had nog niet eerder bij iemand er iets van gezien. Leuk.

Ans S. zei

Prachtige serie kaarten allemaal even mooi, Nelleke.

Groetjes Ans

Creatiels zei

leueke serie kaarten heb je gemaakt. De achtergrond van het KKT-kaartje vind ik moi gedaan.
groetjes
Els.

Marfien zei

Leuk voor iedereen zijn eigen kaart, deze persoonlijke kaarten doen je net iets meer . . .
De bovenste vind k echt iets voor mij, vooral de tekst

GerJanne zei

Oh wat leuk allemaal te leen en te zien. Ja, dat kaartje voor het KKT is prachtig! De label voor Lieke had ik ook gezien in het echt en de kaart voor Matthijs natuurlijk ook. Die is ook mooi!
De kaart met de cheerful sketch is heel mooi! Ben benieuwd of je kaart eruit gepikt wordt.... ;-)

carla zei

Een mooie, leuke serie kaarten heb je gemaakt.
Super gedaan.
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

Superleuke kaartjes Nelleke.
HArtsttikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!!

Margreet zei

Wat een moois laat je hier allemaal zien, Nelleke. Je kaart voor Cheerful Sketches was idd nog precies op tijd. Bedankt voor je bijdrage.
xxx Margreet

Marjan zei

Wat een mooie serie, allemaal zo anders!
Leuk om op Liekes kaart gebruik te maken van dat label!
Succes met het regelen, ik kan me voorstellen hoeveel er op je af komt en ja, die communicatie was toen ik dat deed voor mijn ouders ook al niet zo geweldig.

Janny's Cards Creations zei

Leuke labels en kaarten. Groetjes

Janny's Cards Creations zei

Dat regelen valt zeker niet mee. Dat doen wij nu voor mijn moeder. Eerst voor beide. Maar ik vraag mij weleens af hoe het zou gaan als oudere dit zelf moeten doen. Volgens mij lukt dat veel oudere helemaal niet.

Nicolette zei

Wat een mooie kaarten heb je allemaal gemaakt.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Prachtige kaartjes laat je ons vandaag zien Nelleke, maar wat een lange dag heb je achter de rug!

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

wat een mooie reeks kaarten! heel gevarieerd!
Fijn dat je meedoet met cheerful sketches!
Nancy DT CSC

Anita van Merode zei

Prachtige kaarten, dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
Gr Anita DT

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ik heb nu pas tijd om een blogrondje te maken. Hopelijk lees je het nog!

Wat ben je goed bezig! Buiten de KKT-kaart nog extra kaaten... Goed bezig!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Leuk al die cijferkaartje.
Tof!