Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 maart 2019

Happy

Er is weer een nieuwe uitdaging bij de Egel aan de gang. Maak een kaart van 12x15 volgens sketch en met een thema. Maak namelijk een kaart voor een rijbewijs. En dat kan natuurlijk voor meerdere rijbewijzen. Bv ook vrachtwagen en tractors. Ik maakte voor een brommer certificaat. Het is een erg leuk model en sketch om te maken. Let er wel op dat je dit in de gevraagde maten doet. Ik had eerst iets gemaakt in het vierkant...… en ja dat moest over. Als je een kaart van 15x15 pakt snij je er 3 cm vanaf en klaar is het al. 
Ik heb designpapier van MD gebruikt, 1 van mijn favoriete blokjes. Gisteren maakte ik er nog enkele die je de komende tijd wel laat zien.
Ik hoop natuurlijk dat jullie prachtige kaartjes gaan maken , we zien ze graag op het blog van de Egel tegemoet.
Groet, Nelleke 

14 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart ! Heerlijk zo'n brommende meid met de haren wapperend in de wind !
Groetjes
Margo

Janny's Cards Creations zei

Ja soms vergeten we goed te lezen of te kijken. Heb ik ook altijd last van. Of de challenge is al afgelopen tegen de tijd mijn kaart klaar is. Ook zo iets. Maar nietemin de is een erg leuke kaart geworden. Groetjes Janny

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en dat plaatje is zo leuk! Erg goed gedaan, jammer dat je het een keertje over moest doen! Groetjes Marijke.

Dora zei

Ook een hele mooie kaart gemaakt.

Ellen zei

Leuk gedaan Nelleke en met een super gaaf plaatje! Heb je dit ingekleurd?
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is het een leuke kaart geworden Nelleke. Die hond voorop met die wapperende oren en dat helmpje vind ik super. Mooi die roze accenten erbij.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Hele leuke, vrolijke kaart voor een brommerrijbewijs. Twee gave kaarten voor het KKT. Bijzonder om zoveel dingen van je moeder tegen te komen en te gaan hergebruiken.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Hele leuke stempel en zo'n leuk idee, een kaart maken voor een scooter rijbewijs!
Tja, die maten van de kaart, dat is soms best even lastig hè, hihi.

Rosina zei

Heel mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt voor deze nieuwe challenge Nelleke...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Gerrina zei

Een leuke kaart! En weer eens iets anders als voor een rijbewijs, plus zo gaaf die dame op de brommer! Groetjes, Gerrina

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk kaartje en die dame op de brommer gaat volgens mij te hard dat hondje waait er bijna uit.
Maar ze heeft wel haar rijbewijs gehaald dus zal het wel goed zitten.
groetjes Marjan.

Gerlinde zei

Wat een supergave kaart heb je ervan weten te maken Nelleke!!

Joanne kramer zei

Wat een leukerd!! groetjes Joanne

Jantine zei

Leuk om een kaartje met een brommer te maken, inderdaad zijn er natuurlijk meerdere rijbewijzen!
Groetjes
Jantine