Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 maart 2019

Afscheid nemen


Hier zijn mijn laatste kaartjes van de serie die ik dinsdag plaatste. Ik maakte ze voor de voorraad, maar net het onderste kaartje al geschreven. 
Het papier, bloem en tekst zijn van MD. Ik heb de sketch van tuesday morning sketches gebruikt, maar die uitdaging was dinsdag al afgelopen. 
Challenges:
DCL:50% strepen
Ook voor de onderste heb ik een sketch gebruikt. De tekst hadden we boven de kaart van mijn vader staan. Ik zag veel mooie teksten op de kaarten die we kregen. Ook om te gebruiken voor op kaarten. Nu koos ik toch voor deze tekst. 
Challenges:
Sketch Saturday: sketch 554
De regen klettert tegen de ramen. Heerlijk binnen bezig, opruimen om zo handwerlspullen van mijn moeder die we nog niet kwijt willen een plek te geven. Dat maakt dat ik mijn eigen spullen ook maar uit ga zoeken wat ik aan wol ed wil bewaren. 
Groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

Hermien zei

Mooie kaarten voor de gelegenheid en wat een prachtige tekst op je laatste kaart, voor jou heel special omdat die een plekje op de rouwbrief had.

groetjes Hermien

Henriët zei

Mooi om de tekst van de rouwkaart van je vader te gebruiken. Zo wordt het wel een heel persoonlijke kaart.
Ook de bovenste is mooi.
Succes met het uitzoeken van de spullen.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Mooie strepen-kaart!
Dank je wel voor het mee doen met DCL.
Groetjes Ellen

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart. Prachtig die tekst. groetjes Joanne

Daphne zei

Hele mooie kaartjes.
Heel anders dan anders, maar zeker mooi.
Het is echt weer om op te ruimen.
Sterkte, ik denk dat je heel wat herinneringen tegen komt.

Rosina zei

2 hele mooie condoleance kaartjes Nelleke ...Ook die worden altijd erg gewaardeerd door de nabestaanden

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Marfien zei

Mooie kaartjes Nelleke, ik pak ook af en toe een doosje uit, wat zijn er toch veel herinneringen . . .

Angelique zei

Twee mooie, stijlvolle condoleancekaartjes. Jammer dat je er alweer eentje moest schrijven. Prachtige tekst stond er op je vader z'n kaart. Echt weer om thuis spulletjes uit te zoeken, wel emotioneel soms.
Mooie kerstkaart, dat blokje moet ik ook nog opmaken.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes Nelleke. Die bloem op je eerste kaart blijft toch zo gaaf. Een van mijn favorieten. Je andere kart is ook mooi en die set van MD leent zich heel goed voor sterkte en condoleancekaarten. Ook het papier is super. Sterkte verder met het uitzoeken van de spullen.

dj zei

classy!! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday!! We have just posted a new sketch...we hope you will join us again!!

Margot zei

Erg mooie kaartjes Nelleke! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Dora zei

Twee mooie kaarten in deze stijl.

Jantine zei

Ze zijn prachtig, Nelleke, jammer dat je er alweer een nodig had.
Opruimen kan heel lekker zijn :-) ik zou best een weekje vrij willen om hier eens lekker door te kunnen gaan...
Groetjes
Jantine

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik zag er nog maar, een mooie serie kaartjes. Die we naarmate we ouder worden, steeds vaker nodig hebben... voor een ander al niet zo leuk, maar voor jezelf al helemaal niet.

Nicolette zei

Mooie kaarten zijn dit. En jammer dat je er al weer gelijk één moest schrijven.
Bedankt voor je bijdrage bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

2 hele mooi kaarten. Fijn voor de voorraad maar helaas moest je er al weer eentje gebruiken.
Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT