Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 januari 2019

Mannenkaart

Te midden van alle foto's die ik aan het zoeken ben van mijn moeder en het in memoriam schrijven over haar, zag ik deze foto op de computer staan met de datum 15 januari erbij.
O, dat is waar ook, ik mocht gastdesigner zijn bij Carlin's kaartenparadijs, omdat ik hun challenge gewonnen had.
Daarom nu dit kaartje, welke al even klaar was. Gemaakt uit een wat boeit en niet vermoeid
boekje. (Zoals je ook boeken hebt om te lezen wat eens gezongen wordt in een lied.)
De uitdaging is, maak een mannenkaart zonder stansen.
Het is uit een bijna kant en klaartje boekje en er mijn eigen draai aangegeven.
Dit door de achtergrond te stempelen en wat fietsbandstukjes vast te nieten.
Een kort berichtje dit keer.
Vandaag de laatste dag voor de uitvaart. Een rollercoaster waarin we zitten met zeker ook hele mooie en dierbare momenten. Die laatste nacht slaap ik thuis, waarschijnlijk met mijn zussen.
Groet en tot een volgende keer.
Nelleke

15 opmerkingen:

Mariken zei

Jeetje Nelleke, ik zie je bericht nu pas! Wat vreselijk zeg, allebei je ouders te moeten missen! En dat zo kort na elkaar! Heel veel sterkte voor jou en je familie!

Ellen zei

Ik wens jullie heel veel sterkte toe...er zijn geen woorden voor je beide ouders zo snel achter elkaar te moeten verliezen!
Je kaart is een topper!
Liefs Ellen

Daphne zei

Je bent nu ook helemaal niet bezig met gaat disigner zijn.....logisch toch?!

Mooi, Zoals jullie het afsluiten met elkaar.
Sterkte

carla zei

Een ouder verliezen doet al zo'n pijn, maar dan nog allebei op enkele dagen tijd, dat moet vreselijk zijn.
Ik wens jullie heel veel sterkte en moed om dit verlies te kunnen plaatsen.

Bedankt voor de mooie kaart die je als Gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs hebt gemaakt.
Prachtig gedaan.

Groetjes,
Carla

Caroline zei

Een heel mooi kaartje wat je hebt gemaakt.
Heel veel sterkte morgen en zeker de komende tijd. Fijn dat jullie vannacht bij elkaar zijn...
Lieve groetjes Caroline

GerJanne zei

Knap dat je de puf kon opbrengen om dit berichtje te plaatsen. Mooie reminder heb je gemaakt!
Liefs en tot gauw!

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart Nelleke. Knap dat je hier bent. Heel veel sterkte morgen. Groeten Trijntje

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke. Fijn dat jullie het verdriet maar natuurlijk ook de mooie dingen samen kunnen delen. Sterkte

Groetjes Hermien

Original handmade by Janneke zei

Tjonge Nelleke, dat je nog gedacht hebt aan je GD kaartje.... Hij is lekker stoer en dat zónder stansen ;-)
Ik hoop dat ondanks het verdriet en gemis, jullie een mooie uitvaart hebben gehad. De komende periode zal nog heel druk en emotioneel zijn.. Veel sterkte hoor!

Groetjes Janneke

martina's kaartjes zei

wat een leuke, stoere mannenkaart ! helemaal geslaagd !
nog veel sterkte voor komende en latere, moeilijkere periodes / momentjes
grtjs,martina
x

sanpiseth40 zei

Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
ดูหนังออนไลน์

Sarah zei

Lieve Nelleke, veel sterkte, ik lees nu pas al je berichten en ik stuurde je net een Messenger bericht. Sterkte!

Claudia's kaartjes zei

Kanjer van een kaart. Geweldig!!

Nelleke, veel sterkte met je verlies <3
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Angelique zei

Mooie, stoere mannenkaart en gelukkig bestaan er van die boekjes voor als het eens snel moet of de inspiratie op is.
Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd, een tijd van veel geregel.
lieve groetjes Angelique

johnypoipet zei

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
รอยัล 1688