Mijn lijst met blogs

donderdag 14 maart 2019

Happy Christmas

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige kaartjes. Ik geniet ervan. Aan de aantal volgers zie ik dat er iemand is bijgekomen. Ik kan niet zien wie. Als jij je kenbaar maakt, wil ik graag een tegenbezoekje brengen. In ieder geval welkom op mijn blog.
Vandaag maar 1 kerstkaart, eentje die ik al af had. Ook eens fijn hoor om een week geen kerstkaartjes te maken.
Deze is gemaakt van de restjes van een blokje van het Kruidvat. Net zo lang reepjes gesneden dat het paste in een vierkant van 10,5 x 10,5. Dit alles op een vierkante kaart geplakt, maar eerst een stukje groen papier er onder geplakt om het geheel wat te breken. De tekst is van MD, deze met veel kunst en vliegwerk gestempeld en gestanst. Mijn stempelhulp kwam echt goed van pas. Ik had eerst een rondje gestanst dit in de stempelhulp gelegd. Omdat daar dan geen magneetjes op kunnen om het om de plaats te houden heb ik een stukje plakband dubbel gedaan en dan plakt het op de stempelhulp en het stukje papier.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kerstkaartje met de restjes papier, goed gelukt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie

Daphne zei

Mooi.
Helemaal leuk omdat je mooi wat restjes hebt weggewerkt.
Dat zwart erbij komt heel mooi uit op deze kaart.

Gerrina zei

Mooi sierlijk! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Heel mooi, Nelleke. Mooi papier en schitterend hert.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi kaartje geworden met al die stukjes! De stans van het hert is ook erg mooi erbij! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Als nieuwe volgers geen berichtje achter laten is het heel erg zoeken, vind ik ook altijd jammer! je kerstkaart is erg mooi en dat uit restjes Nelleke!! Geweldige uitvinding de stempelhulp!
xx Gerie

Annerieke zei

Wat een leuke kaart met al die reepjes Nelleke. Wel heel erg geschikt om restjes op te maken, ga ik misschien ook eens proberen. Bedankt voor de inspiratie ;-).

!neke zei

Leuk met die reepjes ! Leuke kleuren ook !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Epie zei

Prachtige kerstkaart Nelleké , mooi gekleurde strookjes erop , dankjewel voor je deelname aan week 11 ......
Fijne avondgroetjes van Epie DT52WTC

Epie zei

Hoi Nelleké, leuk kerstkaartje met mooi DP en rendier
Dankje voor deelname aan week 11 bij 52WTC....
Groetjes Epie DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk gedaan met die reepjes Nelleke en het zwart komt mooi uit zo. Mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtig papier ! Groetjes, Enny

marian zei

Mooie combie gemaakt van de restjes papier. Mooie kaart.
Groetjes van Marian.

Marfien zei

Leuke restjes kaart, en ook nog diverse rassen van de "herten" :-) Ja, af en toe is het even puzzelen om een stempel op de juiste plek te krijgen, goede tip, ook handig met bladvullende stempels

Kaartenkraam zei

Altijd fijn als je zo je restjes papier op kunt maken. Je 'gekrulde' hert staat er heel mooi bij.

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart Nelleke!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Gerlinde zei

Erg mooie kaart is het geworden!

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke dit papier heb ik gehad, maar dat is toch al heel wat jaartjes geleden.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Mooi kaartje! Dat hertje is prachtig! Zo sierlijk!

craftyhazelnut zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 428 - hope to see you again soon x

Marjan zei

Ik vind het een prachtige kaart!