Mijn lijst met blogs

donderdag 31 januari 2019

Kerstkaart 4 en 5

Daar ben ik nog met 2 kerstkaarten en ben ik weer helemaal bij met deze kaarten. Vanmorgen zat ik om 8.00u met Thomas bij de KNO arts. Een extra controle omdat hij wat problemen met zijn oren had. Daarna had ik een afspraak en bracht ik Thomas naar zijn werk. 
De dag met GerJanne was leuk en gezellig. Morgens maakten we een paar doosjes, om te ervaren dat dit eigenlijk heel erg gemakkelijk is. Na de lunch gingen we verder met het uitproberen van ecoline inkt en daarbij het gebruik van zout en chloor. Leuk om te doen en wat kun je veel met huis en keukenmiddelen. Het was een gezellige dag. Dank je wel GerJanne! Ik voelde mij zeer vereerd, de kamer opgeruimd voor het "hoge bezoek" dat zou komen vandaag. :-)
Om half vijf een afscheidsreceptie van een collega. Daarover later meer, want dat is ook nog een verhaal apart. Een kopje soep, op de bank deze foto's bewerken, en toen..... ging het licht uit. Dat was lachen toen ik de foto's bekeek.... het was niet helemaal goed gegaan.
Nu dan deze kaartjes.
De bovenste is een tag, gemaakt voor Kimya verpakkingen, waar een kleurencombinatie gevraagd werd. Het papier zijn restjes uit een oud blokje. Het raam van Joy, de sneeuw is vellum. Verder spreekt het eigenlijk wel voor zich. Bloementje van Joy, strikje,  sterretje en 2 schattige hertjes.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag, no sentiment

                                
Een grappig snel kaartje als slot. Thomas had dit stukje canvas op zijn kamer liggen, wat tussen zijn kerstspullen/post lag. Te mooi om zomaar weg te doen. Ik plakte het op een kaartje met wat glitters.
En hij kan het dit jaar als kerstkaartje in zijn brievenbus vinden. Wat een schatje he?
Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties de laatste tijd. Een bewogen maand is bijna ten einde. Fijn om weer een nieuwe maand in te gaan, weer beginnen met werken en freubelen en reageren wat ik op de blogs tegen kom. En wat genieten dat het morgens wat eerder licht wordt, en avonds wat later donker.
Ook zag ik dat ik er volgers bij heb, Angela, Elle-Jeanne, Nota Bene en al wat langer Daphne. Welkom allemaal. Nota Bene volgde ik al. Mooie initialen/logo, konden de mijne zijn, hihi.  Daphne en Elle Jean ook, maar Angela haar blog kan ik zo niet vinden. Ik kom graag een keer langs.
Groetjes, Nelleke 


13 opmerkingen:

Hermien zei

Fijn dat jullie knutsel date geslaagd was Nelleke. Je creaties zijn allebei prachtig maar die met het rendier vind ik super.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja dat was reuze gezellig! En inderdaad bewust voor onze knutseldate alles opgeruimd. Werkt prettig he? Je kaartjes zijn leuk, Het verhaal van de canvas van Thomas had ik al gehoord, leuk!
Ik heb al drie kaartjes af, met de achtergronden...Zul je binnenkort wel zien!
Tot gauw!

Daphne zei

Niet alleen een gezellige dag, maar ook nog eens een productief dagje zo te lezen.
Je label en kaart zijn leuk. Wat grappig dat je iets vindt en daar dan een kaart van maakt. Lukt mij ook af en toe, je kan dan de leukste kaarten maken.
Ik ben benieuwd naar je verhaal van de receptie.....

Elle-Jeanne zei

Fijn toch,dat jullie een leuke dag hebben gehad.
En nog een super mooie labelkaart gemaakt de andere is ook mooi geworden.

Groetjes, Elle-jeanne

Joanne kramer zei

Wat fijn dat jullie zo'n fijne knutsel en kletsdag hebben gehad! Dat kon je ook wel gebruiken.
Je hebt hele mooie kaarten gemaakt. Super de bovenste in die rustige tinten en de tweede is te leuk! groetjes Joanne

Hobby Hoogland zei

Weer twee kaartjes af , wat zijn ze leuk .
Leuk om samen aan de slag te gaan , ben wel nieuwsgierig wat het zout en gloor doet op je werkstuk, maar gaan we vast nog zien.
groetjes Marjan.

Enny zei

Altijd leuk, zo'n knutseldag ! En je kaartjes zijn prachtig! Ik wens je een rustige februari. Groetjes, Enny

Marfien zei

Vrolijke kaartjes heb je weer gemaakt, goede tip van het zout en chloor, ga op de dagopvang achtergrondjes maken en daar past het zout ook goed bij

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten Nelleke!
fijn dat je een leuke knutseldate had met GerJanne!
Groetejs
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Mooie kaarten en leuk dat je zo genoten hebt bij GerJanne.
Groetjes,
Jantine

Marijke zei

Twee mooi kaarten en zo heerlijk verschillend!Mooi gedaan en de tag kan ook meedoen met de challenge toch van deze maand een label op je kaart?Ben ook benieuwd naar jullie experimenten van gloor en zout? Laat je die nog zien? Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden !
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina
x DT 52 WTC

sweet art designs zei

Both cards are wonderful. Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT