Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 maart 2019

Condoleance

Er komen de laatste week veel condoleance kaarten voorbij. Bij de challenge van Marianne design worden deze gevraagd. Uit ervaring weet ik hoe fijn het is om dan een zelfgemaakte condoleance kaart te krijgen. daarom wilde ik daar ook graag aan meedoen. Gisteren wat ideetjes klaargelegd, vandaag een hele serie gemaakt. Deze is naar een sketch gemaakt en je moet een stempel gebruiken. Een van mijn voornemens is om wat vaker spullen te gebruiken die ik nog nooit of heel weinig gebruikt heb. Dat was met deze stempel het geval. Daarna heb ik de steel en iets in de bloem zwart gemaakt. Een zwart streepje midden over de kaart voor het effect. Sterkte erop en een paar glitters, die horen bij mij. 
Challenges:
Marianne design: condoleance papier PK 9149: stempel COL 1305: en letters CR 1416: 
Sunday stamps: sketch en gebruik een stempel
Deze kaart is ook gemaakt naar een sketch van Die cuttindivas. Daar ook weer papier uit hetzelfde blokje van Marianne design en de letters zijn ook van MD.
Challenge: 
Dies R us: mannenkaart           
                      
Deze maakte ik het eerste maar kon niet meedoen met de uitdaging van MD. De bloem komt uit de handwerkspullen van mijn moeder, de knoop uit haar knopendoos.
Deze kaart is voor mijn oom, hij moet een grote operatie ondergaan en dat terwijl hij al op hoge leeftijd is. Hij heeft eigenlijk geen keus. Daarom ook een ander tekstje erbij.
Er komen er nog 2 maar dan een andere keer.
Het was leuk om een serie te maken, de ideeën kwamen vanzelf als je bezig bent.

Een fijne dag.
Groet, Nelleke


27 opmerkingen:

Daphne zei

Wat knap gemaakt.
Zo'n kaart is altijd fijn om op voorraad te hebben.
Mooi, dat zwart-wit voor een condoleance kaart en een glittertje hier en daar kan geel goes, mooi juist.

Marfien zei

Mooie kaarten Nelleke, ik heb de zelfgemaakte kaartjes nog steeds in de kast staan rond de foto van mijn moeder

Hermien zei

zwart wit is altijd mooi en voor de gelegenheid ook erg passend.

Groetjes Hermien

Kaartenkraam zei

De eerste twee vind ik heel mooi, de derde spreekt me wat minder aan. Je hebt mooi papier gebruikt, heel geschikt voor dit doel.

groetjes van Ank

Suzan zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt Nelleke in deze mooie kleuren.
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie stijlvolle serie kaarten Nelleke. Wat leuk om die bloem van je moeder op de kaart voor je oom te verwerken. Het is trouwens een prachtige bloem evenals je bloemenstempel. Zeker vaker gebruiken :)
Lieve groetjes Miranda

Ela zei

Mooie serie heb je weer op voorraad Nelleke. stijlvol in zwart-wit. Groetjes Ela

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaarten mooi . Groetjes Janny

Ellen zei

Heel mooi gedaan Nelleke...zwart/wit is altijd stijlvol vind ik! Mooi dat je spulletjes van je moeder erop gebruikte!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat een gave serie! Leuk als de ideeën blijven stromen! En als je de rust hebt om ze uit te werken! Sneu voor je oom dat hij geopereerd moet worden. Geen keus... klinkt heftig!

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes!
Die bloem op de bovenste kaart heb ik ook, ooit eens in een goodiebag gekregen, geen idee waarvoor te gebruiken, mooi idee zo!
Groetjes
nancy

Doris P. zei

Very Beautiful Cards! Thanks for joining us at Papercraft Challenge.
Greetings Doris

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaarten. groetjes Joanne

Gerrina zei

Elk van deze is zo mooi rustig! Knap om ze alle 3 alleen met zwart+wit te maken! Groetjes, Gerrina

Darlene zei

Both cards are fabulous! Thanks so much for playing in our ‘For The Men/Boys in our Lives’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

Jantine zei

Prachtige kaarten, Nelleke. Mooie gemaakt, hopelijk heb je ze voorlopig niet nodig,
Groetjes
Jantine

Danoesja zei

Hallo Nelleke
Ze zijn allemaal prachtig, op de bovenste zit een erg mooie stempel.
Bedankt voor je kaartje, lief dat je er aan dacht.
Lieve groetjes, Danoesja

Judith zei

Heel erg mooi zijn je kaarten.
Leuk dat je mee doet met de Condoleance challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Mooie kaart Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Sarah - Crea S zei

Mooie kaartjes Nelleke. Het zijn inderdaad helaas kaartjes waar een voorraadje handig van is. Succes voor je oom! Liefs, Sarah

HJA zei

awesome website blog keep it up the good work Whatsapp Dp for boys
Jumma Mubarak images

Caroline zei

Heel mooi deze serie kaarten.
Persoonlijk vind ik je 2e kaartje mooier voor onze challenge....
Maar leuk dat je meedoet weer deze maand, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Heather zei

Beautiful Black and whites - gorgeous patterns and papers! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Monika Reeck zei

wooow all the black and white cards are beautiful
I love the one using out sketch
adorable graphic paper you have choosen
They are all beautiful
Many thanks for using my sketch on our 200th Birthday Callenge at Sunday Stamps.
If you visiting my Blog Post I have giveaway and send to all around the world
for Ladies in the USA my other DT teamie has also giveaway :)
dont miss it
Hugs
Monika

laurie zei

Love the black and white...so striking!Thanks for joining us at Dies R Us!

Nicolette zei

Mooie serie kaarten Nelleke.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Lisa zei

Lovely cards! Thanks for joining our 200th challenge celebration at Sunday Stamps!