Mijn lijst met blogs

woensdag 13 februari 2019

Little baby

In onze omgeving worden baby's geboren. Soms is een enkel kaartje voldoende, maar vaak vind ik het ook leuk om de grootouders een kaartje te sturen, vooral als ik ze goed ken.
Dit is de eerste. Een eenvoudig kaartje is het geworden. Zonder poespas. Gemaakt naar een sketch en het lieve hertje gebruikt. Daar heb ik wel wat mee, de laatste dagen ook veel hertjes in de handen gehad. Daarover later meer.
Nu nog wat kaartjes schrijven en dan lopend naar het dorp voor een brievenbus, heb ik mijn beweging weer gehad.
Challenges:
Sketch Saturday: sketch
A bit ore time to craft: alles mag
Carlins kaarten: baby
Marianne design: gebruik een dier op je kaart.
Gebruikte materialen:
Hert: col: 1400
Papier:  PB 7054
Stempel (een deel gebruikt) horend bij : COL: 1387
Letters: CR 1416
Groetjes, Nelleke


17 opmerkingen:

Anita zei

Wat een schattig kaartje Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart,met dat hertje erop.
Fijne dag verder.

Groetjes, Elle-jeanne

Joanne kramer zei

Wat een lieve kaart. groetjes Joanne

Marjan zei

Wat een schatje is dit, Nelleke!

Daphne zei

Een kaartje sturen naar grootouders is zo leuk en wordt altijd erg gewaardeerd!!
Wat een lief kaartje maakte je en nog leuker is het om de naam van het baby-tje te verwerken op de kaart.

carla zei

Een heel mooi kaartje Nelleke.
Onderwerp baby was duidelijk, maar embossing zag ik eerst niet, maar dan zag ik het in het figuurtje.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla (DT)

karin zei

Lief kaartje Nelleke.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes ,
Karin DT

Judith zei

Leuk kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Renate zei

Dit schattige hertje leent zich perfect voor dit soor kaartjes. Het is echt een dotje.

-xies- Renate.

Henriët zei

Wat een schatje! Ik herken de schets. Morgen post ik er een kerstkaart mee.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challengeblog

Gerlinde zei

Eenvoudige kaartjes kunnen ook erg mooi zijn, dat bewijs jij maar weer!

Ellen zei

Super lief je kaartje Nelleke...is toch een mooi geheel hoor want er hoeft nujs meer bij...top!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Foutje...moet niks zijn!

dj zei

OOOOhhhhh!!! I love it!! Thanks for playing along with us this week at Sketch Saturday.

Brenda zei

Such a sweet image to use with the sketch, so CUTE! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week!

Hermien zei

Lief kaartje zo met die hertjes Nelleke.

Groetjes Hermien

Lindsay Dickason zei

Beautiful card! How very sweet!