Mijn lijst met blogs

zondag 16 december 2018

Mannenkaart uit doosjesgeluk

Vorige week dit kaartje in elkaar geflanst. Naar een sketch van sheerfullsketches. Wel heb ik de sketch gedraaid ivm het plaatje van Syta van Gelderen. Het embossing gedeelte heb ik met gilding wax bewerkt en lag al een jaar in het doosje om gebruikt te worden. Het spreekt verder wel voor zich. Eenvoudig gehouden omdat het mannenkaart is. Om iets meer kleur aan te brengen heb ik Celebrate in oranjeachtig papier gestanst. Een touwtje om het wat stoerder te maken. Ik weet al voor wie die wordt, zijn geboortejaar is nog net in de t van celebrate te zien.
Challenges:
Cheerfullsketches: sketch
Knutsels en kadootjes: mannenkaart.
De kerstkaarten allemaal geschreven dit weekeind, morgen gaan ze op de bus. Ik ben benieuwd, op de meesten zit een Sand zegel, dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Natuurlijk hoop ik dat de kaarten op tijd overkomen, ze garanderen van wel en dat door heel Nederland.
Ik ben benieuwd of het zo is. Ik hoor ook graag of de kaartjes overgekomen zijn.
De eerste kaartjes komen binnen. Dat is genieten, ze worden aan een slinger in de woonkeuken gehangen en blijven daar tot eind januari.
Een hartelijke groet, het wordt een volle week (6 dagen werken) maar ik probeer er dinsdag te zijn met Elines diertjes.
Groet,
Nelleke 

17 opmerkingen:

carla zei

Een mooie, stoere mannenkaart.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Lekkere stoere kaart.
En ik vind dat Celebrate in oranje juist wel lekker vrolijk.
Succes deze week, altijd een hoop drukte hè, zo eind van het jaar.

Joanne kramer zei

Wat een mooie en stoere kaart. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. Succes met werken! groetjes Joanne

Marfien zei

Mooie mannenkaart, leuke kleurencombinatie, het bier is toch ook oranje?
Heb ook sand zegels geplakt, ben ook nieuwsgierig . . .

Ellen zei

Stoere kaart hoor...leuk gedaan! Het gedeelte met de wax doet het leuk erbij!
Succes met alle drukte!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Mooie kaart! Lekker stoer. De letters in oranje zijn juist mooi. Halen de kleur van het bier mooi naar voren.
Ik zie dat ik allerlei moois bij je gemist heb. Sorry... Op de een of andere manier verscheen je een poosje niet in mijn leeslijst....
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Mooie, stoere kaart, Nelleke!
Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Mariken zei

Toffe en stoere mannenkaart! Ik vind het knap!

Femminde zei

Wat een mooie kaart. En wat een super effect heeft dat gilding wax. Hier ook nog veel werken voor het kerst is.
Werk ze en fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Leuke mannenkaart. Zaterdag hebben Nicolette en ik met de wax gekliederd, niks voor mij hoor. Maar ja, het geeft wel een leuk effect zo!
Groetjes Caroline

Hobby Hoogland zei

Een leuke stoere mannenkaart .De kerstkaarten weer op de post geeft weer een beetje rust.
groetjes Marjan.

Hermien zei

Stoer kaartje met mooie details Nelleke, bedankt voor je deelname bij K&K. Op mijn kaarten ook dit jaar weer zegels van Sandd want dat scheelt veel, hopelijk komt alles goed op z'n plek maar dat weet je met postnl ook niet zeker.

groetjes Hermien

Monique zei

Prachtige kaart Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Bea zei

Een prachtige mannenkaart Nelleke, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches

groetjes Bea.

Bernadet zei

Geweldig leuke mannenkaart Nelleke.
Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

Colien zei

Heel mooi kaartje, lekker stoer!
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
grtz Colien [Knutsels en Kadootjes]

Nancy Soetaert zei

mooie mannenkaart Nelleke, fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
Nancy DT CSC