Mijn lijst met blogs

maandag 12 november 2018

Kletselen

Donderdagmiddag hadden GerJanne en ik een hele gezellige middag om te kletselen. Vrijdagmiddag zagen wij elkaar weer, nu met onze mannen erbij voor een heerlijke high tea. Dat was ook heel gezellig en  heerlijk.  Ze vroeg of we avonds nog gegeten hadden na al dat lekkers. Nou nee, wat later op de avond een frikandel en dat was het dan ook.
Na een leuke verjaardag gisteren met Lieke en wederom weer met veel lekkers, gaan we nu weer over op de orde van de dag.
Nu dan deze envelop welke ik voor GerJanne maakte donderdag.  Het lijkt alsof het een kaartje is, maar het is een envelop die ik versierd heb.
De basis is wit papier waar ik een envelop van heb gemaakt. Daarop een papier wat ik eerst met bister en water bewerkt heb.  Het ligt al een jaar of 3 in mijn map met inkt werkjes. Voordat ik dat gebruikte had ik daarop ook kleine vlindertjes gestempeld. Die zijn door het water verlopen. Daarop weer bruine vlindertjes met een kleine achtergrond stempel van Crealies.
Op kraft een grote vlinder gestempeld en deze rondom met witte gelpen getekend. Dit alles op blauw papier gemat en op de achtergrond geplakt.
Daarop een touwtje met een knoop. Met het verticale touwtje heb ik de envelop dicht gemaakt met een strikje aan de achterkant. En tot slot nog wat glittertjes.
In de envelop stopte ik een klein cadeautje, een heel leuk stansje van een wiegje welke ik bij de Action vond.  Dit is nou zo leuk om zoiets te maken en iemand hiermee verrassen.
De sketch is van Sweet Sketch Wednesday. Daarbij moest je ook een knoop gebruiken.
Een fijne dag waar we vast wel wat van maken ondanks de regen.
groet, Nelleke

14 opmerkingen:

Trijntje zei

Het ziet er prachtig uit Nelleke. Mooi afgwerkt met touwtje met knoop. Groeten Trijntje

Henriët zei

Heel erg mooi Nelleke! Het blauw en kraft passen mooi bij elkaar en het touwtje en de knoop maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Scraptastisch zei

Na een high tea zit ik ook altijd bomvol hoor Nelleke, maar wel erg lekker al dat snoepen! Je bent lekker bezig geweest met inkt en vlinders en een mooie verrassing envelop geworden!
xx Gerie

Joanne kramer zei

Een high tea is gezellig, lekker en vult altijd goed!
Wat een leuke envelop heb je gemaakt. Prachtig! groetjes Joanne

Caroline zei

Wat leuk gedaan! En wat lief om er iets kleins in te doen!
Groetje Caroline

marja kenter zei

Wat een leuk idee Nelleke en lief om er iets in te doen. Ik vind die wazige vlindertjes ook erg mooi zo.
groetjes

Daphne zei

Ooooh, wat een leuk idee....een kaart maken van een envelop, waar dan een klein kadootje in zit.
Lieffffff.
Mooie creatie hoor, heel kunstig.

Hermien zei

Een grijze dag was het vandaag, ik heb gewerkt dus er niet zo heel veel van meegekregen. Je envelopje ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien

Marfien zei

Leuk idee om een enveloppe te versieren, nog leuker is het om zoiets moois cadeau te krijgen

Kathie zei

Oh I just love what you did with my sketch this is such a cute image and wonderful colours and design papers. This is a great card thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.

Hugs Kathie
SSW 2~DT

Ellen zei

Wat een beauty Nelleke...heel gaaf gedaan!
Mag ik van jou horen wanneer GerJanne jarig is deze maand?
Groetjes Ellen

Femminde zei

Wat super leuk weer Nelleke!! Fijn dat je iemand hebt om zo lekker mee te kletselen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

anne zei

Such a beautiful card. Thank you for playing along at Sweet Sketch Wednesday 2
Anne
SSW2-DT

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
หนัง 2016